Zack Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Dagens klädsel: Svart t-shirt samt ljusblå jeans Dagens vill ha: Ett jobb Dagens planer: Städa Dagens humör: Trött Dagens låt: Sebadoh - On Fire Dagens citat: Thaimat och klart Vad åt du senast? Köttgrotta Vad sa du senast? Köttgrotta Dagens favoritkläder: Myströja och mysbyxor. Dagens tre favoritsaker: Internet, vattenflaska och snus Vad ska du göra härnäst? JAG VILL INTE! Något du ser fram emot: Julafton Vad har du i vattenflaskan? Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Dagens klädsel: J&J t-shirt över en svart långärmad tunn tröja. Quicksilver jeans. Dagens vill ha: God mat Dagens planer: Plugga, titta på tv, lyssna på Kent, spela CS. Dagens person(er): Petter. Herregud, han hade köpt cigg med chokladsmak. Kan ni tro killen? Dagens inspiration: Alla trevliga mattanter Dagens humör: Bra Dagens låt: Kent - Generation Ex Dagens citat: "Ärligt, en dag ska jag köpa ett paket och bara slicka på filtret" (Ciggen som smakade choklad) Vad åt du senast? Chips igen Vad sa du senast? I rakblad av billigt ljus från gatan Dagens favoritkläder: T-shirten Dagens favoritgrupp/artist: Fortfarande Kent Dagens tre favoritsaker: MP3:n, Laptopen, Skolböckerna Vad ska du göra härnäst? Surfa Något du ser fram emot: Nej Vad har du i glaset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 Dagens klädsel: Samma som igår. Dagens vill ha: God mat Dagens planer: Plugga, titta på nyaste episoden av Heroes, spela CS. Dagens person(er): Nikon's support. (:!!! Nästan så man blev kär i dom. Dagens inspiration: --- Dagens humör: Lite sådär lagomt. Dagens låt: Fuckin' inget. Dagens citat: "Det brukar låta så, ja." Vad åt du senast? Kexchoklad och en trocadero. Snabblunch is the shit. Vad sa du senast? Men men.. Dagens favoritkläder: T-shirten och halsduken jag köpte. Dagens favoritgrupp/artist: --- Dagens tre favoritsaker: Laptopen, halsduken och den nya t-shirten. (Bild kommer i "Kläder du vill ha"-tråden. Vad ska du göra härnäst? Surfa Något du ser fram emot: Tills jag får mina pengar av Nikon och dagens middag. <3 Vad har du i glaset? Lika tomt som.. som.. äh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Dagens klädsel: Baggy jeans, svart tshirt, långärmad tröja och vit hemmastickad mössa. Dagens vill ha: Nytt objektiv. Dagens planer: Skola, hem, Halo 3, hem till pappa, Heroes och Prison Break. Dagens person(er): Tomas, Anton, Therese och Angelica. Dagens inspiration: AngryAxels bild på bilddagboken som visar hans paket på Cyberphoto. Dagens humör: Panikångest, uttråkad och skolless, men samtidigt positiv. Dagens låt: Chemical Vocation - Backseat Driver Dagens citat: You're the future alright. Vad åt du senast? Middag igår kväll, lasagne. Vad sa du senast? Vilka spelar du mot? Dagens favoritkläder: Mjukisbyxor och tshirt. Dagens favoritgrupp/artist: Chemical Vocation Dagens tre favoritsaker: Mobil, 360 och Ludde. Vad ska du göra härnäst? Slå Ludde. Något du ser fram emot: Xbox. Vad har du i glaset? Har, typ, inget glas med mig i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Dagens klädsel: Otroligt sköna, svarta, mjukisbyxor och en randig huvtröja. (Orkade verkligen inte dra på mig något riktigt imorse. ) Dagens vill ha: Helg. Dagens planer: Sitta framför datorn och umgås lite med min flickvän senare ikväll. Dagens person(er): Jonas, Hamberg, Danne. Dagens inspiration: Det är nog fan ingenting känns det som. Dagens humör: Huvudvärk och trötthet. Dagens låt: Fool's Garden - Lemon Tree Dagens citat: "Vår mattelärare är så otroligt stor att jag slår vad om att man ser henne även om man är på botten av Marianergraven..." Vad åt du senast? Hamburgare. Vad sa du senast? "Öhm... ja hejdårå." Dagens favoritkläder: Mina sköna byxor. Dagens favoritgrupp/artist: Oasis. Dagens tre favoritsaker: Mobilen, kudden i soffan och min säng. Vad ska du göra härnäst? Surfa. Något du ser fram emot: Tills jag får mina pengar och höstlovet. Vad har du i glaset? Hade en burk cola nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Dagens klädsel: Grå tröja med "RONNA" på och blåa jeans Dagens vill ha: Clive Barker's Jericho Dagens planer: Spela TF2 så ögonen bubblar Dagens person(er): N/A Dagens inspiration: N/A Dagens humör: Glad Dagens låt: Midnight Snacks (internetradio ) Dagens citat: "A little knowledge is dangerous. So is alot." - Albert Einstein Vad åt du senast? Flingor Vad sa du senast? N/A Dagens favoritkläder: N/A Dagens favoritgrupp/artist: Coldplay Dagens tre favoritsaker: TF2, 4chan, kompisarna Vad ska du göra härnäst? Gå till skolan Något du ser fram emot: Att komma hem Vad har du i glaset? N/A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Svarta byxor , grå telia tröja med en hand som visar vinnar tecknet. Dagens vill ha: Hanna Dagens planer: Öööööh, dunno Dagens person(er): Saleen Dagens inspiration: Curriculum Vitae Dagens humör: GLATT Dagens låt: Lexington - Chiodos Dagens citat: "Visa mig din fläskiga giraff" Vad åt du senast? EN MACKA MED OST Vad sa du senast? Kuk? Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: Ramones Dagens tre favoritsaker: Dator, Cykel lyse och Inlines Vad ska du göra härnäst? Skriva CV i skolan Något du ser fram emot: Hanna i helgen Vad har du i glaset? ABSINTH Redigerad 24 oktober, 2007 av Wahlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Vad hände med denna tråd? Dagens klädsel: Diesel jeans (Gud vad jag älskar dom, tack mr_tobbe) samt WD pullover och en röd vinterjacka (Riktigt tjock) Dagens vill ha: En bra sömn Dagens planer: Titta på tv, flumma, chatta Dagens person(er): Svårt, men det måste nog bli våran engelskalärare Pertti. Dagens inspiration: Alan, hans ledarskap är riktigt bra. Dagens humör: 70 % Dagens låt: Kent - Järnspöken Dagens citat:- Varför är det problem med transporter av råvaror i de fattigare länderna? - Jag såg Saddam dö. Vad åt du senast? Åt? Köttbullar och potatismos. Vad sa du senast? Kan inte jag få vodkan? Dagens favoritkläder: Diesel-jeansen. Dagens favoritgrupp/artist: The Libertines Dagens tre favoritsaker: Winamp, min vilja att aldrig ge upp, mp3:n. Vad ska du göra härnäst? Dricka vatten Något du ser fram emot: En god sömn Vad har du i glaset? Red Bull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor, beigefärgad huvtröja. Vita strumpor. Dagens vill ha: Helg eller nått. Dagens planer: Ner på byn och se på ishockey. Dagens person(er): Persson Dagens inspiration: Inte ett smack. Dagens humör: Fittcp. Dagens låt: Fredric - Bara Va Med Dig Dagens citat: "Helgen? FERRA DIRRRRRRR!" Vad åt du senast? Kött och potatisgratäng, typ. Var något knepigt. Vad sa du senast? Måste du åka redan älläh? Dagens favoritkläder: Mina mjukisbyxor, dom är hyvens! Dagens favoritgrupp/artist: X Dagens tre favoritsaker: Busskortet, min mössa, mina byxor. Vad ska du göra härnäst? Bajsa eller ringa morsan. Något du ser fram emot: Vet ej. Vad har du i glaset? Sörplade på en festis tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Dagens klädsel: En stickad grå tröja, t-shirt och blå jeans. Dagens vill ha: Min skärm och grafikkort. Dagens planer: Skola (done), gym (done) och nu ska jag bara sitta vid datorn tills jag går och lägger mig. Dagens person(er): Oliver kanske. Dagens inspiration: In Flames. <3 Dagens humör: Troett men klad hest! Dagens låt: In Flames - Pallar Anders Visa Dagens citat: "- Ni får ta mig fan allihop hänga med till videowest!" Vad åt du senast? Köttbullar och Potatis. Vad sa du senast? "- Ska jag packa upp ryggan?" Dagens favoritkläder: In Flames tröjan som jag ska beställa. Dagens favoritgrupp/artist: In Flames. Dagens tre favoritsaker: Bananer, Icemat och min dator som vanligt? Vad ska du göra härnäst? Fortsätta läsa på GTAsajten. Något du ser fram emot: Metaltown 2008. Vad har du i glaset? Har inget glas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Dagens klädsel: Kalsonger, långkalsonger, svartrödig tröja och vinterjacka. Brr. Dagens vill ha: Praktikplats! Dagens planer: Inga direkt. Ska väl sitta här och dega. Dagens person(er): Hugo och kajsa, I guess. Dagens inspiration: http://prints.deviantart.com/?order=9&...ndts=1195027200 Dagens humör: Vintrigt/stressat Dagens låt: Pet Shop Boys - It's A Sin Dagens citat: 'Nu kommer kniven, nu kommer kniven! Akta dig för papperskniven!' Vad åt du senast? Yoghurt och Yoggi. Vad sa du senast? "Men lägg ner för faaaan!" Dagens tre favoritsaker: Gitarren, tändaren och osthyveln Vad ska du göra härnäst? Äta riktig mat. Något du ser fram emot: Att äta riktig mat. Vad har du i glaset? Mjölk från en ko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Dagens klädsel: ett par jack and jones jeans och en random t-shirt Dagens vill ha: mer timmar till att spela dator och sova. Dagens planer: Sitta vid datorn och kolla på tv, tråkigt (har tränat nyss ) Dagens person(er): mina kompisar? Dagens inspiration: Finns ingen Dagens humör: nja ganska bra, mer om dagen hade varigt flera timmar till Dagens låt: - Dagens citat: - Vad åt du senast? köttfärssås spagatti Vad sa du senast? jag ska bara träna först.... Dagens favoritkläder: ett par snygga jeans Dagens favoritgrupp/artist:- Dagens tre favoritsaker: datorn, kompisarna och er Vad ska du göra härnäst? sitta vid datorn Något du ser fram emot: nepp Vad har du i glaset? har inget glas, annars massvis med mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Dagens klädsel: Vit T-shirt och mjukisbyxor Dagens vill ha: Är ledig så jag behöver inte så mycket mer Dagens planer: Slappa, se på serier och kanske spela lite PS3 Dagens person(er): Me myself and I Dagens inspiration: Me myself and I Dagens humör: Funkar väl Dagens låt: Pink Floyd - Chapter 24 Dagens citat: - Vad åt du senast? Grillkorv med mos Vad sa du senast? Jag ringer senare Dagens favoritkläder: Mjukisbyxorna Dagens favoritgrupp/artist: Pink Floyd Dagens tre favoritsaker: Sängen, tv:en och Fifa 08 Vad ska du göra härnäst? Slappa ännu mer Något du ser fram emot: Åka till Rom i december Vad har du i glaset? Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor, randiga långkalsonger, rosa kalsonger, random t-shirt och en grå zipjacket. Dagens vill ha: Vet inte, men imorgon när jag fyller år vill jag ha Pink Floyd-DVD:n jag önskat mig. Dagens planer: Lyssna musik, läsa. Dagens person(er): Killen som såg ut som Mark från Cityakuten, som var på gymmet. Dagens inspiration: Stigge Larsson. Dagens humör: Finfint. Dagens låt: The Decemberists - Yankee Bayonet (I Will Be Home Then) Dagens citat: Men ska vi räkna ut dom här uppgifterna? - Vi fick se hur tyska mattetal såg ut 1936, en polare missuppfattade lite. Vad åt du senast? Två hembakta bullar. Vad sa du senast? Förra gången pågick det i 22 veckor, tänk om det blir ännu längre nu? Dagens favoritkläder: Mina långkalsonger. Dagens favoritgrupp/artist: The Decemberists. Dagens tre favoritsaker: Långkalsongerna, soffan på musiken och magtränaren på gymmet. Vad ska du göra härnäst? Lira lite CoD-MP, kanske. Något du ser fram emot: När Pink Floyd-DVD:n åker in i spelaren. Vad har du i koppen? Lite kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts