Tackleberry Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Jag har i dag startat ett projekt i att försöka få en bättre reprisfunktion för GTA: SA. Som ni kanske vet så suger den nuvarande, man kan bla. inte se explosioner, gnistor, fallskärmar m.m. Jag kan själv inte fixa detta på något sätt, men jag tror att det finns någon som kan. Därför samlar jag istället namnlistor som jag sedan tänker posta på större GTA sidor, i hopp om att någon ska ge det ett försök. Här kan ni se orginaltråden, som jag postade på gtastunting.com: http://www.gtastunting.com/forums/index.ph...opic=12616&st=0 En ny reprisfunktion skulle vara guld för alla filmskapare, för er som inte förstår varför jag vill detta. Skriv era nick om ni vill stödja detta. Tack på förhand!TackleberryGTApimpfoolifeAzorerabarbenBubbliMerkky_EmiL_JazzXersizeKebabfelshoeThe xDJSHCMaimstreamVickeXReveIce Cube Redigerad 18 juni, 2006 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Har inte GTA: SA på dator men självklart vill jag att det ska vara så bra som möjligt, så skriv upp mig! GTApimpfoolife (irriterande långt ><). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Klart man ställer upp! Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Skriv upp mig! Rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag är ingen SA-filmskapare men jag gillar att kolla på filmer som människor gjort. Skriv upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Jag är väldigt på. Det behövs verkligen! Sign me up! Merkky Redigerad 12 juni, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Skrev i stunting tråden men skriv upp mig på båda om du vill Qouad 8- ) Redigerad 12 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Sign me up BIATCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) I ´shall do you ze honor to let you have my name on ze namnlist. Man kan inte heller se modifikationer, right? Redigerad 12 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Of course, my horse! Sign up! Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Skrev i stunting tråden men skriv upp mig på båda om du vill Qouad 8- ) Det får räcka med en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Det här är något jag har tänkt på länge.. Innan SA kom så är jag ganska säker på att det stod något här på gtasajten om att det skulle bli en mycket bättre replay-funktion. Bland annat skulle man kunna spela in och spara klipp, ändra kameravinkel och grejer. Eller har jag drömt det? Skriv självklart upp mig, Kebaben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 I'm in ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Det här är något jag har tänkt på länge.. Innan SA kom så är jag ganska säker på att det stod något här på gtasajten om att det skulle bli en mycket bättre replay-funktion. Bland annat skulle man kunna spela in och spara klipp, ändra kameravinkel och grejer. Eller har jag drömt det? Skriv självklart upp mig, Kebaben Jag minns nyheten om att det skulle bli bättre replay-funktion, men mer än att den skulle bli bättre minns ja dock inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Bland annat skulle man kunna spela in och spara klipp, ändra kameravinkel och grejer. Det e saker man redan kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Skriv upp mig Alltid kul å se "bra" GTA filmer The xD Nee inget understreck Redigerad 12 juni, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Det e saker man redan kan Omoddat? Quick edit: 1200 posts. nu känns det fan inte värt att hålla räkningen längre.. Redigerad 12 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Omoddat? Jajjemen, F2=Spara Repris (F3=kolla på sparad) och kamera vinkeln ändrar man ju med musen :S . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag e på JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Liksom varför skulle man inte vilja detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts