SilentViper Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Testade detta igår natt. Han räkna upp runt 100 andetag. Men sen kände ja lite nerv ryck i fötterna eller tårna sen blev det man rörde ögorna bara lite gran. Men ja började känna den där tyngden i fötterna men lyckades inte eftersom ja hade inte svalt på några minuter så det gick inte att motstå så ska försöka inatt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Testade det igår och det funkade. Väldigt intressant men jag är som sagt mycket mer intresserad av drömtydning vilket faktiskt har hjälpt mig förstå mitt undermedvetna bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Testade detta igår natt. Han räkna upp runt 100 andetag. Men sen kände ja lite nerv ryck i fötterna eller tårna sen blev det man rörde ögorna bara lite gran. Men ja började känna den där tyngden i fötterna men lyckades inte eftersom ja hade inte svalt på några minuter så det gick inte att motstå så ska försöka inatt igen Låter intressant, men kan du förklara lite närmare vad det är bra för? Blir det lättare att somna då eller känner man sig bara allmänt hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Låter intressant, men kan du förklara lite närmare vad det är bra för? Blir det lättare att somna då eller känner man sig bara allmänt hög? Läs trådnamnet, numbnut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Har inte riktigt orkat prova LD än, men får sk. "hypnic jerks" ibland, riktigt läskig känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Läs trådnamnet, numbnut. Jag fattade inte ett piss av vad han skrev, vad hade det med klardrömmar att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Nu testade ja igen för andra gången nu när ja gick och vilade och det hände nåt märkligt nu denna gång jag kom upp till 40 andetag sen blev det helt borta hade inge alls i tankarna allt bara försvann. Sen efter nån sekund så fick ja tillbaks tankarna men visste inte ens vart ja var nånstans med andetagen så då tänkte jag, jag börjar då vid 43 istället och kom upp till 50-60 sen samma sak igen. Men då fick ja nåt konstigt ryck att jag hade mobilen i handen att ja kunde känna den fast jag visste att den låg en bit ifrån mig. Så då öppnade ja ögorna igen och så såg ja att ja hade inte mobilen i handen men den låg på samma plats så ja gick och la mig. Kan detta tyda på att jag börjar på eller att jag känner av LC eller nåt? För jag kan säga att JAG har aldrig haft sånt här konstigt ryck eller känsla förut. Så jag börjar på stå nu att jag drömde eller nåt. Redigerad 9 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Fan vad obehagligt! Kommer aldrig prova på det där! Tänk om man inte vaknar? Dömd att för alltid vandra omkring mellan dröm och verklighet och skjuta Ballas. Fy fasen säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Finns inge att oroa sig du kommer alltid att vakna upp ja det låter lite skrämmande men det är värt att prova. Jag var själv osäker på att testa men nu har ja testat två gånger utan att jag har fått lucid dreaming men ja tror jag är på god väg. Redigerad 9 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Nein! Känner inte för att fastna i en "Never Ending Story" värld full av otäcka kreatur. Usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Nein! Känner inte för att fastna i en "Never Ending Story" värld full av otäcka kreatur. Usch! Den filmen är rätt OK. Ska prova ikväll. Är extra trött nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Den filmen är rätt OK. Ska prova ikväll. Är extra trött nu också Filmen är bra. Men världen den utspelar sig i är konstig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Är det bara ja som tycker att detta LD tar på krafterna? Satt runt 30min igår natt och hållde på sen var ja ganska trött sen när ja vaknade. Redigerad 9 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Filmen är bra. Men världen den utspelar sig i är konstig! Minst sagt. Det var sorgligt som fan när hästen dog. Grät en skvätt Let's get on-topic, shall we? Redigerad 9 januari, 2009 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fuzzion Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Fan vad obehagligt! Kommer aldrig prova på det där! Tänk om man inte vaknar? Dömd att för alltid vandra omkring mellan dröm och verklighet och skjuta Ballas. Fy fasen säger jag bara Det finns inget att oroa sig för fast det känns verkligt och allt. Det är en dröm och man vaknar alltid ur en dröm för eller senare som när du drömmer på natten. Lucid är samma sak bara att du vet att du drömmer och kan styra. Antingen vaknar du själv eller så väcker någon dig ju. Det ända som jag oroar mig för är om det kommer mystiska figurer för mig har typ en rädsla för konstiga/okända saker. Typ som tänka på något onormalt och händer det så drömmer man? Jag har lätt för att hamna i sådant läge ibland, Men inte så att jag har svårt att vakna. Men jag känner igen det man får svårt att skilja mellan IRL och dröm. Ja typ om du märker att det hände något onormalt så kan du drömma därför gör man en RC. Men det som är så svårt är att när man drömmer så tycker man det onormala är normalt men ibland så kan man klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Glömde säga det, när jag provade för någon vecka sen, provade jag WILD tekniken. Och helt plötsligt hör jag röster! Fyfan, jag sket praktiskt taget ner mig, flög upp ur sängen. Creepy shit, asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fuzzion Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Glömde säga det, när jag provade för någon vecka sen, provade jag WILD tekniken. Och helt plötsligt hör jag röster! Fyfan, jag sket praktiskt taget ner mig, flög upp ur sängen. Creepy shit, asså Man kan få hallucioner när man försöker sig på WILD. Men man måste intala sig själv att det inte är på riktigt även om det kan vara väldigt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Man kan få hallucioner när man försöker sig på WILD. Men man måste intala sig själv att det inte är på riktigt även om det kan vara väldigt svårt. Man lär sig väl med tiden, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Jag testade tekniken att räkna andetagen och ligga still. Det som hände var att mitt hjärta började slå något otroligt när jag blev riktigt avslappnad och inte tänkte på något. Sedan började mina fingrar rycka lite smått av sig själva. Svårt att inte svälja också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Jag testade tekniken att räkna andetagen och ligga still. Det som hände var att mitt hjärta började slå något otroligt när jag blev riktigt avslappnad och inte tänkte på något. Sedan började mina fingrar rycka lite smått av sig själva. Svårt att inte svälja också. Håller med där att svälja lyckades räkna till 140 sen kunde ja inte stå imot att svälja kändes så man skulle kvävas. Men fattar inte fort ja försöker ligga och räkna andetag varför får ja små nerv ryck i tårna efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts