Jump to content

Repris funktionen - namnlista

Recommended Posts

Jag har i dag startat ett projekt i att försöka få en bättre reprisfunktion för GTA: SA. Som ni kanske vet så suger den nuvarande, man kan bla. inte se explosioner, gnistor, fallskärmar m.m. Jag kan själv inte fixa detta på något sätt, men jag tror att det finns någon som kan. Därför samlar jag istället namnlistor som jag sedan tänker posta på större GTA sidor, i hopp om att någon ska ge det ett försök.

Här kan ni se orginaltråden, som jag postade på gtastunting.com:

http://www.gtastunting.com/forums/index.ph...opic=12616&st=0

En ny reprisfunktion skulle vara guld för alla filmskapare, för er som inte förstår varför jag vill detta. Skriv era nick om ni vill stödja detta. Tack på förhand!

1. Tackleberry
  2. GTApimpfoolife
  3. Azore
  4. rabarben
  5. Bubbli
  6. Merkky
  7. _EmiL_
  8. Jazz
  9. Xersize
  10. Kebab
  11. felshoe
  12. The xD
  13. JSHC
  14. Maimstream
  15. VickeX
  16. Reve
  17. Ice Cube
Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är något jag har tänkt på länge.. Innan SA kom så är jag ganska säker på att det stod något här på gtasajten om att det skulle bli en mycket bättre replay-funktion. Bland annat skulle man kunna spela in och spara klipp, ändra kameravinkel och grejer.

Eller har jag drömt det? :ermm:

Skriv självklart upp mig, Kebaben

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är något jag har tänkt på länge.. Innan SA kom så är jag ganska säker på att det stod något här på gtasajten om att det skulle bli en mycket bättre replay-funktion. Bland annat skulle man kunna spela in och spara klipp, ändra kameravinkel och grejer.

Eller har jag drömt det? :ermm:

Skriv självklart upp mig, Kebaben

Jag minns nyheten om att det skulle bli bättre replay-funktion, men mer än att den skulle bli bättre minns ja dock inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor