KvaddadPadda Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Dagens klädsel: Samma som igår... Dagens vill ha: Sömn. Dagens planer: Springa till farfar och basta, sen kolla Gudfadern Part II. Dagens person(er): Vill säga Doug Wilson från Weeds igen, men för omväxlings skull: Sonny Corleone. Dagens inspiration: Razumichin. Dagens humör: Trött. Dagens låt: Glenn Miller - In The Mood. Dagens citat: - Vad åt du senast? En nektarin. Vad sa du senast? Är han sjuk eller? Dagens favoritkläder: Mjukisbyxorna... <3 Dagens favoritgrupp/artist: J.J. Cale. Dagens tre favoritsaker: Springskorna, Gudfadern-boxen, plastpåsen med nektarinerna. Vad ska du göra härnäst? Gå och hämta en till nektarin och göra mackor. Något du ser fram emot: Komma hem från bastun och lägga sig och kolla film. Vad har du i glaset? Pennor. (har en burk som líknar ett glas här med pennor i) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Dagens klädsel: Vit t-shirt och jeans. Dagens vill ha: Lite längre lov, jo tack. Dagens planer: Wow:a hela dagen. Dagens person(er): David aka Tysken som har ramlat ner i WoW gropen. Dagens inspiration: Venne. Dagens humör: Pigg å glad. Dagens låt: Laser Inc. - Det Var En Gång En Fågel Dagens citat: SKJUT DIG DITT AVSKUM! Vad åt du senast? Korv, usch. Vad sa du senast? Tack för maten. Dagens favoritkläder: Strumpor. Dagens favoritgrupp/artist: Creedence. Dagens tre favoritsaker: Datorn, Wow, Godis! Vad ska du göra härnäst? Lämna mitt rum och säga hej till mamma. Något du ser fram emot: Lvl 40. Vad har du i glaset? Cuba Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Dagens klädsel: Levis engineered baggy, linne, skjorta, New Era & Converse Dagens vill ha: Min lön och tv som kommer på fredag Dagens planer: Dricka öl tills jag stupar, kolla på Pontiak och Knekta Kungar Dagens person(er): Min flickvän Dagens inspiration: Skate/hiphop för min klädsel Dagens humör: På topp Dagens låt: Knekta Kungar - Shalala, Teddybears Sthlm - Lil' Red Roster Vs. The Robodog Featuring ADL Dagens citat: Fan vad sugen jag är på pilsner Vad åt du senast? Potatisgratäng, grillad korv, kyckling, fläskfilé, sallad och bearnaisesås Dagens favoritkläder: Ovan Dagens favoritgrupp/artist:Teddybears Sthlm, The Clean Prophets Dagens tre favoritsaker: Röda Lacket lös, Sofiero/Norrlandsguld och umgänget som kommer Vad ska du göra härnäst? Duscha och börja dricka Något du ser fram emot: Kvällen och skolan på måndag (faktiskt) Vad har du i glaset? Ikväll, öl.. annars Cola.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Adidasbrallor, Slagsmålsklubben-t-shirt, Vita Björn Borg Dagens vill ha: En ny klocka Dagens planer: Spela MTA San Andreas faktiskt. Det är skitkul. Dagens person(er): Mor min. Dagens inspiration: Alla som är bra på att köra bil. Dagens humör: Lite dyster. Dagens citat: "Tell me what's wrong dawg what the hell you damning about? I'm your homie so just say what's on your mind." Vad åt du senast? En tallrik yoghurt. Vad sa du senast? "Härligt!" Mamma kom och berättade att det fanns cheesecake. Dagens favoritkläder: Mina underbara Adidasbrallor. Pressveck och hela skiten ju. http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_biggrin.png' alt=':D'> http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/img009_Adidasbyxor.jpg Dagens tre favoritsaker: Bilen(övningskörde en sväng förut. Det gick bra.), PSP:t och öh.. bilnyckeln? Vad ska du göra härnäst? Äta cheesecake. Sen ska jag nog ta mig i kragen och se på Ocean's Twelve. Något du ser fram emot: Maj nästa år, då jag fyller 18. Vad har du i glaset? har inget glas. Edit: Dagens citat:Jesus > A pretty cool guy whose reputation has been run down by his horrible fan-club. :D Redigerad 18 augusti, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Dagens citat: "Tell me what's wrong dawg what the hell you damning about? I'm your homie so just say what's on your mind." "What the hell you damn me about" Nej, texten går inte så. Men det är så Jonkan sjunger, om du nu syftade på Blackas Bögiga Boys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Dagens klädsel: svarta träningsoverallsbyxor och blå t-shirt Dagens vill ha: general lös. i mängder Dagens planer: sova Dagens humör: glad Dagens låt: bon jovi - livin on a prayer Dagens citat: - Vad åt du senast? svalde lite lössnus Vad sa du senast? hoger du suger på cs Dagens favoritkläder: dom jag har på mig Dagens favoritgrupp/artist: coldplay Dagens tre favoritsaker: snus. datorn. sängen Vad ska du göra härnäst? spotta ut snus, baka en ny ect. Något du ser fram emot: dinga min warlock några lvls Vad har du i glaset? snusprillor i en energidrycksburk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Dagens klädsel: Mjukis + t-shirt Dagens vill ha:Samma som igår (25000 för flygbiljett och 20000 för att använda där) Dagens planer: Sova Dagens person(er): Lucy Liu Dagens inspiration: - Dagens humör: Trött Dagens låt: - Dagens citat: - Vad åt du senast? Mat Vad sa du senast? Shit Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: Onoken Dagens tre favoritsaker: Dator, Mobil, Bok Vad ska du göra härnäst? Sova Något du ser fram emot: Film, på torsdag. Nästa sommar! Vad har du i glaset? Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Dagens klädsel: Svarta Peak-kortbrallor och en röd Umbro-t-shirt. Dagens vill ha: Ångesten börjar krypa i kroppen, mer lov! Dagens planer: Slappa framför datorn och däcka tidigt. Dagens person(er): 92:orna och 93:orna som gjorde ett grymt bra jobb i B-lagsmatchen med tanke på deras ålder. Dagens inspiration: Matte som sliter som ett djur på mittfältet. Dagens humör: Har vunnit match, glidit med polare under kvällen så jag är glad. Dagens låt: Blackas Bögiga Boys - Same Girl Dagens citat: "Well it must be a moosik thing 'cause HE said the same thing too me" Han uttalar music fel och han säger he istället för she. Har du tänkt på det Ante? Vad åt du senast? Äter godis just nu, det senaste var en hård saltlakrits-sak att suga lite på. Vad sa du senast? "Ställ in den här i kylen" - Till min syrra, ville att hon skulle ställa in min cola. Dagens favoritkläder: Något mjukt och slappt. Dagens favoritgrupp/artist: BBB Dagens tre favoritsaker: Fotbollen, fotbollsplanen och fotbollsskorna. Vad ska du göra härnäst? Kolla hur mycket pengar jag tjänat på Flyff och surfa lite innan jag sover. Något du ser fram emot: Helgen då vi ska gratta mormor, vill träffa kusinerna igen. Plus nästa lov. Vad har du i glaset? Hade Sprite ska fyllas med Cola snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2007 Dagens klädsel: Har på mig strumpor, mörkblåa basketshorts (alltid när jag slappar), vit t-shirts och randig kofta som ska av för jag är varm. Dagens vill ha: Jag vet inte, bättre humör och godis.Vill få Test Drive Unlimited att funka, datorsmarta får PM:a. Dagens planer: Idag har jag sovit hos en kompis med fyra andra kompisar, och sen kollat fotboll hela dagen. Dagens humör: Sådär, segt nu. Dagens låt: Oasis - Stop crying your heart out. Vad åt du senast? Paj. Vad sa du senast? Godnatt Dagens favoritkläder: Inget. Dagens favoritgrupp/artist: Dagens tre favoritsaker: Datorn, Scrubs och CSI. Vad ska du göra härnäst? Kolla på Trainspotting. Något du ser fram emot: Inte så mycket just nu- Vad har du i glaset? Te. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Dagens citat: "Well it must be a moosik thing 'cause HE said the same thing too me" Han uttalar music fel och han säger he istället för she. Har du tänkt på det Ante? Hehe, jo faktiskt. Dagens klädsel: Rosa Björn Borg, blåa Adidasbyxor. Är topless, vilket jag inte var tidigare idag. Vet faktiskt inte var jag gjorde av T-shirten. Dagens vill ha: En ny DVD-spelare, Wildboyz säsong 1-4 på DVD, MacGyver säsong 1 på DVD. Dagens planer: Sitta och löka vid datorn fram tills mamma och pappa kommer hem, då ska vi klippa klart häcken. Dagens person(er): MacGyver, Pete Thornton och Murdoc. Dagens inspiration: MacGyver. Dagens humör: Hungrigt. Dagens låt: Sean Kingston - Beautiful Girls Vad åt du senast? Fil, müsli och några mackor. Vad sa du senast? "Ha det bra, hej", till min syster i telefonen. Dagens favoritkläder: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/img009_Adidasbyxor.jpg Dagens tre favoritsaker: TV:n, datorn, mobilen. (Tråkigt svar, jag vet. ) Vad ska du göra härnäst? Äta en bit mat och sen spela lite PSP. Något du ser fram emot: Att klara det där uppdraget på Liberty City Stories som är skitsvårt. Vad har du i glaset? Cola Light. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Ljusa Acne-jeans, randig Emilio-tröja, RHCP t-shirt och Lacosteskor. Dagens vill ha: Nikon D40 och Squier by Fender Bullet Strat (rödvit med rosewood såklart). Dagens planer: Göra en skoluppgift, eventuellt bada senare. Dagens humör: Glad Dagens låt: RHCP - Can't Stop (som vanligt med andra ord) Vad åt du senast? Korv med pommes frites, samt en cola. Vad sa du senast? Räknas sjöng? Då körade jag med John till Can't Stop. Dagens favoritkläder: Acnejeansen? Sköna och snygga. Dagens favoritgrupp/artist: Gissa! Dagens tre favoritsaker: Plektrum, moped och badkar. Vad ska du göra härnäst? Plugga. Något du ser fram emot: Gamleby nästa vecka. Vad har du i glaset? Inte ett skit. Redigerad 20 augusti, 2007 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Dagens klädsel: Manchesterbyxor, en gul tshirt med texten "Vegetarian Diet" samt en öl på och en någotgrön skjorta. Dagens vill ha: En Explosions in the Sky-spelning. Dagens planer: Sova. Dagens person(er): Packe och min storebror. Dagens inspiration: Stress. Dagens humör: Tröttig. Dagens låt: Dirty Pretty Things - Gin & Milk Dagens citat: "Det här är Johannes, och han gillar att slappa och äta piroger" Vad åt du senast? Två smörgåsar med smör, marmelad och ost på. Tre glas mjölk. Vad sa du senast? "Åh... Jaha" Dagens favoritkläder: Inte de jag har på mig, det är så... Illa. Men jag tippar på mina kallingar. Dagens favoritgrupp/artist: Dirty Pretty Things. Dagens tre favoritsaker: Min Tiger-väska som är redigt begagnad och sliten, Google och min telefon. Vad ska du göra härnäst? Spela Overlord. Något du ser fram emot: Att få kalla min kompis för "Din fula fitta". Vad har du i glaset? Vatten, färskt vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Något du ser fram emot: Gamleby nästa vecka. Vad ska du göra i Gamleby? -- Dagens klädsel: Inget än, tar snart på mig träningskläder Dagens vill ha: Längre sommarlov, och en puss. Dagens planer: Träna för första gången på 2 månader, ÄNTLIGEN! Dagens person(er): Hmm...jag är dagens person. Dagens inspiration: -tomt- Dagens humör: Brao! Sugen på fotboll. Dagens låt: Svenska akademien - Vakna Dagens citat: "Fuck you Flatfuck, shut your fucking mouth or i'll flatten that pathetic thing you call your penis." -Arg Daffy Vad åt du senast? Hamburgare! Vad sa du senast? "Nu går jag och duschar" Dagens favoritkläder: Kalsonger (det jag kommer ha på mig när jag kommer hem) Dagens favoritgrupp/artist: Linkin Park Dagens tre favoritsaker: Fotboll, dator och mobil Vad ska du göra härnäst? Klä på mig. Något du ser fram emot: "Slutet av september" Vad har du i glaset? Drack multivitamin-grej förut, nu inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Blåa jeansshorts, gul Ronaldinho-tröja Dagens vill ha: Längre sommarlov Dagens planer: Spela VCS Dagens person(er): - Dagens inspiration: - Dagens humör: Bra Dagens låt: Dio - Holy diver Dagens citat: Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker. Vad åt du senast? Ris och kassler Vad sa du senast? "Dom är så söta." till våra hundvalpar Dagens favoritkläder: Blåa jeansshorts, gul Ronaldinho-tröja Dagens favoritgrupp/artist: Dio Dagens tre favoritsaker: PSP:t, våra hundar och VCS Vad ska du göra härnäst? Spela VCS Något du ser fram emot: Realesen av Guitar Hero 3 Vad har du i glaset? C-vitaminbrustablett med jordgubbssmak Redigerad 20 augusti, 2007 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Vad ska du göra i Gamleby? :lol: Skolresa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Dagens klädsel: Mjukisbyxor, röd t-shirt... slapparkläder. Dagens vill ha: Några gonzo-böcker, vattenpipa och 100 mbit. Dagens planer: Var ute och sprang nyss, så ska slappa hela jävla dagen. Läsa! Dagens person(er): Raskolnikov. Dagens inspiration: Julian Casablancas. Dagens humör: Bara fint! Dagens låt: Inte hunnit lyssna så mycket musik än, men det blir nog Billie the Vision - <insert random låt> Dagens citat: I wanna hear the Glenn Miller Orchestra and see the police beating down some hippies. - Abe Simpson. Vad åt du senast? Tuggade lite på en penna nyss, men i matväg så var det en nektarin och juice. Vad sa du senast? Du behöver inte göra något, den startar om sig själv. (morsan är inte så haj på det här med datorer) Dagens favoritkläder: Slapparkläderna... Dagens favoritgrupp/artist: Billie the Vision & The Dancers. (tror jag) Dagens tre favoritsaker: Datorn, tacosen som morsan lagar och boken jag läser. Vad ska du göra härnäst? Lägga mig och glo på tv. Något du ser fram emot: TV-serie-start (akta bindestrecken) och hösten i allmänhet. Vad har du i glaset? Inget, men satte några Cola på kylning nyss, snart så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Jeans och en Stadium t-shirt. Dagens vill ha:LÄNGRE LOV! Dagens planer:Bara slappa framför datorn och sova tidigt... Dagens person(er):Hm... Ida. Dagens inspiration:Inget. Skolstart och det mesta suger. Dagens humör: Väldigt dåligt. Dagens låt:Dragonforce - Starfire Vad åt du senast?Lasagne. Vad sa du senast?"Men fy faan va' tungt." Dagens favoritkläder:Mina jeans och en vit Billabong t-shirt. Dagens favoritgrupp/artist:Dragonforce. Dagens tre favoritsaker:Mobilen, busskortet, datorn. Vad ska du göra härnäst?Lyssna på musik och grubbla över mitt schema. Något du ser fram emot:Lördag... Vad har du i glaset?Inget för tillfället. Trocadero tidigare. Redigerad 20 augusti, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Dagens klädsel: Andra underkläder, annan t-shirt. Dagens vill ha: Mat. Dagens planer: Lägga kyckling i ugnen. Äta kycklig. Se glad ut och försöka hitta något att göra. Dagens person(er): Johnny Cash. Dagens inspiration: Svullo. Dagens humör: Bitsk men glad. Dagens låt: Ome Henk - Opblaaskrokodil Dagens citat: - Vad åt du senast? En billys pizza. Vad sa du senast? "Aj." (Slog knogen mot bordet.) Dagens favoritkläder: Gimpmask. Dagens favoritgrupp/artist: Ome Henk. Dagens tre favoritsaker: Bara en. Mer sömn. Vad ska du göra härnäst? Lägga kyckling i microvågsugnen så den tinar. Något du ser fram emot: Skolan, faktiskt. Något att göra. Vad har du i glaset? Fortfarande mögel tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Jeans och kewl tröja med massa hål i. Dagens vill ha: Laptop. Spela WoW överallt. O.o Dagens planer: Leta laptop. Dagens person(er): RaggarN^ som köpte min dator. Dagens inspiration: --- Dagens humör: Klad. Dagens låt: Tenacious D - Kickapoo Dagens citat: "Å nu åkte jag förbi någon jävla nära dig eller nått sånt skit" Vad åt du senast? Äcklig hamburgare. Vad sa du senast? Det blir 5500kr. Dagens favoritkläder: Svettiga strumpor. Dagens favoritgrupp/artist: Tenacious D. Dagens tre favoritsaker: Dator, WoW och Musik. Vad ska du göra härnäst? Spela WoW. Något du ser fram emot: Att skolan ska sluta. Vad har du i glaset? Vilket glas? Redigerad 20 augusti, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2007 Dagens klädsel: Vita strumpor, mörkblå kalsonger, vit skjorta. Dagens vill ha: Lov Dagens planer: Inget. Har huvudvärkers. Dagens person(er): Piraten Dagens inspiration: Dagens humör: Dåligt Dagens låt: Elektronik Supersonik Dagens citat: ''Det blev en dubbelvolt men hon han ej landa innan ambulansen anlände.'' Vad åt du senast? Special Vad sa du senast? Vad du skriker Dagens favoritkläder: Dagens favoritgrupp/artist: Pet Shop Boys Dagens tre favoritsaker: Vad ska du göra härnäst? Något du ser fram emot: Vad har du i glaset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts