-NightHawk- Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Jeans och en modern t-shirt. Dagens vill ha: CS-skillz. Dagens planer: Sitta hemma. Dagens person(er): Jag? Dagens inspiration: Nathan'. Dagens humör: Ruttet. Dagens låt: Olika DJs, det skiftar. Dagens citat: Nathan'. Vad åt du senast? Flintastek. Vad sa du senast? Flintastek. Favoritkläder: Jeans och en modern t-shirt. Favoritfärg: Blå. Favoritpizza: Capricsoblabla. Favoritfilm: Får svårt val. Favoritgrupp/artist: Finns ingen favorit direkt. Tre favoritsaker: Tangentbord med mus, burken och skärmen. En vanlig missuppfattning om dig: Folk jag just träffat glömmer mitt namn. Vad tycker du mest om med dig själv? Jag kan flyga. Vad ska du göra härnäst? Spela CS på beffo.se. Mat du helst inte äter: Rövglasyr. Naej, äckligt. Något du ser fram emot: Ledigheten, sommarlovet. Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet. SVT eller TV4: TV4. Sommar eller vinter: Sommar. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Grand Theft Auto. The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons. Vad har du i glaset? Vatten och mjölk. Va? Redan slut? Whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Har ju svårt att tro att nån vill läsa allt det här, men. Dagens klädsel: För tillfället en puma t-shirt och ett par adidas-shorts. Strumpa på högerfoten. Dagens vill ha: Bredband!! (Kommer efter midsommar) Dagens planer: Att ha en väldans massa vattenkrig i skolan imorrn och i övermorrn Dagens person(er): Mamma. Fick ett ryck och började städa mitt rum Dagens inspiration: Xstreem, Siana och alla andra som gör GTAsajten-serier. (Funderar på att göra en själv, nämligen) Dagens humör: Bättre än bäst! Dagens låt: Botten Anna. Har inte lyckats få den ur huvudet Dagens citat: "I'm looking for a girl I can fuck in my Hummertruck" Vad åt du senast? Banan. Vad sa du senast? "Jag går in på internet nu" Favoritkläder: Gula t-shirtar och alldeles för dyra jeans. Kalsonger ligger mig även varmt om hjärtat. Favoritfärg: Gul. Fast inte gul-gul utan mer ljusgul. Favoritpizza: Bussola (som den heter här) Skinka, Räkor, Ost och Tomater. Äter nästan aldrig pizza, dock. Kebab är så grymt mycket godare. Favoritfilm: The Italian Job Favoritgrupp/artist: Slagsmålsklubben Tre favoritsaker: Glass, kläder och små perfekt geometriska askar. En vanlig missuppfattning om dig: Att mitt namn (Ante) är ett smeknamn. Vad tycker du mest om med dig själv? Att jag är så jävla bra i skolan. Vad ska du göra härnäst? Leta upp fakta om hippies. Mat du helst inte äter: Rotmos och kött som är segt (fullt med fett och brosk). Större delen av skolmaten. Något du ser fram emot: Avslutningskvällen! Och bredbandet, såklart. Aftonbladet eller Expressen: Vetefan. Läser Corren, såå. SVT eller TV4: TV4, no doubt. Sommar eller vinter: Sommar! Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA vinner den fajten utan att jag ens behöver tänka efter. The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Idag har jag bara haft vatten. Vatten i massor, that is. Annars är mina favoriter Fanta orange mangobeat och Cola light. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Shorts och T-shirt, simple. Dagens vill ha: En glass! Dagens planer: Kolla på fotboll, och sen dega lite framför datorn på kvällen. Dagens person(er): Hew! Dagens inspiration: Holland, klart man måste ut och spela fotboll ju, det var dessvärre för varmt. Dagens humör: Lite ont i huvudet, så lite trött och så. Dagens låt: Hardrock Hallelujah - Lordi Dagens citat: N/A Vad åt du senast? Fisk Vad sa du senast? "Nej, men det var nära" (Iran hade en bra målchans ) Favoritkläder: Shorts Favoritfärg: Röd Favoritpizza: Vesuvio Favoritfilm: Någon av Star Wars-filmerna Favoritgrupp/artist: Äh, det ändras från dag till dag, Bullet just nu kanske? Tre favoritsaker: Kan nog inte svara. En vanlig missuppfattning om dig: Inte här heller. Vad tycker du mest om med dig själv? Mitt förnuft Vad ska du göra härnäst? Kolla på Portugal - Angola tror jag.. Mat du helst inte äter: Skaldjur Något du ser fram emot: Resten av sommarlovet! Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: Beror väl på, men just nu är det nog SVT Sommar eller vinter: Sommar, vad annars? Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Grand Theft Auto. The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons. Vad har du i glaset? Ingenting just nu, ska nog fylla på med lite Multi-Vitamin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Sommar eller vinter: Sommar, vad annars? Vinter? Återkommer med min senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Shorts, Junktröja. Dagens vill ha: Fetingcross Dagens planer: ChillDill Dagens person(er): Småkottarna Dagens inspiration: Inget Dagens humör: Gött Dagens låt: Wonderboy Dagens citat: - Vad åt du senast? Kakor Vad sa du senast? "Spelar väll ingen roll, hon vet ju att vi ska dricka" Favoritkläder: Mina pimpshorts och en tajt tshirt Favoritfärg: Grön eller blå Favoritpizza: CiaoCiao Favoritfilm: - Favoritgrupp/artist: - Tre favoritsaker: Porr, Moppe, Alkohol En vanlig missuppfattning om dig: Flaxig Vad tycker du mest om med dig själv? Mina feta skills Vad ska du göra härnäst? Chilla vid datorn antar jag Mat du helst inte äter: Tortelini Något du ser fram emot: Onsdag, fest i stugan Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: SVT Sommar eller vinter: SOMMAR:D Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Family Guy, jävligt jämnt dock. Vad har du i glaset? Vilket jävla glas? Whiskey:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Dagens klädsel: Mycket luffigt, mjukisar och vit T-Shirt. Dagens vill ha: Grov Dagens planer: Kolla på Fotboll. Dagens person(er): Farbror Nils (Men bara i morse) Dagens inspiration: Robben Dagens humör: Sur pga Sveriges pung match Dagens låt: Bold As Love Dagens citat: "nej, jag vill inte slaska i din yogurt med min kuk" Vad åt du senast? En påse ostbågar Vad sa du senast? "Vad i helvete!?" Favoritkläder: Mina Carthartt samt min Rocky tröja och ett utav mina alldeles för många Vans, Bad Religion Favoritfärg: Svart/Vit Favoritpizza: Kebab pizza, Estupido! Favoritfilm: The Shawshank Redemption (Just nu, denna sekund i alla fall) Favoritgrupp/artist: Neil Young/Bob Dylan Tre favoritsaker: Fitta, Snus, Sommarlov En vanlig missuppfattning om dig: GangZta Vad tycker du mest om med dig själv? Min grymma "Fotbolls spelar-fot) Vad ska du göra härnäst? Kolla på Fotboll Mat du helst inte äter: ähöhh...Inget Något du ser fram emot: Danmark i Sommar. Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: SVT Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Grand Theft Auto The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons Vad har du i glaset? En mycket kall Tuborg Guld. Redigerad 11 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Vita kortbyxor och grön t-shirt Dagens vill ha: God of war 2 ( även om det inte finns än ^^ ) Dagens planer: Dagens person(er): Alla kompisar som får en ut från sitt rum där jag sitter och svettas framför datorn Dagens inspiration: Ingen Dagens humör: Iriterad, arg. Dagens låt: Nirvana - Smells like teen spirit Dagens citat: .... Vad åt du senast? Grillat kött Vad sa du senast? Vafan?! Favoritkläder: Quicksilver shorts Favoritfärg: Blå Favoritpizza: Prosotio med mild sås Favoritfilm: Scarface Favoritgrupp/artist: Nirvana Tre favoritsaker: Datorn, familjen och kompisar ( snällt att räkna dom som saker? ) En vanlig missuppfattning om dig: Töntig ? Vad tycker du mest om med dig själv? Min envishet Vad ska du göra härnäst? Svara på nästa jävla fråga som förstör mitt liv! Mat du helst inte äter: Sten Något du ser fram emot: sommarlov Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet. helt klart SVT eller TV4: TV4! Sommar eller vinter: Sommar. Någon som hjälper mig flytta Sverige 1000 mil söder? Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: World of warcraft The Simpsons eller Family Guy: Family Guy Vad har du i glaset? Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Vinter? Va? Vad pratar du om? Vad är "vinter" för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Vad sa du senast? "Nu blir Anathema ledsen" (Mexico gjorde mål mot Iran) Bwahahaha, du skulle hört mig när Iran gjorde mål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Svart t-shirt med motivet "varför får man inte säga negerboll när man får säga vitlök" samt kamoflageshorts. Dagens vill ha: En RC-bil. :'( Dagens planer: Försöka få till en klardröm om nån timme. Dagens person(er): BroDD. Dagens inspiration: Say w00t? Dagens humör: Ganska glad. Lite irriterad kanske. Dagens låt: Franz Ferdinand - I´m Your Villan. Dagens citat: "Einstein, det där monstret?" Vad åt du senast? Grönt äpple. Vad sa du senast? "Gonatt" till pappa. Favoritkläder: Vet ej. Favoritfärg: Vinrött är snyggt, även svart. Favoritpizza: Kebabpizza utan lök. Favoritfilm: Bullit. Favoritgrupp/artist: Metallica. Tre favoritsaker: Datorn, mp3:n, fläkten som just nu håller mitt rum från att bli en ugn. En vanlig missuppfattning om dig: Dampig. Vad tycker du mest om med dig själv? Min kreativa sida. Photoshop, teckning osv är jag rätt skillad på, men vill ju inte skryta alltför mycket. Vad ska du göra härnäst? Ska väl häcka lite mer framför datorn sen sova. Mat du helst inte äter: Ljummen pölsa i termos. Något du ser fram emot: Födelsedagen i slutet av juli. Aftonbladet eller Expressen: Das express. SVT eller TV4: TV4, alltid. Sommar eller vinter: Vinter. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA! The Simpsons eller Family Guy: Får bli Family Guy just nu för jag tittade just på det. Vad har du i glaset? Får. Har inget glas nära mig. Men hade jag fått välja så hade det blivit en Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel:En vit tennis skjorta och oranga shorts Dagens vill ha:Ett akvarium Dagens planer:Ta det lungt Dagens person(er):Min kompis emil Dagens inspiration:Vet inte Dagens humör:Glad Dagens låt:Comtons most wanted-Hood thook me under Dagens citat:"Har du rastat hunden en?" Vad åt du senast?Äpplepaj Vad sa du senast?Godnatt Favoritkläder:Mina shorts Favoritfärg:Blå Favoritpizza:Kebabpizza Favoritfilm:Starship troopers Favoritgrupp/artist:Easy-e Tre favoritsaker:Min vattenpipa, dess tobak och min grill En vanlig missuppfattning om dig:att jag är sur Vad tycker du mest om med dig själv?Att jag kan så mycket och är så snäll Vad ska du göra härnäst?Gå och lägga mig Mat du helst inte äter:Gristunga Något du ser fram emot:Sommarlovet Aftonbladet eller Expressen:Aftonhoran SVT eller TV4:TV4 Sommar eller vinter:Båda Grand Theft Auto eller World Of Warcraft:GTA The Simpsons eller Family Guy:The simpsons Vad har du i glaset?Kolsyrat vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: T-shirt och vita shorts Dagens vill ha: Het flicka Dagens planer: Svalka sig i poolen, sitta i skuggan. Dagens person(er): Mamma, pappa, grannen och syrran. Dagens inspiration: Pappa, åratal av erfarenhet när det gäller att grilla kött. Dagens humör: Glatt! Dagens låt: Lordi - Blood Red Sandman Dagens citat: 'Hejdå brorsan!' när syrran flyttade ut... Vad åt du senast? Kött och potatissallad Vad sa du senast? Åh fan. Favoritkläder: Det jag har just nu, t-shirt med shorts. Favoritfärg: Mörkblå. Favoritpizza: Kebab!111ettettett111!! Favoritfilm: Monthy Python and the quest for the Holy Grail. Favoritgrupp/artist: Lordi, Alice Cooper, ZZ Top m.m Tre favoritsaker: Brudar, fester och spel En vanlig missuppfattning om dig: Att jag inte missuppfattas Vad tycker du mest om med dig själv? I'm good lookin' Vad ska du göra härnäst? Titta på lättklädda damer på internet Mat du helst inte äter: Lever, tvi! Något du ser fram emot: Alla lättklädda brudar som kommer Aftonbladet eller Expressen: Expressen SVT eller TV4: TV4 har bättre program, men har så pass mycket reklam att man snart skiter i kanalen. Sommar eller vinter: Sommar! Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Grand Theft Auto The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons Vad har du i glaset? Cola eller öl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Dagens klädsel: lacoste tröja och mörka acne jeans Dagens vill ha: mat Dagens planer: chilla med kompisarna Dagens person(er): mig Dagens inspiration: lodare på tunnelbanan Dagens humör: Glatt! Dagens låt: billy brag - new england Dagens citat: jak er het hest Vad åt du senast? macka Vad sa du senast? hejdå vi ses imorgon Favoritkläder: Det jag har just nu. Favoritfärg: typ blått Favoritpizza: orka pizza Favoritfilm: hmm nån monthy python typ Favoritgrupp/artist: Tre favoritsaker: tjejer pengar och kläder En vanlig missuppfattning om dig: att jag är inaktiv Vad tycker du mest om med dig själv? alla tjejer älskar mig Vad ska du göra härnäst? hmm ingen aning Mat du helst inte äter: salad Något du ser fram emot: skol avlsutning Aftonbladet eller Expressen: pest eller kolera? SVT eller TV4: svt har roliga program ibland som toppkandidaterna Sommar eller vinter: Sommar! Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: hmm spelar inte så mycket The Simpsons eller Family Guy: seinfeld. Vad har du i glaset? got milk? Redigerad 11 juni, 2006 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Självklart ska jag lusläsa varenda jävels inlägg i denna tråd! Absolut! Vad trodde du om mig? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel:Jeans och T-shirt. Dagens vill ha:Biljetter till fotbolls VM. Dagens planer:Få biljetter till fotbolls VM. Dagens person(er):En lokal pundare. Dagens inspiration:Att pundaren slutat knarka. Dagens humör:Glatt. Dagens låt:Maamme (finska nationalsången) Dagens citat:Ska jag lappa till dig. Vad åt du senast?pasta Vad sa du senast?Leifi Plomeros Favoritkläder:Gimp-suit Favoritfärg:Blå Favoritpizza:Torino Favoritfilm:Last Samurai Favoritgrupp/artist:Feeder Tre favoritsaker:Fotbolls VM, Sommarlov och Biljetter till VM. En vanlig missuppfattning om dig:Vettefan. Vad tycker du mest om med dig själv?Jag är bra på allt. Vad ska du göra härnäst?sova Mat du helst inte äter:Roadkills Något du ser fram emot:VM-finalen Aftonbladet eller Expressen:Aftonbladet SVT eller TV4:TV4 Sommar eller vinter:Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft:Gta The Simpsons eller Family Guy:FG!!! Vad har du i glaset?Juice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Inget, höhö. Dagens vill ha:Något att dricka, nåja, för tillfället iallafall. Dagens planer:Få en elak spruta emot fästingsjukdomar nedstucken i halsen Dagens person(er): - Dagens inspiration: - Dagens humör: Lugn, avslappnad Dagens låt: R.E.M - It's The End of The World Dagens citat: - Vad åt du senast? Stoppade just i mig et tuggumi, om man kan kalla det för mat, annars ett chips. Vad sa du senast? (Ingen aning, pratar inte) Favoritkläder: Inget alls. Favoritfärg: Vit. Favoritpizza: Fortfarande Bolognese. Favoritfilm: The Brothers Grimm Favoritgrupp/artist: R.E.M Tre favoritsaker: Matrialistiska svin! En vanlig missuppfattning om dig: Bra fråga. Vad tycker du mest om med dig själv? Min... Vad menar du? Vad ska du göra härnäst? Gå och lägga mig antar jag. Mat du helst inte äter: Fiskbullar, brr. Något du ser fram emot: Ingenting, faktiskt. Aftonbladet eller Expressen: Aftonpressen, menar bladet. Aftonpressen skulle förresten kunna bli en hyfsad tidning, namnet finns iallafall, nu är det bara resten... SVT eller TV4: Ingetdera. Sommar eller vinter: Sommaren är här. Yeah babe, yeah! Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons Vad har du i glaset? Ingenting, oh well... Lite vatten går möjligen ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Hawaiiskjorta och svarta kortbyxor som är rätt långa. Dagens vill ha: Öl Dagens planer: efter jag sovit vill jag skata Dagens person(er): flickan Dagens inspiration: ingen sån Dagens humör: lika bra som vanligt, förutom när det är dåligt. Dagens låt: Three Days Grace - Pain och Toy Dolls - Nelly The Elephant Dagens citat: "ehh besatt av bröst?" Vad åt du senast? macka med skinka Vad sa du senast? godnatt Favoritkläder: snygga jeans och t-skirt Favoritfärg: I vilket sammanhang? Favoritpizza: egen-komponerad; Kyckling, curry, jordnötter, vitlöksost Favoritfilm: För många bra, sök efter lite filmtrådar, där har jag angett några Favoritgrupp/artist: Varierar varje vecka. Tre favoritsaker: Tjejen, kompisarna, datorn En vanlig missuppfattning om dig: Nej jag är inte bög på riktigt Vad tycker du mest om med dig själv? Utseendet Vad ska du göra härnäst? sova? Mat du helst inte äter: allt som har med ärtor eller bönor att göra Något du ser fram emot: Tysklandsresa efter VM Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Lika kul Vad har du i glaset? Inget justnu, önskar öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: T-shirt och badbrallor. Dagens vill ha: Sex. Dagens planer: Fotboll, öl, sola. typ. Dagens person(er): Mig själv. Dagens inspiration: Vädret. Dagens humör: Kan inte bli mycket bättre. Dagens låt: Nic and the family - Djungelvrål och Salta Nappar Dagens citat: "Du är tjock" Vad åt du senast? Supreme mål på Max. Vad sa du senast? Vi hörs i morrn. Favoritkläder: Jeans, t-shirt och kavaj. Favoritfärg: Grön. Favoritpizza: Azteka. Favoritfilm: Evolution. Favoritgrupp/artist: Olika. Tre favoritsaker: Alkohol, polare och körkort. En vanlig missuppfattning om dig: Jag är inte full, jag är född sån. Vad tycker du mest om med dig själv? Humorn och utseendet. Vad ska du göra härnäst? Typ, kolla på film tills jag somnar. Mat du helst inte äter: Lasange. Något du ser fram emot: Cypern resan den 26/6 Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: WoW The Simpsons eller Family Guy: Simpsons. Vad har du i glaset? Cola. Men snart öl/cider/sprit. FOTBOLL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dagens klädsel: Jeans och en svart t-shirt Dagens vill ha: Körkort Dagens planer: Finns inga ännu Dagens person(er): En viss tjej Dagens inspiration: Dagens humör: Finfint Dagens låt: Dagens citat: Vad åt du senast? Hamburgare Vad sa du senast? Minns inte Favoritkläder: Jeans och t-shirt Favoritfärg: Beror på Favoritpizza: Kebab Favoritfilm: Kan inte välja ut en Favoritgrupp/artist: Samma där Tre favoritsaker: Bilen, datorn och sängen En vanlig missuppfattning om dig: Vad tycker du mest om med dig själv? Vad ska du göra härnäst? Kolla på tv eller sova Mat du helst inte äter: Ärtsoppa m.m Något du ser fram emot: Att få körkort Aftonbladet eller Expressen: Afonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons Vad har du i glaset? Det är tomt för tillfället, sist var det cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dagens klädsel: Vit/Grön Reebok t-shirt och grågröna trekvartsshorts Dagens vill ha: frukost Dagens planer: jobba Dagens person(er): arbetsgivaren Dagens inspiration: vetefan Dagens humör: trött Dagens låt: orka musik nu Dagens citat: "Government is too big and too important to be left to the politicians." Vad åt du senast? Middag Vad sa du senast? God natt Favoritkläder: sletet Favoritfärg: alla Favoritpizza: capri Favoritfilm: Sju Samurajer Favoritgrupp/artist: tAKIDA Tre favoritsaker: te, min nya (tomma) plånbok och min dator En vanlig missuppfattning om dig: vet inte Vad tycker du mest om med dig själv? vet inte Vad ska du göra härnäst? gå till jobbet Mat du helst inte äter: potatisgratäng Något du ser fram emot: nej Aftonbladet eller Expressen: aftonbladet SVT eller TV4: tv4 Sommar eller vinter: sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: simpsons, alltid Vad har du i glaset? te, fast det är en mugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts