swat Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hej jag skulle vilja lära mig att trixa och fixa med kort vet ni några hemsidor eller egna trick? helst trick som man gör med bara händerna inte på ett bord. inga tjeckiska dåliga hemsidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hej jag skulle vilja lära mig att trixa och fixa med kort vet ni några hemsidor eller egna trick? helst trick som man gör med bara händerna inte på ett bord. inga tjeckiska dåliga hemsidor. Söka på google ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hmm har försökt men det kommer bara up för komplicerade grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag är själv magiker, och vet några sidor med effekter (tricks) på, och en med 90% korteffekter. Vill bara först kort veta om du har hållt på med trolleri en tid och om du är med i någon trolleriförening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag är själv magiker, och vet några sidor med effekter (tricks) på, och en med 90% korteffekter. Vill bara först kort veta om du har hållt på med trolleri en tid och om du är med i någon trolleriförening? Är inte du illusionist? Eller kan du frammana drakar och kasta eldbollar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag är själv magiker, och vet några sidor med effekter (tricks) på, och en med 90% korteffekter. Vill bara först kort veta om du har hållt på med trolleri en tid och om du är med i någon trolleriförening? Din signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hej jag skulle vilja lära mig att trixa och fixa med kort vet ni några hemsidor eller egna trick? helst trick som man gör med bara händerna inte på ett bord. inga tjeckiska dåliga hemsidor. Vad ska man använda annars om inte händerna??? Förklara lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Vad ska man använda annars om inte händerna??? Förklara lite mer. Tror han menar trick där man inte lägger upp korten på ett bort utan bara håller dom i händerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts