KalleR Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Ben Sherman t-shirt och Replay jeans. Dagens vill ha: Min lön. Dagens planer: Städa? Dagens person(er): Polaren jag nöter House med (ser om serien) Dagens humör: Trött Dagens låt: Teddybears - Little Stereo ( kännslan från Way Out West sitter i än) Vad åt du senast? Spaghetti och köttfärsås Vad sa du senast? Puss puss (efter att lirat cs med en polare) Favoritkläder: Skjorta och nånting över pullover/slipover/kofta, Eller Piké, eller vanlig t-shirt, och jeans. Favoritfärg: Svart och vitt Favoritpizza: Kalmar special ( Oxfilé, färsk tomat och paprika, vitlöksost) Vad ska du göra härnäst? Datornörda mig. Mat du helst inte äter: Annanas? Något du ser fram emot: Min lön. Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: Ser inte på tv. Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Family guy Vad har du i glaset? Oboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens låt: Teddybears - Little Stereo ( kännslan från Way Out West sitter i än) Skriv om hela rasket i Festival-tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Skriv om hela rasket i Festival-tråden! Kanske senare, om jag orkar... Finns en mängd halvkassa inspelningar på youtube om du vill ta del av festivalen http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Kanske senare, om jag orkar... Finns en mängd halvkassa inspelningar på youtube om du vill ta del av festivalen http://www.youtube.com/results?search_quer...p;search=Search kom igeeeeeeen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Iron Maiden-tröja, The Trooper Dagens vill ha: 5* på Play with me Dagens planer: Få 5* på Play with me Dagens person(er): Min bror Dagens inspiration: - Dagens humör: Glad Dagens låt: Extreme - Play with me Dagens citat: Då jag ser en gammal dam halka och falla omkull på en våt trottoar, är min första reaktion att skratta. Men sedan tänker jag om jag hade varit en myra och hon hade fallit på mig. Det hade inte varit lika kul. Vad åt du senast? En riskaka Vad sa du senast? "Okej" Favoritkläder: Iron Maiden t-shirt och camofärgade byxor Favoritfärg: Grönt Favoritpizza: Capricciosa Favoritfilm: The Simpsons Movie Favoritgrupp/artist: Nightwish Tre favoritsaker: - En vanlig missuppfattning om dig: Att jag har DAMP/ADHD Vad tycker du mest om med dig själv? Mitt hår Vad ska du göra härnäst? Kolla på film Mat du helst inte äter: Lök Något du ser fram emot: Få 5* på Play with me Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons Vad har du i glaset? Fanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Rutiga badyxor från Peak, Blå T-shirt med soft tryck från Encore och ljusblåa Björn Borg-kalsonger med flugor på. Dagens vill ha: 4 GB minneskort/Tweak's nya dator Dagens planer: Spela på mitt nyinköpta PSP Dagens person(er): En hel del faktiskt. MacGyver, syrrans kille, killen jag köpte PSP av och systern min. Mamma med. Dagens inspiration: MacGyver. Fan vad den killen kan. Dagens humör: Glad, som vanligt. Dagens låt: Samma som den senaste 1½ veckan.. R Kelly & Usher - Same Girl Dagens citat: "Take it off for The Hoff" Vad åt du senast? Grillad kyckling. Vad sa du senast? Tar du det? (det ringde) Favoritkläder: Slappa Adidasbraxer och någon skön, gul T-shirt Favoritfärg: Många. Men just nu älskar jag blått. Favoritpizza: Kebabpizza Favoritfilm: För tillfället är det nog Die Hard 4.0 Favoritgrupp/artist: För tillfället är det Kaiser Chiefs Tre favoritsaker: Grillad kyckling, grillad lax, banan En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är trög. Vad tycker du mest om med dig själv? Det mesta. Vad ska du göra härnäst? Se på Morden i Midsomer Mat du helst inte äter: Äter allt jag blir bjuden på, och gillar det mesta. Men rotmos är fan inte gott. Något du ser fram emot: Min artonårsdag. (9 månader kvar) Aftonbladet eller Expressen: Vilket som. SVT eller TV4: TV4 eftersom de visar Lost. Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA för fan. The Simpsons eller Family Guy: Simpsons. Vad har du i glaset? Alldeles nyss hade jag saft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Luvtröja och adidas byxor Dagens vill ha: längre sommarlov Dagens planer: kolla på vänner säsong 6 Dagens person(er): Jocke Dagens inspiration: Jocke Dagens humör: Jocke Dagens låt: Tupac - When Thugs Cry Dagens citat: * Vad åt du senast? Risen Vad sa du senast? Okej Favoritkläder: Myskläder Favoritfärg: Blå Favoritpizza: Kycklingpizza Favoritfilm: Dum & Dummare Favoritgrupp/artist: Ingen Tre favoritsaker: Dator,pengar,sommarlov En vanlig missuppfattning om dig: Knarkare Vad tycker du mest om med dig själv? Humor Vad ska du göra härnäst? Spela WoW Mat du helst inte äter: morotsstuvning Något du ser fram emot: Studenten Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Gta The Simpsons eller Family Guy: Family guy Vad har du i glaset? Portello Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Korta adidasbrallor, och en svart T-shirt med grå text på. Möjligen en Esprit-tröja. (Efter en snabb titt så ser jag att det var en sådan.) Dagens vill ha: Regn imorgon. Dagens planer: Äta och sova. Dagens person(er): Papoose Dagens inspiration: I brist på annat säger jag: Fotbollslaget. Dagens humör: Glad > Surt Dagens låt: Busta Rhymes - Touch it/ Blackas Bögiga Boys - Same Girl. (Eller hur kebab? ) Dagens citat: "Oj oj oj domar'n, där höll han ju på att få foten avkapad!" Vad åt du senast? Äter pannkakor just nu. Vad sa du senast? Godnatt. (Till mamma) Favoritkläder: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=904607 Favoritfärg: Vit just nu. Favoritpizza: La Maffia. Oxfilé och bearnaisesås. Favoritfilm: The Signs, men kan bytas mot The Simpsons Movie då jag har den på hårddisken. Favoritgrupp/artist: Papoose och DMX just nu. Tre favoritsaker: Bärbara datorn, PSP:t och mobilen. En vanlig missuppfattning om dig: Vet inte om folk missuppfattar mig, men möjligtvis att de underskattar min styrka och min intelligens. Vad tycker du mest om med dig själv? Låren och vaderna. Vad ska du göra härnäst? Äta upp pannkakorna och sova. Mat du helst inte äter: Wok faktiskt. Något du ser fram emot: Lite regn skulle inte sitta fel. Nej men, att få sluta jobbet, sedan ser jag fram mot mormors födelsedag, träffa släkten igen skulle inte vara fel. Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet. SVT eller TV4: TV4. Sommar eller vinter: Vinter. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Hade wow varit gratis i månaden hade jag sagt det. Men jag säget GTA fast jag inte gillar serien. The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons. Vad har du i glaset? Mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Svarta Jeans/ The Fray T-shirt. Dagens vill ha: En Laptop. Dagens planer: Träna på gymmet och se One Piece avsnitt. Dagens person(er): Monkey D. Luffy! Dagens inspiration: - Dagens humör: Trött. Dagens låt: Kräkas. (Lillasyster) Dagens citat: - Vad sa du senast? Tack. (Skickade iväg brorsan efter lite läsk) Favoritkläder: Jeans, T-shirt och en tröja. Favoritfärg: Svart, skön basfärg. Favoritpizza: Cappriciossa Favoritfilm: Fahrenheit 9/11. Favoritgrupp/artist: Lillasyster. Tre favoritsaker: Datorn, Ipoden, Cykeln. En vanlig missuppfattning om dig: - Vad tycker du mest om med dig själv? Min klädstil/musiksmak. Vad ska du göra härnäst? Fortsätta forumera. Mat du helst inte äter: Asiatiskt. Något du ser fram emot: Börja övningsköra. Aftonbladet eller Expressen: Expressen. SVT eller TV4: TV4. Sommar eller vinter: Vinter. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: World of Warcraft. The Simpsons eller Family Guy: Family Guy. Vad har du i glaset? CocaCola Zero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: En t-shirt och jeans, som vanligt Dagens vill ha: En super duper bra dator Dagens planer: dagen är nästan slut så det blir bara att sitta framför datorn Dagens person(er): Mina kompisar Dagens inspiration: Dagens humör: Bra Dagens låt: är inte så musikintresserad Dagens citat: Vad åt du senast? En hamburgare Vad sa du senast? Jag har gjort det tre gånger Favoritkläder: har inga direkta favoriter Favoritfärg: Favoritpizza: Kebabrulle Favoritfilm: svårt här, det finns många bra filmer Favoritgrupp/artist: är inte så musikintresserad Tre favoritsaker: Datorn, skotern och kompisarna En vanlig missuppfattning om dig: Vad tycker du mest om med dig själv? min kropp Vad ska du göra härnäst? skriva nästa svar/ gå till en annan hemsida Mat du helst inte äter: chiliconcarne Något du ser fram emot: vintern Aftonbladet eller Expressen: aftonbladet, expressen ahr så tråkig sida SVT eller TV4: tv4 Sommar eller vinter: sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: gta The Simpsons eller Family Guy: simpsons Vad har du i glaset? mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens låt: Blackas Bögiga Boys - Same Girl. (Eller hur kebab? ) Sannerligen. Favoritgrupp/artist: Papoose och DMX just nu. Ska du se DMX när han kommer till Norrköping? Tre favoritsaker: Bärbara datorn, PSP:t och mobilen. Åh jävlar, jag tyckte det stod smaker. Tre favoritsaker: Grillad kyckling, grillad lax, banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Jeans och t-shirt Dagens vill ha: Mer pengar? Nya kläder vore trevligt också... Dagens planer: Sova, snart Dagens person(er): Alma i FEAR (så tragiskt öde :'( ) Dagens inspiration: -||- Dagens humör: Lite trött Dagens låt: Smack my Bitch up (vet inte artist/grupp) Dagens citat: Leave no one alive Vad åt du senast? Kladdkaka med vanlijglass Vad sa du senast? "Ses imorron" Favoritkläder: Jeans + t-shirt/skjorta(/+kavaj) Favoritfärg: Svart Favoritpizza: Kebabpizza Favoritfilm: Battle Royale Favoritgrupp/artist: Marilyn Manson Tre favoritsaker: Mobil, Dato, Säng En vanlig missuppfattning om dig: - Vad tycker du mest om med dig själv? - Vad ska du göra härnäst? Installera FEAR Mat du helst inte äter: Något beskt som jag inte kommer på namnet på just nu Något du ser fram emot: Se Live Free or Die Hard imorron kväll Aftonbladet eller Expressen: Båda suger, SvD is the way to go SVT eller TV4: SVT Sommar eller vinter: Sommar när man är i sverige, vinter i sverige när man är utomlands Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Family Guy Vad har du i glaset? Just nu, vatten Redigerad 14 augusti, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel:Mjukisar och en T-shirt jag haft på mig sedan lördagens fest. Dagens vill ha:MIN LÖN!!! Dagens planer:Spela FIFA Dagens person(er):- Dagens inspiration:- Dagens humör:Trött Dagens låt:KNA Connection - Back when I was young Dagens citat:"Jag slår vad om att hon gick ut och köpte pizza. Vi ska sitta här tills hon kommer tillbaks." Vad åt du senast?Jordnötter Vad sa du senast?Jordnötter. (jag har en tendens av att säga det jag skriver ibland) Favoritkläder:Shorts och T-shirt Favoritfärg:Blå Favoritpizza:Maistro's KebabPizza Favoritfilm:Drömkåken. (Iallafall dagens) Favoritgrupp/artist:Många Tre favoritsaker:Datorn,MP3n och Airbrush-spruta En vanlig missuppfattning om dig:Att jag är dum i huvudet. Vad tycker du mest om med dig själv?Att jag är spontan Vad ska du göra härnäst?Se på McGyver. Mat du helst inte äter:McDonalds Något du ser fram emot:Min lön Aftonbladet eller Expressen:Aftonbladet SVT eller TV4:TV4 Sommar eller vinter:Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft:GTA The Simpsons eller Family Guy:Båda Vad har du i glaset?Coca-Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Kavaj, röd T-shirt, jeans och sneakers Dagens vill ha: En öl skulle suttit fint Dagens planer: Grilla med några vänner Dagens person(er): Vicky Dagens inspiration: Donnie Darko Dagens humör: Melankolisk Dagens låt: Gary Jules - Mad World Dagens citat: "Någon som vill ha en korv med vitt klet på?" (vi grillade och det droppade marshmallows på korven, höhö) Vad åt du senast? Macka med ost Vad sa du senast? "Jepp!" Favoritkläder: Min vitrandiga skjorta och mina nuvarande jeans. Kan inga märken direkt. Favoritfärg: Rött Favoritpizza:Penguin's Bertoni Favoritfilm: Donnie Darko Favoritgrupp/artist: Patrick Wolf Tre favoritsaker: Cykeln, hörlurarna och ciggen. En vanlig missuppfattning om dig: Att jag saknar självkontroll Vad tycker du mest om med dig själv? Min inteleckt. Vad ska du göra härnäst? Sova Mat du helst inte äter: Spenat, tack Något du ser fram emot: Födelsedagskalas på torsdag Aftonbladet eller Expressen: -/- SVT eller TV4: SVT Sommar eller vinter: Höst Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Badshorts och billabong t-shirt Dagens vill ha: Pizza Dagens planer: Har varit och badat och varit inne på stan Dagens person(er): Josefin, Mange Dagens inspiration: Solen Dagens humör: Godkänt Dagens låt: Dragon Force - Through the Fire and Flames Vad åt du senast? Ballerina Vad sa du senast? Ballerina Favoritkläder: Jeans och t-shirt Favoritfärg: Ljusblå Favoritpizza: Capprisiosa Favoritfilm: Denna veckas favoritfilm är The Prestige Favoritgrupp/artist: The Killers/Oasis Tre favoritsaker: Mobil, datorn, kepa Vad ska du göra härnäst? Prata på MSN Mat du helst inte äter: Raggmunk Något du ser fram emot: Bollnäs imorgon, bada Aftonbladet eller Expressen: Expressen SVT eller TV4: SVT Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA Vad har du i glaset? Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Poco Loco shorts, arbetsskjorta (nu en t-shirt) Dagens vill ha: En stor påse cannabis (knark) Dagens planer: Ganska inne i jobbet och standardrutiner, inga speciella planer idag Dagens person(er): okka Dagens inspiration: Svenska Akademien Dagens humör: Helt okej! Dagens låt: Radioskräp Dagens citat: Vad åt du senast? Ett glas filmjölk Vad sa du senast? "Mitt Internet la av, funkar det för dig?" - till syster Favoritkläder: Kostym Favoritfärg: orka! Favoritpizza: nej Favoritfilm: The Italian Stallion (Stallones mjukporrfilm) Favoritgrupp/artist: Hermeto Pascoal Tre favoritsaker: Mat, Internet, pengar En vanlig missuppfattning om dig: Vad tycker du mest om med dig själv? Vad ska du göra härnäst? Snusa en snus (tillfällig snusare) Mat du helst inte äter: Sushi Något du ser fram emot: Att sluta kneget på fredag, samt min asienresa Aftonbladet eller Expressen: ingetdera SVT eller TV4: SVT utan tvekan Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Hade Calvados nyss (kom inte och tjata att det är tisdag och det är förfall att dricka sprit mitt i veckan, etc.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Ralph Lauren pikè, mörkblåa raka jeans. Dagens vill ha: Klockan är över 24 så lönen har kommit, behöver inget mer nu. Dagens planer: Träffa ett par polare och dricka ett par öl på söder. Dagens person(er): Michaela och Sonny Dagens inspiration: Dave Grohl Dagens humör: Ovanligt glad Dagens låt: Nine Inch Nails - Hurt Dagens citat: Vad åt du senast? Grillad BBQ stek med ungsbakad potatis och hemmagjord Tzatziki Vad sa du senast? Helvete! (spillde cola) Favoritkläder: Mina Fred Perry pikèr Favoritfärg: Blått Favoritpizza: Opera (tomat, ost, skinka, tonfisk) Favoritfilm: Pulp Fiction (som det känns just nu) Favoritgrupp/artist: Red Hot Chili Peppers och Foo Fighters Tre favoritsaker: Mobilen, sängen och mina CD-skivor En vanlig missuppfattning om dig: En Göteborgar sa att hon trodde jag var en dryg jävla 08 innan hon lärde känna mig, det är den enda missuppfattning jag hört. Så är självklart inte fallet. Vad tycker du mest om med dig själv? Öppen och rak. Vad ska du göra härnäst? Spela lite PS3 och kolla på finalavsnittet av Hells Kitchen. Mat du helst inte äter: Hatar annans Något du ser fram emot: Ska bli kul att dricka ett par öl imorgon. Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet (om jag måste) dom har bäst nöjes bevakning SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Bägge Vad har du i glaset? Coca Cola Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 (redigerad) Dagens klädsel:Chinos+relativt smaklös hawaiiskjorta Dagens vill ha:Inspiration Dagens planer:Well... Sova. "Imorgon" ska jag fortsätta ett projekt.. Dagens person(er):Cthulhu, Beelzebub och Pikachu Dagens inspiration:The Simpsons, 1900-talet (framförallt 70-80t.), Don Rosa Dagens humör:Nej! Jag har inte tid! Ut! Dagens låt:I saved the world today. Dagens citat:"Science, what's science ever done for us? TV off." (Simpsons s09e08) Vad åt du senast?En macka med skinkkorv och emmentalerost, inget smör. Vad sa du senast?Hejdå! Favoritkläder:Kostym Favoritfärg:Blå Favoritpizza:Mexicana Favoritfilm:Braveheart Favoritgrupp/artist:Idag: Pulp Tre favoritsaker:Blocket (inte sidan ffs), mp3n, datormusen En vanlig missuppfattning om dig:Att jag studerar vid humanistiska. Vad tycker du mest om med dig själv?Min kreativa sida. Vad ska du göra härnäst?Borsta tänderna+eventuellt koppla upp mig på avloppsnätet. Mat du helst inte äter:Allt som innehåller svamp. Urk. Något du ser fram emot:Vintern. Snart blir det kallt och mörkt igen! Ah! Aftonbladet eller Expressen:Pest och kolera. Oh well, Spexpressen. SVT eller TV4:Motvilligt TV4 Sommar eller vinter:Vinter! Woohoo! Grand Theft Auto eller World Of Warcraft:LOL. GTA any day. The Simpsons eller Family Guy:The Simpsons. Vad har du i glaset?Pepsi MAX Redigerad 14 augusti, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Svart t-shirt med vita ränder på. Gamla, trasiga jeans. Dagens vill ha: Större musikarkiv. Dagens planer: Göra mat samt sova. Dagens person: John Lennon. Dagens inspiration: John Lennons låtar. Dagens humör: Något mellanting mellan skitledsen och jätteglad. Dagens låt: John Lennon - Working class hero. Dagens citat: "As soon as you're born they make you feel small, by giving you no time instead of it all; till the pain is so big you feel nothing at all." Vad åt du senast? Spagetti med köttfärssås. Vad sa du senast? Kan du gå och köpa godis åt mig? Favoritkläder: Det jag har på mig om man byter ut jeansen till ett par bättre Favoritfärg: Röd. Favoritpizza: Grundingridienser samt bacon och lök. Favoritfilm: Ingen aning. Gillar massor, men har ingen direkt favorit. Favoritgrupp/artist: Rage against the machine. Tre favoritsaker: Min dator, min gitarr, min plektrumsamling. En vanlig missuppfattning om dig: Att jag inte har egna åsikter. Vad tycker du mest om med dig själv? Intelligent. Vad ska du göra härnäst? Sova. Mat du helst inte äter: Tortelini med mjölbaggar eller liknande i. Var nära att sätta i mig det igår. Något du ser fram emot: Nästa sommarlov. Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet besöks oftare. SVT eller TV4: TV4 om man slipper reklamen. Sommar eller vinter: Vinter. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Mer speltid i WoW men har haft roligare med GTA. The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons, helt klart. Vad har du i glaset? Mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 Dagens klädsel: Skjorta under t-shirt till kavajbyxor Dagens vill ha: Rochfort 10 Dagens planer: Biblioteket, fika med Nils, städa hos farmor Dagens person(er): Agne och Olle Dagens inspiration: Cocteau Twins Dagens humör: Underligt, drömmer om exflickvänner =/ Dagens låt: Cocteau Twins - Pandora Dagens citat: Vad åt du senast? ett glas proviva nypon Vad sa du senast? "Hejdå", kanske Vad ska du göra härnäst? Städa hos farmor Något du ser fram emot: Malmö i morgon Vad har du i glaset? Proviva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts