spajdermän Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dagens klädsel: Svarta shorts, bara Dagens vill ha: Ny vespa Dagens planer: ta eu-kort Dagens person(er): Tjejen Dagens inspiration: ? Dagens humör: Glad Dagens låt: The pojksopps - fotbollsplan Dagens citat: Hej Vad åt du senast? skinkmacka Vad sa du senast? Skinkmacka Favoritkläder: svarta shorts, bara Favoritfärg: blå Favoritpizza: nr. 46 Favoritfilm: gudfadern Favoritgrupp/artist: Stryper Tre favoritsaker: tjejen, mobilen, datorn En vanlig missuppfattning om dig: att jag är bög Vad tycker du mest om med dig själv? min "utrustning" Vad ska du göra härnäst? skriva färdigt Mat du helst inte äter: bajs Något du ser fram emot: åka t tjejen Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: olika Sommar eller vinter: sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Wow The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Festis Lust Inte för att nån kommer läsa de men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Dagens klädsel: Blå tröja, jeans-shorts. Dagens vill ha: Godis. Dagens planer: N/A Dagens person(er): Joel Dagens inspiration: StrawberryClock Dagens humör: Glad Dagens låt: The Police - Every Move You Make Dagens citat: "You're damned if you do, but you're damned if you don't." Vad åt du senast? Smörgåsrån Vad sa du senast? "Ja, du hörs bra." Favoritkläder: N/A Favoritfärg: Blå Favoritpizza: Vesuvio Favoritfilm: Har rätt många.. Favoritgrupp/artist: Evanescence Tre favoritsaker: XBox, PC, Oblivion En vanlig missuppfattning om dig: N/A Vad tycker du mest om med dig själv? Många saker Vad ska du göra härnäst? Gå ner och köpa godis. Mat du helst inte äter: Spenat Något du ser fram emot: Att klippa mig. Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons! Vad har du i glaset? Isvatten. Redigerad 12 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ska man alltså göra det här en gång om dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Självklart ska jag lusläsa varenda jävels inlägg i denna tråd! Absolut! Vad trodde du om mig? Nej. Join the club. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dagens klädsel: Svart ( As usual ) Mösbyxor och tshirt, sidenkallsonger Dagens vill ha: Världen Dagens planer: Skriva ( låtar ) Dagens person(er): Ska lägga tid till alla mina jag Dagens inspiration: Ta över världen Dagens humör: Im the king Dagens låt: Die mother fucker Dagens citat: I love to hate Vad åt du senast? Hönekaka Vad sa du senast? Ses, till min syrra som drog. Ensam kvar i villa Favoritkläder: Sköna/svart, eller helt enkelt något som får mig känna ond Favoritfärg: Svart numera Favoritpizza: Tomat, ost och skinka Favoritfilm: Fight Club Favoritgrupp/artist: AC/DC Tre favoritsaker: Skriva, flörta, och spela dum En vanlig missuppfattning om dig: Jag är dum ? Vad tycker du mest om med dig själv? Att jag är lat Vad ska du göra härnäst? Skriva Mat du helst inte äter: Gröt... bläh Något du ser fram emot: Hemligt, men det ska bli kul Aftonbladet eller Expressen: Både suger SVT eller TV4: SVT, ingen reklam Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA, men wow är ett bra spel (tills det sög ^^) The Simpsons eller Family Guy: Family Guy Vad har du i glaset? Cola ? <Nu ska jag läsa igenom allt > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Dagens klädsel: Svart-vit randig t-shirt och svarta badbyxor. Dagens vill ha: Mhm, en större strand vid huset. Dagens planer: Försöka dra mig sjäv ifrån datorn. Dagens person(er): Vettefan. Dagens inspiration: Det är inte roligt att smeta tjära över träsaker i 3 timmar. Dagens humör: Har inte hänt ngt kul. Dagens låt: Lords of Acid - Show Me Your Pussy Dagens citat: Fan fan fan Vad åt du senast? Kyckling + ris + sås Vad sa du senast? there's a castle in the sky.. Favoritkläder: Svart luv-tröja Favoritfärg: Svart Favoritpizza: Nummer 4 minus sparris på Sara's.. Favoritfilm: För tillfället; Dinner Rush Favoritgrupp/artist: Har ingen. Tre favoritsaker: Livet, universum och allting. En vanlig missuppfattning om dig: Att jag har ett öga och kommer från polen. Vad tycker du mest om med dig själv? Att mina händer är ådriga, böjbara och roliga att fippla med. Vad ska du göra härnäst? Wow maybe. Mat du helst inte äter: Pösla Något du ser fram emot: Dreamhack Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Wow The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Hemma gjord limé-kolsyrad grejz0r. Redigerad 12 juni, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ska man alltså göra det här en gång om dagen? Om du orkar så feel free. Och skribb, för att citera dig själv, drop the act and stfu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dagens klädsel: Gråa Shorts, Vit skjorta, svarta strumpor och rosa kallingar. Dagens vill ha: Snus Dagens planer: Gå och köpa snus Dagens person(er): Han som jobbar när jag köper snus Dagens inspiration: Swedish Match Dagens humör: Snussugen Dagens låt: The Dandy Warhols - Bohemian Like You Dagens citat: bah Vad åt du senast? Müsli Vad sa du senast? God morgon Favoritkläder: Morgonrock. Favoritfärg: Blauå Favoritpizza: Hawaii med svamp Favoritfilm: pass Favoritgrupp/artist: The Dandy Warhols Tre favoritsaker: Snuset, glaset och isen. En vanlig missuppfattning om dig: pass Vad tycker du mest om med dig själv? Min härliga stålmannen solbränna Vad ska du göra härnäst? Köpa snus Mat du helst inte äter: Gammal kebabpizza Något du ser fram emot: Snus köpet Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: WoW The Simpsons eller Family Guy: Family Guy Vad har du i glaset? Is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Någon är snussugen? Dagens klädsel: Ljusblå T-shirt, mörka jeans, skateskor med vita strumpor. Dagens vill ha: Isglass. Dagens planer: Gå på niornas avslutningsfest. Dagens person(er): Tija. Dagens inspiration: GB Glace. Dagens humör: Varm. Dagens låt: John Lennon - Imagine Dagens citat: "Meh! Jag vill också ha Calippo!" - Tija, 06 Vad åt du senast? Godis. Vad sa du senast? Tjarå. Favoritkläder: DesolationRow- tröjan med mörka jeans. Favoritfärg: Turkos. Favoritpizza: Prinsessa/Hawaii med räkor. Favoritfilm: Spirited Away, The Hurricane och Life. Favoritgrupp/artist: The Beatles/John Lennon. Tre favoritsaker: Godis, datorn och den specialtryckta tröjan- En vanlig missuppfattning om dig: Att jag aldrig kan vara arg. Vad tycker du mest om med dig själv? Att jag är såpass utåtriktad. Vad ska du göra härnäst? Duscha. Mat du helst inte äter: Champinjoner. Gräsliga. Något du ser fram emot: Sommarlovet. Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet. SVT eller TV4: TV4. Sommar eller vinter: Tidigare var det vinter, men nu gäller sommar. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: WoW. The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons, jag har aldrig ens sett Family Guy. Vad har du i glaset? Passionssaft. *Går av talarstolen* Skickar upp nästa person. Läs här nedan. | | | V Redigerad 12 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Dagens klädsel:Shorts och t-tröja Dagens vill ha:En kall glass Dagens planer:Spela hela dagen lång Dagens person(er):Ingen Dagens inspiration:Ingen Dagens humör:Grymt utsvettad(trött) Dagens låt:Bloodhound gang-Foxtrot uniform Dagens citat:Ingen Vad åt du senast?Mat.(dricka) Vad sa du senast?Ööh (sa det nu ) Favoritkläder:Jeans t-tröja och en långärmad (På t-tröjan) Favoritfärg:Blå Favoritpizza:Oxfilé pizza Favoritfilm:Ingen Favoritgrupp/artist:Ingen Tre favoritsaker:Mat,Datorn,tidningar En vanlig missuppfattning om dig:Dålig humor. Vad tycker du mest om med dig själv?YaY! Att jag kan vara super oseriös och super seriös Vad ska du göra härnäst?Gå ner och gå ut lite Mat du helst inte äter:Surströmming (som är en tradition här) Något du ser fram emot:Att gå och lägga mig Aftonbladet eller Expressen:Aftonbladet SVT eller TV4:TV4 Sommar eller vinter:Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft:GTA The Simpsons eller Family Guy:The simpsons Vad har du i glaset?Dricka.. *Går av talarstolen* Skickar upp nästa person. Läs här nedan. | | | V Redigerad 12 juni, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Dagens klädsel: Jeans, t-shirt och kallingar Dagens vill ha: 1000g på WoW Dagens planer: Leka kurragömma i Orgrimmar med polare Dagens person(er): ingen Dagens inspiration: ingen Dagens humör: glatt men svettigt Dagens låt: I bet yo look good on the dancefloor, med Arctic Monkeys Dagens citat: "Vi hade lite hets" - Fredrik Ljungberg Vad åt du senast? Fralla med smör Vad sa du senast? Va fan vill du, när jag svarade i telefon Favoritkläder: dunno Favoritfärg: blå Favoritpizza: Mexicana Favoritfilm: Holy Grail eller Pulp Fiction Favoritgrupp/artist: Iron Maiden Tre favoritsaker: Dator, mobil och min papperskorg En vanlig missuppfattning om dig: pass Vad tycker du mest om med dig själv? mitt humoristiska inflytande Vad ska du göra härnäst? Spela WoW Mat du helst inte äter: Lever Något du ser fram emot: pass Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: WoW The Simpsons eller Family Guy: Family Guy Vad har du i glaset?Cola Redigerad 12 juni, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dagens klädsel:Uppvikna jeans, bh, linne. Dagens vill ha:Godis kanske... Dagens planer:Umgås med en vän. Dagens person(er):- Dagens inspiration:- Dagens humör:Svängigt. Dagens låt:Cecilia Lind (med Cornelis Wreesvijk) Dagens citat:- Vad åt du senast?En macka med skagenost. Vad sa du senast?"Ja, du med, hejdå" Favoritkläder:Märkeskläder. Favoritfärg:Regnbågens färger Favoritpizza:Aftricana (tomat, ost, banan, annanas, curry) med kebabsås Favoritfilm:Har flera: Sagan om ringen-filmerna, Alla hjältefilmer (t.ex. Spiderman), Stargate mfl. Favoritgrupp/artist:Många, t.ex. Astral projection. Tre favoritsaker:Choklad, datorn och mitt GC. En vanlig missuppfattning om dig:- Vad tycker du mest om med dig själv?Vet ej!! Vad ska du göra härnäst?Dricka vatten. Mat du helst inte äter:Kött. Något du ser fram emot:Inte direkt... Aftonbladet eller Expressen:Aftonbladet.se SVT eller TV4:Båda. (beslutsångest) Sommar eller vinter:Båda. (beslutsångest 2) Grand Theft Auto eller World Of Warcraft:GTA, såklart The Simpsons eller Family Guy:Simpsons. Vad har du i glaset?Några droppar vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dagens klädsel: Liknande som igår, fast gul stjorta istället. Dagens vill ha: Ett anti sjuk piller efter att druckit en Coca Cola från Lidl. Dagens planer: Göra klart sommarskola uppgiften. Dagens person(er): Saffecool och hans super coola bot som Siana har lärt fjortis språk Dagens inspiration: En novell som jag läste i en bok på sommarskolan. Dagens humör: Var bra, tills jag vart en aning sjuk. Dagens låt: Xzibit - Tough guy Dagens citat: "Oj-oj" N'r min lärare skulle kolla om det var ok med min uppsats. Vad åt du senast? PIROG!!! Vad sa du senast? Den dumma boten är helt dum i huvudet, jag ska resetta den nu. Favoritkläder: Måste man ha sånna? Favoritfärg: Röööööööd Favoritpizza: Fransk Kebab idag igen. Favoritfilm: Den modiga lilla brödrosten! Favoritgrupp/artist: House of pain, för dagen, sen tillbaka till Cypress Hill. Tre favoritsaker: En gråsparv inlindad i gorgonzola En vanlig missuppfattning om dig: Fortfarande att jag är en knarkare :'( Vad tycker du mest om med dig själv? Min NOLF kunskaper är bättre än mina kompisar. Vad ska du göra härnäst? Spela lite Far Cry. Mat du helst inte äter: Pan Pizza som är torr som sjuttsingen. Något du ser fram emot: När Jokke unt Oskar sticker hem. Aftonbladet eller Expressen: Läser inte nu heller. SVT eller TV4: Ser inte på tv idag eller igår eller imorgon. Sommar eller vinter: Vinter, sommaren är outhärdlig!! Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA fo' shoo' The Simpsons eller Family Guy: FG. Vad har du i glaset? Apelsin juice av bästa sort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: tusenkronorsbyxor i ull och röd t-shirt Dagens vill ha: Compton's Most Wanted - Music to Drive By Dagens planer: sortera bamsetidningar Dagens person(er): Gustav Dagens inspiration: ingenting Dagens humör: söndag Dagens låt: LCD Soundsystem - någon låt på Sound of Silver inte riktigt koll på titeln Dagens citat: Vad åt du senast? Honung Vad sa du senast? ? Favoritkläder: kofta Favoritfärg: ljusblå Favoritpizza: black & white Favoritfilm: dr. strangelove (för dagen) Favoritgrupp/artist: MC Eiht Tre favoritsaker: mina bamsetidningar, mina kalle-tidningar, mina snodda jazzskivor från pappa En vanlig missuppfattning om dig: att jag är "klurig" Vad tycker du mest om med dig själv? att jag är "klurig" Vad ska du göra härnäst? äta Mat du helst inte äter: potatis Något du ser fram emot: Malmö om några dagar Aftonbladet eller Expressen: inget av det SVT eller TV4: SVT Sommar eller vinter: vinter Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Family Guy Vad har du i glaset? Mountain Dew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Shorts och T-Shirt Dagens vill ha: Min nya dator Dagens planer: Softa framför datorn Dagens person(er): Ingen Dagens inspiration: Vet ej Dagens humör: Rätt glad Dagens låt: P Unit - Tea Partay Dagens citat: "Orka" Vad åt du senast? En banan Vad sa du senast? "Let's have a tea partay" Favoritkläder: De nya kläderna jag köpt i Haparanda Favoritfärg: Svart Favoritpizza: El Toro Special - utan räkor och vitlök Favoritfilm: Braindead Favoritgrupp/artist: Disturbed Tre favoritsaker: Datorer, TV och sova En vanlig missuppfattning om dig: Att jag verkar vara dum i huvudet Vad tycker du mest om med dig själv? Min supersyn (har nya glasögon) Vad ska du göra härnäst? Återgå till WoW Mat du helst inte äter: Kåldolmar Något du ser fram emot: Torsdagen, då jag flyttar hemifrån Aftonbladet eller Expressen: Expressen SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Vinter, just nu Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Dum fråga? The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons Vad har du i glaset? Just nu, Fanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Jeans, t-shirt samt blå skjorta Dagens vill ha: Backpacker 3 Dagens planer: Packa och äta Dagens person(er): Kicken, Johannes Dagens inspiration: Ingenting Dagens humör: Bra Dagens låt: Shebang - Crash Dagens citat: "Are we going to play in a town called She Left You ? You're kidding." Vad åt du senast? Piroger Vad sa du senast? Två batterier Favoritkläder: Jeans och skjorta Favoritfärg: Mörkblå Favoritpizza: Nummer 3 Favoritfilm: 21 Gram Favoritgrupp/artist: Blink 182 Tre favoritsaker: Mina kläder, mitt hår och min musiksmak. En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är tråkig Vad tycker du mest om med dig själv? Att jag är speciell Vad ska du göra härnäst? Äta pizza Mat du helst inte äter: Sylta Något du ser fram emot: Åka färja Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons Vad har du i glaset? Mineralvatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Mysbrallor med bithål i och en grön t-shirt. Slapparkläder. Dagens vill ha: Att mitt WoW-acc öppnas igen. Dagens planer: Slösurfa, käka upp morsans pizza och gå och lägga mig -.- Dagens person(er): - Dagens inspiration: Sahara Hotnights Dagens humör: Fittigt. Dagens låt: Sahara Hotnights - The Loneliest City Of All Dagens citat: - Vad åt du senast? Biff Nudlar Vad sa du senast? Nej Molly! (Molly(hunden) bet i sladden till min lampa) Favoritkläder: Jeans med passande skjorta/piké Favoritfärg: Grön Favoritpizza: Stellan/Stellan Special (Aye, jag har en pizza uppkallad efter mig själv) Favoritfilm: Evelution Favoritgrupp/artist: Just nu, Billie The Vision And The Dancers Tre favoritsaker: Datorn, Molly, Snus En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är hård machoman. Brr, jag är en liten blyg fan Vad tycker du mest om med dig själv? Rolig och snäll Vad ska du göra härnäst? Dra ner en film, bränna ut, koka nudlar och gå och lägga mig Mat du helst inte äter: Lasange Något du ser fram emot: Jobb? Pengar? Aftonbladet eller Expressen: Inget, jävla skvallerpress SVT eller TV4: Kollar i princip aldrig på TV Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: WoW The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Inget (Colan är tillfälligt slut. Ska göra mer <3 SodaStream) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Svart Mando Diao t-shirt, svarta mjukisbyxor och svarta Intersport-sockar. Dagens vill ha: En pizza vid 23.00-snåret. Dagens planer: Kolla Midsomer Murders, läsa och lyssna på Pink Floyd. Dagens person(er): Jag själv. Ev. MacGyver. Dagens inspiration: HST. Dagens humör: Helt okej. Dagens låt: Pink Floyd's debutplatta. Alla låtar. Dagens citat: "I just slaughtered that guy!". Lirade lite Unreal Tournament imorse. Vad åt du senast? En nektarin. Vad sa du senast? "Fan, jag tror den här boken kan bli bra." Favoritkläder: Min Arctic Monkeys-tröja och mina smutsiga mjukisbyxor (som jag har på mig). Favoritfärg: Svart. Favoritpizza: Kebab! Favoritfilm: Palla -.- Säger väl Pulp Fiction, men imon är det Fear and Loathing! Favoritgrupp/artist: Palla -.- På senaste tiden Pink Floyd. Har inga utsedda favoriter. Tre favoritsaker: Sängen, datorn och... kylskåpet. En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är social av mig. Vad tycker du mest om med dig själv? Att jag inte är social. Vad ska du göra härnäst? Hämta ett glas juice. Mat du helst inte äter: Soppa. Något du ser fram emot: Alla tv-serier som börjar till hösten. Faktiskt. Och lite nya plattor som kommer i höst. Aftonbladet eller Expressen: DN. SVT eller TV4: SVT. Sommar eller vinter: Både och. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA. The Simpsons eller Family Guy: Family Guy. Vad har du i glaset? Just nu: Ingenting. Snart: Godmorgon juice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Beiga byxor, grön t-shirt. Dagens vill ha: Internet till min nya dator, orkar inte pilla med router än bara. Dagens planer: Legat på stranden hela dagen, ikväll kolla fotboll i stan. Dagens person(er): Kebab! fick tröjan jag köpt av honom i morse mr tobbe också, bright eyes Dagens inspiration: Dagens humör: Jättebra! Dagens låt: When the president talks to God med Bright eyes. Dagens citat: Vad åt du senast? Lax. Vad sa du senast? "Fatta någon gång att du inte alltid har rätt" Favoritkläder: Just nu mörka Tigerjeans, grå Penguin t-shirt och Fred perry övertröja. Favoritfärg: Grön. Favoritpizza: Carolina heter den. Favoritfilm: Favoritgrupp/artist: Idag, Bright Eyes Tre favoritsaker: Min mp3, min dator () och En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är otrevlig och sarkastisk hela tiden. Vad tycker du mest om med dig själv? Vet inte, socialt smart. Vad ska du göra härnäst? Duscha Mat du helst inte äter: Lax. Något du ser fram emot: När skolan börjar! Ny klass (ser skitbra ut), ny skola och kul linje. Aftonbladet eller Expressen: DN (snodde av KvaddadPadda ) SVT eller TV4: SVT Sommar eller vinter: Gillar båda, men tar sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA. The Simpsons eller Family Guy: Båda. Vad har du i glaset? Mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2007 Dagens klädsel: Rage Against the Machine "Bulls on Parade2-tshirt, en svart sådan. Ett par sköna byxor ifrån ÖoB som är skönare än ett par sköna byxor som inte är ifrån ÖoB. Dagens vill ha: En ny, bättre och ny dator. Dagens planer: Att ladda ner drivrutiner och få allting att fungera. Dagens person(er): Medlemmarna i Reel Big Fish. Dagens inspiration: Ingen. Dagens humör: Irriterad. Dagens låt: Reel Big Fish - Beer. Dagens citat: "Jag vet, jag var med". Vad åt du senast? Äppelsmulkaka! Med vaniljsås. Vad sa du senast? "&%!&" Favoritkläder: Min vita skjorta med svarta ränder, mina sköna byxor ifrån ÖoB och en gul tshirt som jag hittade i helgen i min garderob. Favoritfärg: Vad som helst. Favoritpizza: Det var länge sedan jag åt, men något med ananas är gott. Favoritfilm: BASEketball. Favoritgrupp/artist: The Strokes. Fniss. Tre favoritsaker: Min MP3-spelare som jag hatar, mina resehögtalare som slukar batterier, mina laddningsbara batterier som sitter i min digitalkamera. En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är bildad/intelligent/bra på att argumentera. Vad tycker du mest om med dig själv? Paranoid, dum i huvudet och obotligt sjuk fastän jag inte har fått någon diagnos. Och så tror jag att jag har dåligt självförtroende. Vad ska du göra härnäst? Drivrutiner... Mm... Mat du helst inte äter: Saker... Med räkor i. Något du ser fram emot: Fredag då jag har varit hos BUP dagen innan och kan säga att jag inte vill dit mer. Aftonbladet eller Expressen: X-pressen. SVT eller TV4: TV4, fniss. Sommar eller vinter: Ingen, de har sina skönheter båda två. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA, liksom. The Simpsons eller Family Guy: Family Guy, för dess meningslöshet. Vad har du i glaset? Jag har inget glas, men om jag hade så skulle det vara mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts