Weener Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Kan någon vara snäll och förklara bra hur jag 9installerar vice city modden?? Behöver hjälp fort hur instalerar man den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Översätt readme:n till engelska med Babbelfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Där står det inget om hur man installerar.... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Men jag fattar inte vad skall man välja för filer i gta3 mod installer?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 När jag skall installera så kommer denna upp vad beror det på?? jag vill uu spela vice city mod :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 När jag skall installera så kommer denna upp vad beror det på?? jag vill uu spela vice city mod :'( :'( Var försöker du installera den någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaTTe_Gta Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 hade samma proble =( öpnna vc filen.. och lägg den i gta 3 mappen.. o sen trycker du på setup där =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts