Kiedis Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Dagens klädsel: Vet inte än Dagens vill ha: Ledigt Dagens planer: Jobba Dagens person(er): Inga än Dagens inspiration: - Dagens humör: Tröt, lite bakis men ändå glad Dagens låt: Led Zeppelin - Bring it on home Dagens citat: - Vad åt du senast? Äter en rostbiffsmacka nu Vad sa du senast? Hej Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: Led Zeppelin har spelats under natten så det får bli Led Zeppelin Dagens tre favoritsaker: - Vad ska du göra härnäst? Åka och jobba....tyvärr Något du ser fram emot: Få komma hem ikväll Vad har du i glaset? Äppeljuice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Dagens klädsel: Shorts och någonting. Dagens vill ha: Svart Dagens planer: Färga håret svart igen. Dagens person(er): Ingen Dagens inspiration: 8 simple rules Dagens humör: Dåligt Dagens låt: Death Cab For Cutie - Brothers On Hotel Bus Dagens citat: - Vad åt du senast? Gröt Vad sa du senast? Orkar inte Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: Fronda Dagens tre favoritsaker: - Vad ska du göra härnäst? Spela ett spel som jag fått i denna tråd. Något du ser fram emot: Spela spel och färga håret Vad har du i glaset? Mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Dagens klädsel: Mjukisbyxor och en ljusgrå t-shirt som det står "1965" med orange text på. Dagens vill ha: Ledigt imorgon... Dagens planer: Slappa. Dra ner till en polare. Gå på hockey. Kanske byta operatör till telefonen. Dagens person(er): Ingen hittills - eftersom att inte en själ var hemma när jag vaknade. Dagens inspiration: Hot Shots! Dagens humör: Njaa... Njäe... Dagens låt: Bobby Darin - Dream Lover Dagens citat: _'x'_ Vad åt du senast? Har inte hunnit käka något än. Bara druckit ett glas juice och ett glas cola. Vad sa du senast? "Öööhm... ahaa..." När syrran väckte mig tidigt i morse och sa att hon skulle dra nu. Dagens favoritkläder: Min sexiga tröja. Dagens favoritgrupp/artist: Bobby Darin Dagens tre favoritsaker: Mobilen, sängen, kudden. Vad ska du göra härnäst? Vet ej. Slappa vid datorn tills morsan kommer hem. Något du ser fram emot: Nästa fredag då det blir fest. Vad har du i glaset? Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Dagens klädsel: Mjukisbyxor, randig zipjacket. Dagens vill ha: Ny dator. Dagens planer: Äta, lyssna musik, spela MoH, kanske kolla någon film... Dagens person(er): Jimi Hendrix. Dagens inspiration: Jimi Hendrix. Dagens humör: Fint. Dagens låt: The Decemberists - Grace Catherdral Hill Dagens citat: I don't think it was un-orthodox, I think it was beautiful. (visar V-tecknet till publikens jubel) - Jimi Hendrix Vad åt du senast? En glassbåt och en kopp kaffe. Vad sa du senast? Ropa när maten är klar. Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: The Decemberists & The Jimi Hendrix Experience. Dagens tre favoritsaker: Sängen, datorn och The Wall-skivan. Vad ska du göra härnäst? Vänta på maten... hungrig! Något du ser fram emot: MAT! Och höstlov. Och ev. LAN med polare. Vad har du i glaset? Inget alls, tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Dagens klädsel: Jeans och vit t-shirt Dagens vill ha: Längre helg Dagens planer: Ska väl sova snart Dagens person(er): - Dagens inspiration: - Dagens humör: Slut på helgen = Självmordstankar Dagens låt: Timbaland - The Way I Are (lol) Dagens citat: - Vad åt du senast? En munk Vad sa du senast? "En munk" Dagens favoritkläder: Min nya jacka Dagens favoritgrupp/artist: Raised Fist Dagens tre favoritsaker: Datorn, TV och toapapper Vad ska du göra härnäst? Se lite på Windtalkers och surfa lite. Sen förmodligen sova Något du ser fram emot: SOVA Vad har du i glaset? I flaskan*. Champis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Dagens klädsel: Jeans + Röd T-Shirt Dagens vill ha: Mina läxor färdiggjorda Dagens planer: Sova Dagens person(er): Hmm... ingen aning faktist :/ Dagens inspiration: Ingen speciell Dagens humör: Trött, men glad Dagens låt: Nja... Dagens citat: - Vad åt du senast? Ris+Linser+Cuttlefish+[någonting som jag inte vet] Vad sa du senast? mm... Dagens favoritkläder: Typ det jag har på mig nu. Dagens favoritgrupp/artist: Timbaland Dagens tre favoritsaker: MP3, *kommer inte på mer atm* Vad ska du göra härnäst? Borsta tänderna Något du ser fram emot: Bli klar med mina läxor! | Julafton! Vad har du i glaset? Glaset står i diskmaskinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Dagens klädsel: Jeans, vita strumpor, randig huvtröja. Dagens vill ha: Helg. Dagens planer: Slappa framför datorn. Dagens person(er): Josse. Dagens inspiration: Inget, typ. Dagens humör: Trött och lite smågrinig. Dagens låt: x Dagens citat: "Men lyssna, nu luktar det!" Vad åt du senast? En sportlunch. Vad sa du senast? "Aa, hejdå." Dagens favoritkläder: Mina sköna jeans och min varma jacka. Dagens favoritgrupp/artist: x Dagens tre favoritsaker: Mobilen, min jacka och... well, datorn. Vad ska du göra härnäst? Käka något och sen ringa Josse. Något du ser fram emot: Höstlovet! Vad har du i glaset? Hade lite för svagt blandad päronsaft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Dagens klädsel: Mörka jeans, svarta skor, rock +svart/röd/vit/grå halsduk + handskar () Dagens vill ha: Mer pengar att spendera på nya saker Dagens planer: Försöka ha så roligt som möjligt, resursdag imorron Dagens person(er): Adde Dagens inspiration: iono... Dagens humör: Hmm.. blanding mellan trött/glad/hyper Dagens låt: Någon schöön låt som jag inte har någon aning om vad den heter. Dagens citat: "Lets Fight!" Vad åt du senast? erm... Middag Vad sa du senast? Vädret suger Dagens favoritkläder: Samma som "Dagens klädsel" Dagens favoritgrupp/artist: The Prodigy (Låten från trailern på PGR4) Dagens tre favoritsaker: Datorn (Eller främst internet), plånboken, MP3:n Vad ska du göra härnäst? Pleasure myself... eller inte, men jag ska nog hitta på nogåt roligt Något du ser fram emot: Julen Vad har du i glaset? Kärlek! Eller nä, det är tomt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Dagens klädsel:: Svart t-shirt och jeans Dagens vill ha:: Min tjej tillbaka Dagens planer:: Inget speciellt Dagens person(er):: Alla Dagens inspiration:: Joey Dagens humör:: Sådär Dagens låt:: The rembrandts- I'll be there for you Dagens citat::-- Vad åt du senast?: Pasta. Vad sa du senast?: Okej Dagens favoritkläder:: De jag har på mig Dagens favoritgrupp/artist:: Vet ej Dagens tre favoritsaker:: Datorn, fotbollen och skolfotot. Vad ska du göra härnäst?: Äta glass Något du ser fram emot:: Höstlovet. Vad har du i glaset?: Vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Dagens klädsel:Nu t-shirt + shorts Dagens vill ha:Mindre skolarbete n' shit. Dagens planer:Extremslappa Dagens person(er):Min hrm.. "partner" på tyskakursen - en ljusglimt i en grå dag. Dagens inspiration:Se ovan. Dagens humör:Inte min dag idag Dagens låt:REM - Bad day Dagens citat:What doesn't kill you... Vad åt du senast?Müsli + bananyoghurt Vad sa du senast?Kiitos. Dagens favoritkläder:Kostym. Dagens favoritgrupp/artist:Ray Charles feat. Jay-Z feat. Eudoros feat. LaBamba från Max Weinberg 7. Dream team. Dagens tre favoritsaker:Sängen, mikron, datorn Vad ska du göra härnäst?Forumizera & teckna. Något du ser fram emot:Fredag ca 14:30 Vad har du i glaset?Nitroglycerin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Orka bry Dagens vill ha: Ett bättre jävla humör. Dagens planer: Sitta här. Dagens person(er): Tannaz, min tandläkare. Dagens inspiration: Pappa Dagens humör: Sämst. Dagens låt: Ingen. Dagens citat: ... Vad åt du senast? Tårta. Vad sa du senast? "Inget" Dagens favoritkläder: Inget. Dagens favoritgrupp/artist: ... Dagens tre favoritsaker: .... Vad ska du göra härnäst? Sitta här. Något du ser fram emot: Ett bättre humör. Vad har du i glaset? Inget. Redigerad 8 oktober, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Dagens favoritgrupp/artist:Ray Charles feat. Jay-Z feat. Eudoros feat. LaBamba från Max Weinberg 7. Dream team. Vadan detta!? Har aldrig sett mitt nick cirkulera så förut. (Förutom på en film.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Dagens inspiration: Pappa Ja, han är grym han. En tanke till dig btw. Dagens klädsel: Jeans, en vit Peaktröja. Imorgon blir det nya jeansen. Dagens vill ha: Jag vet inte riktigt, lite vila skulle inte sitta fel. Dagens planer: Göra Kemiläxan som är till imorgon. Dagens person(er): Robin i klassen. Dagens inspiration: Anders. Dagens humör: Glad, men får inte riktigt ut det då jag är för trött. Dagens låt: Mange Schmidt - Tick Tack. Dagens citat: ... Vad åt du senast? Ahlgrens bilar. Vad sa du senast? Minns inte. Dagens favoritkläder: Nya jeansen. Dagens favoritgrupp/artist: Ras Cricket Dagens tre favoritsaker: Godishinken jag vann, vikingahjälmen jag vann, trofén jag vann. Vad ska du göra härnäst? Surfa runt. Något du ser fram emot: En halvdag på torsdag. Vad har du i glaset? Vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Vadan detta!? Har aldrig sett mitt nick cirkulera så förut. (Förutom på en film.) Nu har du. Eudoros. Eudoros! EUDOROS! So there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Något du ser fram emot: En halvdag på torsdag. Jag har också halvdag på torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Jag har också halvdag på torsdag. Norrköping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Norrköping? Nej, Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Dagens klädsel: VU-huvtröja, svarta mjukisbyxor... typ så. Dagens vill ha: Höstlov. Dagens planer: Sitta här, kanske kolla Beck. Göra lite kemi innan det är sovdags. Dagens person(er): David Gilmour. Dagens inspiration: ^ Dagens humör: Sådär. Dagens låt: Pink Floyd - A New Machine, Part 2. Dagens citat: - Vad åt du senast? Två bullar. Nu tuggar jag Stimorol. Vad sa du senast? Jaha, det var hon. Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: Pink Floyd. Dagens tre favoritsaker: Kemihäftet, mobilen (mobilspel!) och morsans hoj. Vad ska du göra härnäst? Se Beck, tror jag. Något du ser fram emot: Fredag, 1½ prov bortgjorda då. Och höstlovet. Vad har du i glaset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Dagens klädsel: Rödblå polotröja, jeans och basics. Dagens vill ha: Snus! Har dock bestämt mig för att sluta (Igen....) Dagens planer: Skolan, efter det har jag ingen aning Dagens person(er): Pappa, nu ska han ta tag i övningskörningen (Y) Dagens inspiration: - Dagens humör: Har ont i halsen, men jag överlever Dagens låt: Umbrella Dagens citat: - Vad åt du senast? En hönökaka och ett stort glas oboy Vad sa du senast? Herrå Dagens favoritkläder: Mina jeans, min jacka och mina skor! Dagens favoritgrupp/artist: Beastie boys Dagens tre favoritsaker: iPod, trumset, jackan Vad ska du göra härnäst? Åka till skolan Något du ser fram emot: Att komma hem från skolan Vad har du i glaset? nada especial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Dagens klädsel: Jeans och en svart tröja. Dagens vill ha: Xbox-360. Dagens planer:Gå på bio. Dagens person(er):Sanna Bråding. Dagens inspiration:- Dagens humör:Glad som fan. Dagens låt: Chamillionaire - Wont let you down. Dagens citat:"DIN MAMMA MED BRÖD!" Vad åt du senast?Bic Mac. Vad sa du senast?"Jag ringer när jag är på väg" Dagens favoritkläder:Mina nya jeans. Kommer bild i kläd-tråden! Dagens favoritgrupp/artist:Kanye West. Dagens tre favoritsaker:Datorn, brödrosten och min farsas bil Vad ska du göra härnäst?Sitta vid datorn fram tills klockan 19, sen åka och kolla på Superbad! Något du ser fram emot:Popcorn och päron MER! Vad har du i glaset?Vatten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts