Kebab Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Häftigt! Dagens klädsel: Samma som igår, faktiskt. Blåa adidasshorts och blå/gul Sverige-reklam-t-shirt från en färgaffär. Mörkgröna Björn Borg-kalsonger med ljusgröna tennisbollar på. Ska duscha snart så då blir det andra bullar. Dagens vill ha: Drömde om att jag vann en iPod, som jag sen sålde. Det vore ju inte helt fel. Dagens planer: Inte logga in på msn och inte svara i telefonen. Det är nån jäkla festival i Linköping, och jag vill verkligen inte dit. Dagens humör: Jodå, det är bara bra. Dagens låt: Blackas Bögiga Boys - Same Girl Vad åt du senast? Fyra mackor och ett glas mjölk. Jag blev inte mätt. Vad sa du senast? Hmm, det måste ha varit något igårkväll. "Godnatt" förmodligen. Dagens favoritkläder: Mina blåa adidasshorts som vanligt. Dagens favoritgrupp/artist: Sean Kingston Vad ska du göra härnäst? Om en halvtimma ska jag se på MacGyver. Något du ser fram emot: Nästa gång jag får pengar. (30:e augusti) Vad har du i glaset? För tio minuter sen var det mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Dagens klädsel: Svart jobbtröja med vitt tryck, röda träningsshorts.. Dagens vill ha: Det vet jag inte. Dagens planer: Slappa med Scrubs tills någon ringer Dagens humör: Jo, bra! Dagens låt: Ingen, än Dagens citat: Vad åt du senast? Fil, blåbär och musli. Vad sa du senast? Igårnatt, måste varit tack för idag eller hejdå. Dagens favoritkläder: Det jag har på mig nu är sjukt slappt Dagens tre favoritsaker: Moto Racer, msn och winamp. Vad ska du göra härnäst? Äta macka. Något du ser fram emot: Skolstart Vad har du i glaset? Inget än, mjölk snart Kebab, för fan skärp dig! UT. (ta med psp och göm dig ifall det blir tråkigt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Dagens klädsel: Inte orkat slänga på en maskin så det får bli samma som igår, nya underkläder dock, annars en rutig Fred Perry skjorta och mörkblåa jeans Dagens vill ha: Ledigt Dagens planer: Jobba Dagens person(er): Niclas, med sina sköna kommentarer till allt och alla Dagens inspiration: Vincent Vega, Would you give me foot massage? Dagens humör: Trött, men det blir väl bättre Dagens låt: The Fratellis - Henrietta Dagens citat: - Vad åt du senast? Äter mackor nu Vad sa du senast? God Morgon. Dagens favoritkläder: Mina Björn Borg fillingar, sitter sååå skönt runt grenen Dagens favoritgrupp/artist: The Fratellis Dagens tre favoritsaker:, Sängen, kockkniven och PS3 Vad ska du göra härnäst? Spela lite PS3 Något du ser fram emot: Komma hem från jobbet Vad har du i glaset? Äppeljuice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Dagens klädsel: Vit t-shirt och blåa jeans. Dagens vill ha: Hamburgare. Dagens planer: Se Prison Break Dagens person(er): Magnus Betnér Dagens inspiration: Maimstream Dagens humör: Klad. Dagens låt: The Eagles - Hotel California Dagens citat: "Om George W Bush är en bläckfisk, varför har han bara två armar?" Vad åt du senast? Äggmacka Vad sa du senast? Herrå. Vad ska du göra härnäst? Se Prison Break Något du ser fram emot: Att vara ensam hemma tills imorrn Vad har du i glaset? Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Dagens klädsel: Sitter i mjukisbyxor och svart Hammerfall T-shirt nu, blir väl shorts/jeans om jag går ut.. Dagens vill ha: Idag skulle jag vilja ha sol, och en Coca-Cola i handen. Dagens planer: Går kanske till gymmet, har inte bestämt mig än.. Dagens person(er): Mig själv Dagens inspiration: Oinspirerad. Dagens humör: Gott! Dagens låt: Children of Bodom - Sixpounder Dagens citat: Får lämna blankt tills vidare. Vad åt du senast? Tre mackor och en kopp kaffe. Vad sa du senast? "Nä, det tror jag inte" Sitter på vent, så jag snackar konstant. Dagens favoritkläder: Har faktiskt på mig ett par nya strumpor, dom är jävligt mjuka och sköna. Dagens favoritgrupp/artist: Children of Bodom Dagens tre favoritsaker: Datorn, Sängen, iPod. Vad ska du göra härnäst? Sitta kvar vid datorn, dra igång WoW. Något du ser fram emot: Har sett fram emot mitt körkort sedan en tid tillbaka, uppkörning om ett par veckor. Vad har du i glaset? Vatten atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Dagens klädsel: Samma som igår. Nya underkläder efter innebandyn. Dagens vill ha: Utgång.. Men blir antagligen inte det. Dagens planer: Inget att gå ut med, så blir väl hemmakväll. Dagens person(er): Usama Bin Ladin Dagens inspiration: Öl Dagens humör: Festsugen, uttråkad Dagens låt: Sahara Hotnights - THe Loneliest City of All Dagens citat: - Vad åt du senast? 2 mackor med mackrill i tomatsås igårnatt Vad sa du senast? Men fy fan vad äckligt! (När jag var ute med molly kommer hon fram med en ja 1/3 av en död fågel och vill att jag ska ta den) Dagens favoritkläder: Gråa jeans, blårutig skjorta Dagens favoritgrupp/artist: Super Multifaros Dagens tre favoritsaker: Musik, snus, datorn Vad ska du göra härnäst? Göra något att äta, ringa runt och kolla om nån ska ut Något du ser fram emot: WoWaccet öppet igen Vad har du i glaset? inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Dagens klädsel: Mjukisbyxor, AM-tröja... slapparkläder. Dagens vill ha: Vattenpipa. Dagens planer: Kolla Weeds S03, glo på film, läsa... yeah. Dagens person(er): Doug från Weeds. Vilken kille. Dagens inspiration: Andy från Weeds. Dagens humör: Slitet. Dagens låt: Hela den mysiga live-plattan Delicate Sound of Thunder. Dagens citat: - Vad åt du senast? Typ en skål med yoghurt. Vad sa du senast? Köp nektariner. (morsan skulle och handla) Dagens favoritkläder: Mjukisbyxorna... <3 Dagens favoritgrupp/artist: Pink Floyd. Dagens tre favoritsaker: Täcket, kudden och datorn. Vad ska du göra härnäst? Kolla om morsan har kommit hem och isf ta några nektariner. Om hon inte har kommit hem tar jag lite juice. Något du ser fram emot: 24 september och 25 oktober. Heroes och Scrubs. Vad har du i glaset? Inget, ev. juice om ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Dagens klädsel: Grå (snygg) tshirt och blåa jeans. Klär nog upp mig lite senare. Dagens vill ha: En gratis klippning, och sedan festa med frisören, men får ej tag på henne. Dagens planer: Gå till systemet. Dricka öl. Dagens person(er): Frissören, om hon sätter igång sin telefon, annars ingen. Dagens inspiration: Nej Dagens humör: Trött, avslappnad Dagens låt: The Enemy - 40 Days 40 Nights Dagens citat: "Fyy fan vilken snygg igelkott" (sagt om en ekorre med leopardpäls och hundhuvud) Vad åt du senast? Chips Vad sa du senast? Minns ej Dagens favoritkläder: Svart skjorta med vit kritstreck och en grå pullover. Dagens favoritgrupp/artist: The Pigeon Detectives Dagens tre favoritsaker: Ölen som blev över från igår. Överblivna chipspåsen från igår. Kontokortet. Vad ska du göra härnäst? Bajsa, gå till systemet när det slutat regna. Något du ser fram emot: Kvällen Vad har du i glaset? Apelsinjuice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Dagens klädsel: Vita Team Sportia-sockar, röda Quiksilver-shorts och en grön Nudie Jeans-tshirt. Dagens vill ha: Tjej. Dagens planer: Kräftskiva hos mormor och morfar. Dagens person(er): Tom DeLonge Dagens humör: Medelglad. Dagens låt: Angels & Airwaves - It Hurts Dagens citat: "Jaha, men nu måste jag dra." Vad åt du senast? Kötbullar med mos. Vad sa du senast? Mat? Dagens favoritgrupp/artist: Angels & Airwaves Dagens tre favoritsaker: Datorn, PS3 och iPod Video. Vad ska du göra härnäst? Ska på kräftskiva hos mormor och morfar. Något du ser fram emot: Stockholmsresan nästa helg. Vad har du i glaset? Coca Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Dagens klädsel: Mörk blå cheapmonday, oliv grön puma t-shirt och en brun luvtröjja. Och min kapes! Dagens vill ha: Ps3 Dagens planer: Party party! Dagens humör: Bra, trött och seg bara Dagens låt: o captain my captain - bloodshed is always crocodile symbol when there is war in the north south Vad åt du senast? En påse lantchips Vad sa du senast? Vi hörs! Dagens favoritkläder: Min keps! Dagens favoritgrupp/artist: Through the eyes of the dead (Allitd) Dagens tre favoritsaker: Sängen, datorn och min öl som jag kommer få ikväll! Vad ska du göra härnäst? Ska dra iväg till en kompis Något du ser fram emot: Moshpit open Vad har du i glaset? Drack saft för ett tag sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor och svart t-shirt från Nordic Gym. Dagens vill ha: Min tröja jag beställt. Dagens planer: Vänta på att telefonen ska ringa... Dagens person(er): Min kusin Dagens humör: Glad. Dagens låt: Credence Clearwater Revival - Fortunate Son Vad åt du senast? Pizza. Vad sa du senast? Vi hörs! Dagens tre favoritsaker: Kameran, studsmattan (= kul), min högtalare som plötsligt började fungera igen. Vad ska du göra härnäst? Prata på MSN. Något du ser fram emot: Julafton. Vad har du i glaset? Coca Cola. Redigerad 17 augusti, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Dagens klädsel: Svarta/vita fox shorts, Svart Quicksilver tröja. Dagens vill ha: Biljett. Dagens planer: Inget Dagens person(er): Andy Dagens humör: Glad. Dagens låt: De Lyckliga Kompisarna - Punkskolan Vad åt du senast? En Godis bit, Vad sa du senast? Oj Dagens tre favoritsaker: Mobil, Datan, MSN. Vad ska du göra härnäst? Prata på MSN. Något du ser fram emot: Andy ska komma hit nästa år... Vad har du i glaset? Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Dagens klädsel: Beachshorts + t-shirt Dagens vill ha: 25 000kr till biljetten och 20 000kr för att slösa lite, jag vill tillbaka! Dagens planer: Surfa/Lyssna på musik. Sen ska jag sova Dagens person(er): erm... hon Dagens inspiration: Jag Dagens humör: Glad Dagens låt: Rihanna - Umberella (jaja, inte Top 1 på MTV längre) Dagens citat: - Vad åt du senast? Middag Vad sa du senast? Sov gott Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: - Dagens tre favoritsaker: Datorn, Mobilen, MP3:n Vad ska du göra härnäst? Youtube Något du ser fram emot: Nästa sommar Vad har du i glaset? Ramlösa stilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Dagens klädsel:Jeans och t-shirt. Dagens vill ha:Vanguard:Saga of heroes Dagens planer:Villa är sjuk- Dagens person(er):Min kompis var här sen stack han och nu är jag ensam. Dagens inspiration: Dagens humör:Varierande Dagens låt:Inget än Dagens citat: Vad åt du senast?Nudlar Vad sa du senast?God natt Dagens favoritkläder:Ingen anning. Dagens favoritgrupp/artist:no idea Dagens tre favoritsaker:Alvedon. Fanta och chips. Vad ska du göra härnäst?Spela sen såva Något du ser fram emot:Måndag då jag blir ensam från mamma tills lördag Vad har du i glaset?Fanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Dagens klädsel:Samma som förut, pallade inte klä upp mig för utgång Dagens vill ha: Är nöjd som det är. Dagens planer: Åka till böda (norra öland) vid 11.00 Dagens person(er): Mitt "ragg" som var snäll att vakna när jag fylleringde vid halv tre. Och polaren som fyllde 21 som jag träffade på dansgolver, ett jävla röj i hans ära Dagens inspiration: - Dagens humör: Mätt (gyrostallrik gör sitt), full och bakfull. Dagens låt: - Dagens citat: Jag: jag ser din snopp. Polare: va? Jag ser din snopp! Polare: VA!?! Jag: Skojar bara. Polare: Jaha. Haha Jag: Haha Polare: Haha Jag: haha Polare: Haha Jag: haha Polare: Haha Vad åt du senast? Gyrostallrik Vad sa du senast? "Klar?" Dagens favoritkläder: Samma som tidigare Dagens favoritgrupp/artist: The Prodigy Dagens tre favoritsaker: Colamuggen, kontokortet, mobiltelefonen Vad ska du göra härnäst? Smälta maten, glo på film och sova. Något du ser fram emot: Böda. Vad har du i glaset? Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Dagens klädsel: Shorts, t-shirt och tröja. Dagens vill ha: dunno, ps3? Dagens planer: fre-åkte hem från flickvän/lör-jobba Dagens person(er): Min flickvän Dagens inspiration: Mhm. Dagens humör: Inget vidare Dagens låt: Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu Dagens citat: "hej" Vad åt du senast? Big tasty eller vad det heter på mcdonalds Vad sa du senast? Natti natti. Dagens favoritkläder: Min JL-piké är ganska söt Dagens favoritgrupp/artist: LArs Winnerbäck Dagens tre favoritsaker: Vet inte. Vad ska du göra härnäst?Sova snart I guess. Något du ser fram emot: Skolstarten Vad har du i glaset?Vilket glas? Hej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Dagens klädsel: Jeans, två t-shirts, keps, och underkläder Dagens vill ha: Mer cola (Den tog precis slut) Dagens planer: Ska repa senare. Spela in en del låtar också (Y) Dagens person(er): Mig själv, och pappa som skjutsade mig hem Dagens inspiration: Huh? Dagens humör: Bra! Helt utmattad, men jag fick matta ut mig själv på ett roligt sätt. Dagens låt: The starting line- This ride. Dagens citat: "Heil Hitler" Vad åt du senast? Kebabpizza Vad sa du senast? "klockan ett", när mamma frågade vilken tid jag ville bli väckt. Dagens favoritkläder: Mina jeans. Älskar dom Dagens favoritgrupp/artist: The starting line Dagens tre favoritsaker: min iPod, snuset som är godare än någonsin, och trumsetet Vad ska du göra härnäst? La precis in en ny pralin under läppen, vilket försenar sänggåendet med ca 30min. Får väl bli till att äta något eller kolla på teve. Något du ser fram emot: Alla spelningar vi har på gång! Vad har du i glaset? Några droppar cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Dagens klädsel: Grön-bruna shorts. Vit Hardrock cafe-tröja. Dagens vill ha: 10 veckor till sommarlov Dagens planer: Gyma. Efter det vet jag inte. Dagens person: Well, duh! The girl ofc. Dagens humör: Saknar en viss någon. Vad åt du senast? Fil med svartvinbärssylt och cornflakes. Vad sa du senast? Morr'n. Något du ser fram emot: Flickvännens hemkomst. Vad har du i glaset? Vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Dagens klädsel:Mjukisbyxor och topless Dagens vill ha:En dremel Dagens planer:Köpa en dremel Dagens person(er):Ida Dagens inspiration:Ida Dagens humör:Gla som fan Dagens låt:Franz Ferdinand - Take Me Out Dagens citat:Någonting Vice mumlade i ventrilo. Det var kul Vad åt du senast?Godis Vad sa du senast?schysst Dagens favoritkläder:Less is more Dagens favoritgrupp/artist:Dark New Day Dagens tre favoritsaker:Telefon, nya hörlurar, dremel Vad ska du göra härnäst?Klä på mig, fara och köpa en dremel Något du ser fram emot:Montera ihop aeroxen idag. Vad har du i glaset?Vatten + samarin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2007 Dagens klädsel: Bara kalsonger än så länge. Calvin Klein, gröna med svart/grå bokstäver på. Dagens vill ha: Lite mer tid kvar av lovet månne. Dagens planer: Jag tror vi ska iväg idag, men jag vet inte. Annars blir det bara till att slappa. Dagens person(er): Har inte hunnit träffa någon än då ingen är hemma, men jag spelade med Lajjan och min polare LQdge inatt. Det får bli de två. Dagens inspiration: Haha, har fortfarande inte träffat någon, ehm... Den otroligt begåvade och vänliga RM:ern vi träffade igårnatt. Dagens humör: Glad än så länge. Dagens låt: 123vligt - Ruggig Reggae Man / Blackas Bögiga Boys - Same Girl Dagens citat: "Weeeeee Waaaaaa!!" Vad åt du senast? Ett chokladhjärta med kex i. Vad sa du senast? "Tjarå!" Till min polare inatt när jag stack hem från honom. Dagens favoritkläder: Känner får något slappt, mjukisbyxor och T-shirt kommer det nog bli. Dagens favoritgrupp/artist: 123vligt/Blackas Bögiga Boys. Dagens tre favoritsaker: Lypsyl, PSP och datorn. Vad ska du göra härnäst? Äta/Klä på mig/Gå och lägga mig igen. Något du ser fram emot: Att piggna till lite så jag vet vad jag håller på med kanske. Vad har du i glaset? Det här på skrivbordet är tomt, ett av glasen vid sängen är tomt och ett är fullt med vatten. Men jag har en halvfull cola-flaska framför mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts