Mordos Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Dagens klädsel: Kalsonger och T-shirt. Dagens vill ha: Pengar. Dagens planer: Har inga. Dagens person(er): Dr. Gregory House. Dagens inspiration: Dr. Gregory House. Dagens humör: Bitsk. Dagens låt: Huey Lewis and The News - Hip to be Square Dagens citat: "It's right.. Or it's wrong. Those are the two options!" Vad åt du senast? Nudlar. Vad sa du senast? "Kommer ni snart, eller?" Favoritkläder: Röd-äppelsgag. Favoritfärg: Mörkbrunt. Favoritpizza: Etta plus salami. Favoritfilm: Crank. Favoritgrupp/artist: Tool. Tre favoritsaker: Shark energi dryck, sömn och fläkt. En vanlig missuppfattning om dig: Jag är faktiskt en trevlig gosse, igentligen. Vad tycker du mest om med dig själv? Kalsongerna sitter fint som fan. Det tycker jag om. Vad ska du göra härnäst? Byta låt. Mat du helst inte äter: Något som är grönt. Något du ser fram emot: Sömn. Aftonbladet eller Expressen: Tidningar är för gamla människor. SVT eller TV4: TV är för folk som orkar hämta dosan under soffan. Sommar eller vinter: Vinter. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Dö. The Simpsons eller Family Guy: Family Gu. Vad har du i glaset? Mögel eller något, vet inte. Äckligt luktar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Dagens klädsel:Shorts,boxers o ett par sockor Dagens vill ha:Pengar Dagens planer:Sitta hemma pga av vädret Dagens person(er):Dr.Dre Dagens inspiration:TV Dagens humör:Trött,utråkad Dagens låt:Vet ej Dagens citat: Vad åt du senast?Äggmacka Vad sa du senast?Äggmacka Favoritkläder:Fortfarande New Era keps, mina Levis jeans och nån tröja Favoritfärg:Röte Favoritpizza:Vesuvio Favoritfilm:Star Wars Favoritgrupp/artist:Shady/Aftermath - G-Unit records familjen Tre favoritsaker:Pengar, Dator. sängen En vanlig missuppfattning om dig:Nationaliteten Vad tycker du mest om med dig själv?Vet ej, har för stort ego Vad ska du göra härnäst?Spela kanske Mat du helst inte äter:Asia food Något du ser fram emot:Skolan faktiskt, vill träffa min nya klass Aftonbladet eller Expressen:Aftonhoran SVT eller TV4:TV4 Sommar eller vinter:Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft:GTA The Simpsons eller Family Guy:The Simpsonssssssssssssssss Vad har du i glaset?Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Dagens klädsel: Halvtrasiga Jeans och en brun t-shirt Dagens vill ha: Söndag Dagens planer: Fixa lite grejer i källaren och tokslappa Dagens person(er): Kusinerna Dagens inspiration: VSK Dagens humör: Halvtrött och slapp i skallen Dagens låt: Those Dancing Days - Hitten Dagens citat: "Din knaperstekta ringmuskel" Vad åt du senast? Piggelin Vad sa du senast? Vafan Favoritkläder: Sköna jeans , snygga t-shirt och huvtröjja Favoritfärg: Bruuunt Favoritpizza: Prochutto Favoritfilm: Leon Favoritgrupp/artist: Nu: Those Dancing Days Tre favoritsaker: MP3, Plånkan, Nycklar En vanlig missuppfattning om dig: Jag är datornörd Vad tycker du mest om med dig själv? Jag är Jag Vad ska du göra härnäst? Dra ner i Källarn och lämna en madrass Mat du helst inte äter: Broccoli Något du ser fram emot: Bandysäsongen 07/08 Aftonbladet eller Expressen: Lilla Fridolf SVT eller TV4: Svt Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Dagens klädsel:Mjuksibrallor Dagens vill ha:Cola Dagens planer:Spela fotboll Dagens person(er):Kongen Dagens inspiration:Slipknot Dagens humör:Förbannad Dagens låt:Johan Rothstein - Sorgliga sånger Dagens citat: "Sök på japaner på youtube, finns massor sjuka grejer" Vad åt du senast?Pizza Vad sa du senast?tja Favoritkläder:Mjukisbrallor? Favoritfärg:Grönt alternativt svart Favoritpizza:Sverige Special - Tomat, Ost, Kebabkött, Pommes, Kebabsås Favoritfilm: Svårt o välja Favoritgrupp/artist: System Of A Down Tre favoritsaker: Mobilen, Datorn och kylskåpet En vanlig missuppfattning om dig: I dunno Vad tycker du mest om med dig själv? Att jag har två ben och inte ett Vad ska du göra härnäst? Äta frukost Mat du helst inte äter: Grönsaker Något du ser fram emot: Black Eyed Peas!! Aftonbladet eller Expressen:Spelar ingen roll egentligen. Men Aftonbladet har ju kvar serierna så! SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Båda har sin charm älskar att det är kallt på vintern. Men sen kan man bada ute om somrarna Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA! The Simpsons eller Family Guy: Simpsons!! Men Family Guy är också bra Vad har du i glaset? Tomt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Dagens klädsel: Samma som igår, fast nya underkläder. Dagens vill ha: Mer gonzo-böcker. Dagens planer: Äta burgare, kolla på Poirot, börja läsa Brott och Straff. Dagens person(er): Tror det blir MacGyver idag också. Imorse höll han på att ramla ner i en brunn, men han grejade biffen... Dagens inspiration: Pink Floyd. Dagens humör: Vanligt, ingenting speciellt. Dagens låt: Red Hot Chili Peppers - Can't Stop Dagens citat: - Vad åt du senast? En skål med yoghurt och havrefras. Vad sa du senast? Nej, det är inget glas, det är en burk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 (redigerad) Ska du se DMX när han kommer till Norrköping? Visste inte ens om det, om man inte måste förboka så kan jag nog halka in på ett bananskal. Åh jävlar, jag tyckte det stod smaker. Haha, jag såg det. Trodde du försökte vara smidig och få in mat som favoritsaker. Uppdaterar listan också. Dagens klädsel: Svarta kortbrallor, en gul Puma-Tshirt som är designad som en jamaicansk fotbollströja. Dagens vill ha: Just nu är jag grymt sugen på kex. Men lite mat skulle inte sitta fel. Är lite sugen på en pizza. Dagens planer: Vänta på att mamma kommer hem och lagar mat, äta, slappa och sova. Dagens person(er): Ungarna på dagiset. Dagens inspiration: Har ingen inspiration idag. Dagens humör: Duger. Dagens låt: Busta Rhymes - Touch It/Blackas Bögiga Boys - Same Girl fortfarande. Dagens citat: "Ska ni sova över på dagiset?" (En unge frågade oss sommarjobbare om vi skulle det.) Vad åt du senast? Pastasallad med rökt kalkon och massa grejjer i. Vad sa du senast? "Sätter du i en ny påse?" (Tömte sophinken och bad syrran sätta i en ny medans jag slängde den gamla.) Favoritkläder: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=904607 (Fortfarande.) Favoritfärg: Svart idag. Favoritpizza: La Maffia. Favoritfilm: The Signs, kan fortfarande ändras till The Simpsons Movie. Favoritgrupp/artist: Papoose DMX just nu. Tre favoritsaker: Laptopen, PSP:t och mobilen. En vanlig missuppfattning om dig: Samma som senast. Vad tycker du mest om med dig själv? Samma som senast. Vad ska du göra härnäst? Käka upp våra kex. Mat du helst inte äter: Wok. Något du ser fram emot: Lite regn imorgon skulle inte sitta fel. Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet. SVT eller TV4: TV4. Sommar eller vinter: Vinter. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA även om jag inte gillar det. The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons. Vad har du i glaset? Inget glas än, men ska fylla en med vatten snart. Redigerad 15 augusti, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Dagens klädsel: Surfshorts och Bruce Lee is my Homeboy t-shirt Dagens vill ha: Mja, en spliff skulle sitta fint Dagens planer: Ingenting a lá vardag Dagens person(er): Hm, min kisse Dagens inspiration: The Dude Dagens humör: Najsnajs Dagens låt: Redman - Put it down Dagens citat: Gäsp, I guess Vad åt du senast? 8 mackor Vad sa du senast? Nej Favoritkläder: Det jag har på mig Favoritfärg: Grön! Favoritpizza: BMW Favoritfilm: Clerks Favoritgrupp/artist: Mja, typ Pink Floyd Tre favoritsaker: Min tändare, min dator samt min säng En vanlig missuppfattning om dig: Att jag har energi Vad tycker du mest om med dig själv? Min kuk Vad ska du göra härnäst? Döda lite tid framför burken Mat du helst inte äter: Fiskgratäng Något du ser fram emot: Skolstart faktiskt Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: SVT Sommar eller vinter: Vinter Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Kaffe ur kopp, mfucka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Dagens klädsel: Jag är arbetslös, samma skit som igår. Dagens vill ha: Att mitt WoW-acc öppnas igen. Dagens planer: Göra nått att käka, ruttna framför datorn, hämta farsan på flygplatsen runt 21.. Dagens person(er): - Dagens inspiration: Nudlar Dagens humör: Trött, uttråkad. Dagens låt: Billie The Vision And The Dancers - Summercat Dagens citat: - Vad åt du senast? Biff Nudlar Vad sa du senast? Gå ner! (Ye, jag är ensam med Molly dagarna i ända. Hon är efterbliven) Favoritkläder: Jeans med passande skjorta/piké Favoritfärg: Grön Favoritpizza: Stellan/Stellan Special (Aye, jag har en pizza uppkallad efter mig själv) Favoritfilm: Evelution Favoritgrupp/artist: Just nu, Billie The Vision And The Dancers Tre favoritsaker: Datorn, Molly, Snus En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är hård machoman. Brr, jag är en liten blyg fan Vad tycker du mest om med dig själv? Rolig och snäll Vad ska du göra härnäst? Vänta på att morsan kommer hem, fråga vad det blir för käk, sen äta upp käket. Mat du helst inte äter: Lasange Något du ser fram emot: Jobb? Pengar? Aftonbladet eller Expressen: Inget, jävla skvallerpress SVT eller TV4: Kollar i princip aldrig på TV Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: WoW The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Dagens klädsel: Mjukisbrallor och en piké Dagens vill ha: Längre sommarlov då det är mitt sista i livet Dagens planer: Väntar på en polare, och inatt ska vi leta efter vildsvin, scarry Dagens person(er): Mauro Ivan Obolo Dagens inspiration: Bruno Hansen Dagens humör: Glad men sliten Dagens låt: Bruno Hansen - Bedrövelsens Tidevarv Dagens citat: "Nu är nog alkoholen slut, det blev bara 6 liter" Vad åt du senast? Vesuvio Vad sa du senast? Han kommer klockan sju Favoritkläder: Jeans och Piké Favoritfärg: Svart Favoritpizza: Flens Bästa Pizza Favoritfilm: This Is England Favoritgrupp/artist: Har ingen speciell favorit Tre favoritsaker: 1. Dator 2. Boxer 3. Årskort En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är h00ligan Vad tycker du mest om med dig själv? Att jag tycker om mig själv Vad ska du göra härnäst? Gå över till grannen och tjabba lite Mat du helst inte äter: Fisk Något du ser fram emot: Den dagen AIK är klara för ett sm-guld och när jag bor ensam Aftonbladet eller Expressen: null vote SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: WoW The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Dagens klädsel: Mjukisar med HÅL!* i och gul t-shirt Dagens vill ha: Att mitt WoW-acc öppnas igen. Dagens planer: Göra nått att käka, ruttna framför datorn, dra ner Naruto runt 04-05 inatt. Dagens person(er): Farsan, då han köpt sprit och cigg i Litauen Dagens inspiration: Tre Ankare Dagens humör: Förtvivlad.. >___< Dagens låt: Billie The Vision And The Dancers - Summercat Dagens citat: - Vad åt du senast? Biff Nudlar Vad sa du senast? Det är kiss här. (När morsan kom hem, så såg jag att Molly hade kissat inne) Favoritkläder: Jeans med passande skjorta/piké Favoritfärg: Grön Favoritpizza: Stellan/Stellan Special (Aye, jag har en pizza uppkallad efter mig själv) Favoritfilm: Evelution Favoritgrupp/artist: Just nu, Billie The Vision And The Dancers Tre favoritsaker: Datorn, Molly, Snus En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är hård machoman. Brr, jag är en liten blyg fan Vad tycker du mest om med dig själv? Rolig och snäll Vad ska du göra härnäst? Ta en snus, dricka lite cola och forumsurfa tills jag tröttnar på det. Mat du helst inte äter: Lasange Något du ser fram emot: Jobb? Pengar? Aftonbladet eller Expressen: Inget, jävla skvallerpress SVT eller TV4: Kollar i princip aldrig på TV Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: WoW The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Cola *Hålet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Dagens klädsel: Samma som igår, fast ny t-shirt nu. Dagens vill ha: Sjuka PS-skills. Dagens planer: Kolla Weeds, kanske kolla Gudfadern (beroende på hur länge jag fastnar med Weeds), spela UT och läsa. Dagens person(er): Raskolnikov. Dagens inspiration: Fjodor. Dagens humör: Tröttsamt. Dagens låt: Pink Floyd - Atom Heart Mother Dagens citat: - Vad åt du senast? Palt. Vad sa du senast? Har du slagit på stort och köpt en ny hålslagare? Vad ska du göra härnäst? Vänta på att Weeds ska ladda klart, sen ska jag nog glo på det. Något du ser fram emot: Att kolla Weeds. Vad har du i glaset? Ingenting, hade mjölk nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Dagens klädsel: En tröja med ett får på, ett par sköna byxor och ett par strumpor. Dagens vill ha: Är att mina föräldrar blir sams, samt att min mor blir frisk och kommer hem. Dagens planer: Sitta på mitt rum och låta öronen tugga post rock. Dagens humör: Ledsen. Dagens låt: Explosions in the Sky - First Breath After Coma Vad åt du senast? Spaghetti och köttfärsås. Vad sa du senast? "Jag älskar dig" Vad ska du göra härnäst? Sitta på mitt rum och låta öronen tugga post rock. Något du ser fram emot: När min mor kommer hem imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Dagens klädsel: Blå jeans och en t-shirt. Dagens vill ha: Pengar. Dagens planer: Tänkt spela CoD 3 nån gång senare i kväll. Dagens person(er): - Dagens inspiration: - Dagens humör: Normalt. Dagens låt: - Dagens citat: - Vad åt du senast? Korvsås. Vad sa du senast? Men fan också. Favoritkläder: Blå jeans och en t-shirt. Favoritfärg: Grön. Favoritpizza: - Favoritfilm: Scarface. Favoritgrupp/artist: Toto kanske... Tre favoritsaker: Datorn, PS2, kamera. En vanlig missuppfattning om dig: - Vad tycker du mest om med dig själv? - Vad ska du göra härnäst? - Mat du helst inte äter: Korvsoppa och köttsoppa. Något du ser fram emot: - Aftonbladet eller Expressen: Expressen. SVT eller TV4: TV4. Sommar eller vinter: Sommar. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA. The Simpsons eller Family Guy: Simpsons. Vad har du i glaset? - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Dagens klädsel:Bussgodströja och byxor. Dagens vill ha:MIN KAMERA! Dagens planer:Kolla på My Name Is Earl. Dagens person(er):Lelle. Dagens inspiration:--- Dagens humör:Rätt så glad. Dagens låt:En låt från Scrubs, ska försöka hitta namnet. Dagens citat:"DESSA JÄVLA SOMMARJOBBARE" Vad åt du senast?Kaksmet. Vad sa du senast?Vänta lite. Favoritkläder:Vardagskläder. Favoritfärg:Svart. Favoritpizza:Hawaii. Favoritfilm:Simpsonsfilmen just nu. Favoritgrupp/artist:Colin Hay just nu. Tre favoritsaker:Mobilen, datorn, kameran. En vanlig missuppfattning om dig:--- Vad tycker du mest om med dig själv?Lat. Vad ska du göra härnäst?Svara på nästa fråga. Mat du helst inte äter:Pappas köttgryta. Något du ser fram emot:IMORGON! Får min kamera då. Aftonbladet eller Expressen:Aftonbladet. SVT eller TV4:TV4. Sommar eller vinter:Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft:GTA. The Simpsons eller Family Guy:The Simpsons. Vad har du i glaset?Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Dagens klädsel: Rutig Fred Perry skjorta, mörkblåa jeans. Dagens vill ha: En Djurgårds vinst Dagens planer: Se på fotboll och spela PS3 Dagens person(er): Me, myself and I Dagens inspiration: Jag själv Dagens humör: Förvirrad Dagens låt: 3 Doors Down - Kryptonite Vad åt du senast? Kebabrulle Vad sa du senast? Tja. Vad ska du göra härnäst? Se på IFK Göteborg - Djurgården. Mat du helst inte äter: Åt en äcklig köttfärspizza igår natt, gör jag inte om. Något du ser fram emot: Fotbollen Aftonbladet eller Expressen: Idag...Expressen, Åskbollen The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Ramlösa kaktus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Att jag ens svarar på detta. Det är underligt. Spam, IMO. Dagens klädsel: Grå shorts, gul tröja med svart dödskalle-tryck. Dagens vill ha: Godkänt på duggan imorgon. Dagens planer: Plugga! Dagens person(er): MatNat-faddrarna på LiTH! Fan vad jag önskar att jag hade overall på mig under Nolle-P. Dagens inspiration: MatNat-sektionen =) Dagens humör: Trött, skoltrött. Dagens låt: Dio - Holy Diver. Dagens citat: "OCH SÅ SLIPPER MAN JU KÖPA RUSSIN OCH MANDLAR OCKSÅÅÅÅÅÅ!!!!" (00:55) Vad åt du senast? Godis. Vad sa du senast? "Hejdå!" Favoritkläder: Jeans och nån snygg T-shirt. Favoritfärg: Blå. Favoritpizza: Tropicana (ost, skinka, banan, ananas, curry) Favoritfilm: Uff, kanske Star Wars: Episode V. Inte säker. Favoritgrupp/artist: Metallica, Red Hot Chili Peppers därefter. Tre favoritsaker: Trummor, spel, sömn. En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är dummare än jag är, kanske. Vad tycker du mest om med dig själv? Lätt fråga... not. Kanske att jag är hjälpsam. Vad ska du göra härnäst? Stänga av datorn och plugga. Mat du helst inte äter: Ärtsoppa, gravad lax, rotmos. Kanske nåt mer som jag glömt sen evigheter tillbaks. Något du ser fram emot: Helgen. Aftonbladet eller Expressen: Inget. Aftonbladet isf. SVT eller TV4: SVT! Sommar eller vinter: Vinter FTW. Snö! Brunrosa himmel klockan sju på kvällen! Födelsedag! Jul! Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Vad tror du? GTA såklart. The Simpsons eller Family Guy: Simpsons. Vad har du i glaset? Mjölk, som alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Att jag ens svarar på detta. Det är underligt. Spam, IMO. Ett inlägg om dagen är inget jag kallar spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Dagens klädsel: Blåa adidasshorts och blå/gul Sverige-reklam-t-shirt från en färgaffär. Mörkgröna Björn Borg-kalsonger med ljusgröna tennisbollar på. Dagens vill ha: Min hörsel tillbaka. Jävla förkylning, snor ju allt från mig. Dagens planer: Spela Liberty City Stories Dagens person(er): Toni Cipriani och MacGyver Dagens inspiration: MacGyver Dagens humör: Glad, men trött på min förkylning. Dagens låt: Faktiskt ingen speciell idag. Dagens citat: “Wait a minute. I already know my fortune, it's partying!” (Chris Pontius från Jackass The Movie) Vad åt du senast? En kebabpizza Vad sa du senast? Har du tryckt på dosan? (Mamma lär sig aldrig hur man får igång TV:n ) Dagens favoritkläder: Mina underbara adidasshorts som jag har levt i hela sommaren. Dagens favoritgrupp/artist: 50 Cent. Dagens tre favoritsaker: Playstation Portable, GTA Liberty City Stories, Pågenlimpa. Vad ska du göra härnäst? Forumnörda lite, senare blir det mer PSP-spelande. Något du ser fram emot: När jag har tagit tummen ur stjärten och flashat min PSP, samt köpt 4 GB minneskort. Vad har du i glaset? Idag har det varit en hel del mjölk. Gjorde frågorna lite mer "Dagens"-vänliga. Feel free to use. [b]Dagens klädsel:[/b] [b]Dagens vill ha:[/b] [b]Dagens planer:[/b] [b]Dagens person(er):[/b] [b]Dagens inspiration:[/b] [b]Dagens humör:[/b] [b]Dagens låt:[/b] [b]Dagens citat:[/b] [b]Vad åt du senast?[/b] [b]Vad sa du senast?[/b] [b]Dagens favoritkläder:[/b] [b]Dagens favoritgrupp/artist:[/b] [b]Dagens tre favoritsaker:[/b] [b]Vad ska du göra härnäst?[/b] [b]Något du ser fram emot:[/b] [b]Vad har du i glaset?[/b] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Blå-och vitrandig långärmad pike från Progress of Society, Levisjeans. Dagens vill ha: Fungerande internet på nya datorn. Dagens planer: Har varit i stan, ska ut ikväll. Vallen. Dagens humör: Bra, men trött. Dagens låt: The Calendar Hung Itself - Bright Eyes Vad åt du senast? Gyrosrulle. Vad sa du senast? Hejdå (telefon). Vad ska du göra härnäst? Se på Scrubs. Något du ser fram emot: Skolstart Vad har du i glaset? Mjölk. Redigerad 16 augusti, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2007 Dagens klädsel: Blåa adidasshorts och blå/gul Sverige-reklam-t-shirt från en färgaffär. Mörkgröna Björn Borg-kalsonger med ljusgröna tennisbollar på. Dagens vill ha: Min hörsel tillbaka. Jävla förkylning, snor ju allt från mig. Dagens planer: Spela Liberty City Stories Dagens person(er): Toni Cipriani och MacGyver Dagens inspiration: MacGyver Dagens humör: Glad, men trött på min förkylning. Dagens låt: Faktiskt ingen speciell idag. Dagens citat: "Wait a minute. I already know my fortune, it's partying!" (Chris Pontius från Jackass The Movie) Vad åt du senast? En kebabpizza Vad sa du senast? Har du tryckt på dosan? (Mamma lär sig aldrig hur man får igång TV:n ) Dagens favoritkläder: Mina underbara adidasshorts som jag har levt i hela sommaren. Dagens favoritgrupp/artist: 50 Cent. Dagens tre favoritsaker: Playstation Portable, GTA Liberty City Stories, Pågenlimpa. Vad ska du göra härnäst? Forumnörda lite, senare blir det mer PSP-spelande. Något du ser fram emot: När jag har tagit tummen ur stjärten och flashat min PSP, samt köpt 4 GB minneskort. Vad har du i glaset? Idag har det varit en hel del mjölk. Gjorde frågorna lite mer "Dagens"-vänliga. Feel free to use. [b]Dagens klädsel:[/b] [b]Dagens vill ha:[/b] [b]Dagens planer:[/b] [b]Dagens person(er):[/b] [b]Dagens inspiration:[/b] [b]Dagens humör:[/b] [b]Dagens låt:[/b] [b]Dagens citat:[/b] [b]Vad åt du senast?[/b] [b]Vad sa du senast?[/b] [b]Dagens favoritkläder:[/b] [b]Dagens favoritgrupp/artist:[/b] [b]Dagens tre favoritsaker:[/b] [b]Vad ska du göra härnäst?[/b] [b]Något du ser fram emot:[/b] [b]Vad har du i glaset?[/b] Redigerar Picos post utans hans samtycke. Tycker allt för många frågor var engångsfrågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts