Cyper Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Eftersom det har varit såå mycket prat om Té på sista tiden så skapar jag en tråd för att se hur många som verkligen dricker Té här. Mitt svar blir; Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Eftersom det har varit såå mycket prat om Té på sista tiden så kan vi väl hålla oss till te-topicen och sluta spamma ner forumet med tetrådar? Vote: Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Nej... har aldrig smakat det heller. Men det ska prövas någon gång. Jag lovar! 2600 posts! Redigerad 11 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Vote: Ja. Hur tusan ska jag kunna fixa en poll där? Kan vara roligt att få reda på med tanke på att så många prata om té. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hur tusan ska jag kunna fixa en poll där? Kan vara roligt att få reda på med tanke på att så många prata om té. Kan man inte ta attach new poll eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Kan man inte ta attach new poll eller nåt? Nej?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Nej... har aldrig smakat det heller. Men det ska prövas någon gång. Jag lovar! 2600 posts! Har du aldrig smakat te? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Ja men inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Vote: Ja Varje dag^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Nej. No. Nein. Niet. Nä. Nepp, jag dricker inte te. ...Dock... Ja. Yes. Si. Jepp. Jao, det här är spamm (stavas "spamm/spam" med ett eller två "m"?) Jag undrar. Redigerad 15 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Ibland så.. längesen nu dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Nej, men jag funderar på att börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Brukar ta en kopp efter frukosten när jag har tid, dvs mycket te nu när man har sommarlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Inte speciellt ofta, har inget emot det dock, tycker det kan vara gott någon gång ibland. Fast annars föredrar jag nog kaffe faktiskt. Redigerad 11 juni, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Usch, nej. Såvida inte mina syrror tvingar i mig det, that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Ja, ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Om jag blir bjuden, så dricker jag. Jag gör inte te åt mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Nope, har inte druckit på flera år. Känner ingen smak av det, oavsett hur många sockerbitar eller tepåsar man använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Ja men inte så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Vote: Ja! Inte varje dag, men då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts