Kebab Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Dagens klädsel: Blå Fred Perry-piké, blå Elvinetröja, blåa slappisbrallor från Adidas och blåa Björn Borg. Nejvars, det såg bra ut, det bara låter lite smått horribelt när man beskriver det . Jag är rätt bra på att matcha. Dagens vill ha: En jäsikens massa godis vore inte helt fel. Dagens planer: ojOJOJ vad jag ska slappa! Dagens person(er): En kul kille i parallellklassen som jag käkae lunch med idag! Dagens inspiration: Paul Potts för sjutton gubbar! Dagens humör: På topp! Dagens låt: Saliva - Survival of the Sickest Dagens citat: "Kom igen, kom igen" - vi retade skiten ur våran gympalärare, eftersom hon lät precis som Pontiak! Vad åt du senast? Nån kebab-pitabröds-grej som var skitgod. Vad sa du senast? "Kör försiktigt" Dagens favoritgrupp/artist: Pontiak Dagens favoritsak: Min telefon med min musik Vad ska du göra härnäst? Rå-slöa! (Och missbruka ännu fler smiliesar) Något du ser fram emot: Får lön snart. Vad har du i glaset? Ska gå och hämta lite Cola Light. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Dagens klädsel: Mjukisar + fräsch piké Dagens vill ha: derbyseger Dagens planer: Städa, ta det lugnt. Dagens person(er): Sebbe Dagens inspiration: En annan Sebbe Dagens humör: Nervös och trött Dagens låt: Cock Sparrer - Take Em All Dagens citat: "Mörda dif" Vad åt du senast? Grandiosa Vesuvio Vad sa du senast? "Hej då!" Dagens favoritkläder: Jeans, sneakers, fräsch piké och en fet höstrock på det Dagens favoritgrupp/artist: Cock Sparrer Dagens tre favoritsaker: AIK, dator, TV Vad ska du göra härnäst? Lira lite fifa sen sängen och glo på TV Något du ser fram emot: Morgondagens derby (Fruktar det lika mycket dock) Vad har du i glaset? Blåbärssoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Dagens klädsel: EoDM tröja, SI jacka, jeans Dagens vill ha: Ledigt Dagens planer: Slappa och Sova Dagens person(er): Stefan Dagens inspiration: - Dagens humör: Funkar Dagens låt: Foo Fighters - Everlong Dagens citat: "Den här dagen är ju helt jävla lesbisk", Stefan som inte orkade jobba idag. Vad åt du senast? En negerboll Vad sa du senast? Hörs på msn då. Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: - Dagens tre favoritsaker: Radion på jobbet (hade inte klarat dagen utan den), mp3-spelaren, och nu sängen Vad ska du göra härnäst? Slappa och sova Något du ser fram emot: - Vad har du i glaset? Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Dagens klädsel: Överdrivet sköna jeans och en rutig tröja med dragkedja. Dagens vill ha: Ledigt! Dagens planer: Slappa och spela Frets on Fire. Dagens person(er): Hamberg, Hampus och Jonas. Dagens inspiration: Det som höll gnistan uppe under lektionerna var... kunskapen om att dom hade negerbollar i kiosken. Dagens humör: Rätt bra. Lite trött men bra. Dagens låt: x Dagens citat: "Shit, hon är så rund att jag blir bollrädd tamejfan" - min polare angående vår mattelärares enorma kroppshydda. Vad åt du senast? Kakor. Vad sa du senast? "Jag gissar på att du menade det angående radioaktiviteten." Dagens favoritkläder: Mina jeans! Dagens favoritgrupp/artist: x Dagens tre favoritsaker: Frets on Fire, mobilen och sängen. Vad ska du göra härnäst? Käka, prata i telefon. Något du ser fram emot: Lördag. Vad har du i glaset? Saft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Svarta Jeans, svart T-shirt. Dagens vill ha: iPod Classic. Dagens planer: Skola (done), åka ner på stan medans det är visning på lägenheten, komma hem och äta sen dra ner på stan med några kompisar och spela Metal Slug 2. Dagens person(er): Jonas. Dagens inspiration: Jonas. Dagens humör: Skitbra humör! Dagens låt: Dover - Better Day Dagens citat: Nutidskryss.. Lärare. "- 1. Moské..." Jonas. "- Den spränger vi!!" Vad åt du senast? Lunchbuffé, pizza/pasta/taco. Vad sa du senast? "- Hej då." Dagens favoritkläder: Mjukisbyxor och en slapp T-shirt. Dagens favoritgrupp/artist: Dagens tre favoritsaker: typ, kontokortet, hårddisken och min cykel. Vad ska du göra härnäst? Åka ner på stan. Något du ser fram emot: SLAGSMÅLSKLUBBEN IMORGON !! Vad har du i glaset? Vatten. Redigerad 28 september, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Ljusblåa jeans, svart t-shirt med vitt tryck, strumpor från Bussgods. Dagens vill ha: Trocadero-godis. Dagens planer: Hjälpa till med flytten. Dagens person(er): Per. Dagens inspiration: ... Dagens humör: Bra, trött. Dagens låt: Bullets and octane - pirates Dagens citat: Vad åt du senast? Pannkakor. Vad sa du senast? "- Ja det gör vi. Hejdå." Dagens favoritkläder: ... Dagens favoritgrupp/artist: Bullets and octane Dagens tre favoritsaker: ... Vad ska du göra härnäst? Flytta. Något du ser fram emot: DHW. Vad har du i glaset? Inget. Redigerad 28 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Vad åt du senast? Lunchbuffé, pizza/pasta/taco. La Gondola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Dagens klädsel: Hoodie, jeans, vit t-shirt med tryck från H&M Dagens vill ha: Öl Dagens planer: Ska vara hos en kompis och avnjuta ett par becks för första gången! (Tack till Okka och KalleR för tipset) Dagens person(er): Kalle Gibson Dagens inspiration: - Dagens humör: Bra, komplexfylld, trött, sliten, taggad. Dagens låt: Prince charming Dagens citat: "Om du vill ha snus måste du kalla mig pundare, annars kan du vara utan" Vad åt du senast? Tryckte precis i mig en baguette, och ack så god den var! Vad sa du senast? "Jävlar i min låda vad gott!" Dagens favoritkläder: Mina nya skor. Jag är kär i dom Dagens favoritgrupp/artist: Metallica Dagens tre favoritsaker: Simons lägenhet, Pepsi, öl Vad ska du göra härnäst? Ingen aning. Ringa Möller tror jag. Något du ser fram emot: Ikväll Vad har du i glaset? Pepsi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Dagens klädsel: Svarta mjukisbyxor, grön ziphood. Dagens vill ha: En ny iPod Nano 8 GB och level 5 på mobilspelet New Skool Skater. (spelnamnet stavas faktiskt med 'K' ) Dagens planer: Klara level 4 på New Skool Skater, kolla lite serier/dokumentärer, lyssna musik, kanske vara med polare. Dagens person(er): Jag, kobbe och Peter. Orienterings-kamratos. Dagens inspiration: Natrium. Dagens humör: Finfint. Dagens låt: Inte lyssnat så mycket musik än, men tippar att det blir någon från Babyshambles nya... alt. någon Belle & Sebastian-låt. Dagens citat: Hela våran engelska-lektion, när vi härjade med vår vikaire. Det skulle inte bli kul om jag återberättade det hela, men tro mig - det var hysteriskt kul. Vad åt du senast? En nektarin. Vad sa du senast? Skojade bara, ta't lugnt. Dagens favoritkläder: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/9redsfvvdf0j.png Dagens favoritgrupp/artist: Som sagt, ingen än så länge. Babyshambles, Belle & Sebastian eller Elliott Smith. Någon av dem. Dagens tre favoritsaker: Orienteringskartan, morsans stadiga hoj, och mitt import-godis som jag fick av morsan igår. Vad ska du göra härnäst? Läsa i lite trådar, spela mobilspel, hämta godis. Något du ser fram emot: LEVEL 5! Och Hellgate: London. Vad har du i glaset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Dagens klädsel: QS Jeans samt en silvrig t-shirt av något dyrt material. Dagens vill ha: Tårar Dagens planer: Festa Dagens person(er): Erik Dagens inspiration: Prov Dagens humör: Inte dåligt, men inte bra. Dagens låt: Jeff Buckley - Hallelujah <3 Dagens citat: OH MY GOD Vad åt du senast? Potatis Vad sa du senast? Jag förstår dig inte. Dagens favoritkläder: T-shirten Dagens favoritgrupp/artist: Jason Malin eller vad han hette Dagens tre favoritsaker: Mitt Vad ska du göra härnäst? Fixa håret Något du ser fram emot: Festen Vad har du i glaset? < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 La Gondola? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Dagens klädsel: Mjukisbyxa och en tunn brun tröja Dagens vill ha: En flickvän vore trevligt, känns lite ensamt Dagens planer: Spela lite, kolla lite på någon anime (He is my Master, kanske?) Dagens person(er): Anders på coopertestet xD Dagens inspiration: Jag själv! Dagens humör: Glad, som vanligt Dagens låt: Vet inte, men just nu lyssnar jag på Golddigger med Kanye West Dagens citat: "Wake up and smell the ashes" (Half-Life 2 quote) Vad åt du senast? Lax med potatisgratäng. Äpple till efterätt (<- Nyttigt FTW) Vad sa du senast? Ses senare! Dagens favoritkläder: Svart rock och svarta handskar (måste ha!!) Dagens favoritgrupp/artist: Ingen speciell... Deftones kanske? Dagens tre favoritsaker: Äh, 3 saker... MP3, Datorn, och en massa mer... Vad ska du göra härnäst? Kolla vad för spel jag har. Något du ser fram emot: Köpet av min nya TV och next-gen konsol + spel (skrotade den nya datorn) Vad har du i glaset? Jag har ju inget glas just nu, men jag hade vatten i det vid middagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Dagens klädsel: Levi's jeans, Dahlin T-shirt och någon random tröja ifrån H&M. Dagens vill ha: SMK Dagens planer: Slappa, gå på SMK. Dagens person(er): Vet inte. Dagens inspiration: Vet inte Dagens humör: Bra änsålänge. Dagens låt: Slagsmålsklubben - Sponsored by destiny (Måste ju göra mig redo för SMK ikväll) Dagens citat: HÖHÖ Vad åt du senast? Spaghetti och Köttfärsås (Igår) Vad sa du senast? 'MORRN 'MORRN! Dagens favoritkläder: Det jag har just nu. Dagens favoritgrupp/artist: SMK Dagens tre favoritsaker: Vet inte. Vad ska du göra härnäst? Typ tråka Något du ser fram emot: SMK Vad har du i glaset? Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Dagens klädsel: Det är morgon så jag har typ ingenting på mig Dagens vill ha: Lugn och ro Dagens planer: Möjligtvis färga håret, får se. Dagens person(er): StellHell? Dagens inspiration: Kent Dagens humör: Lite bättre än mellan Dagens låt: Kent - Ingenting Dagens citat: "Jag är fyrtioåtta år och min lever är grön" Vad åt du senast? Smörgås <3 Vad sa du senast? God natt Dagens favoritkläder: Läs första Dagens favoritgrupp/artist: Kent Dagens tre favoritsaker: Har aldrig favoritsaker Vad ska du göra härnäst? Njuta av livet Något du ser fram emot: Gå till ICA Vad har du i glaset? BLandsaft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Dagens klädsel: Grå tröja och jeans Dagens vill ha: Orange Box Dagens planer: Köpa Orange Box () Dagens person(er): Mamma. Dagens inspiration: - Dagens humör: Uttråkad Dagens låt: Bobby Darin - Beyond the Sea Dagens citat: "We are anonymous, we do not forgive, we do not forget" Vad åt du senast? Chips Vad sa du senast? "Okej" Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: Coldplay Dagens tre favoritsaker: Datorn, min stol och mina chips Vad ska du göra härnäst? Spela Instinct Något du ser fram emot: Orange Box Vad har du i glaset? (snarare vattenflaskan) Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Dagens klädsel: Jeans och en grå luvtröja Dagens vill ha: En massa läsk Dagens planer: Spela WoW Dagens person(er): Jesper och Tommy Dagens inspiration: Tommy Dagens humör: Bra Dagens låt: Iron Maiden - Wicker Man Dagens citat: Hmm vet inte ännu Vad åt du senast? Pasta carbonara Vad sa du senast? Kör frost nova Dagens favoritkläder: Mjukisbyxor Dagens favoritgrupp/artist: Pepps Persson Dagens tre favoritsaker: Datorn,läsken och maten Vad ska du göra härnäst? Duscha Något du ser fram emot: Sonic Spear Vad har du i glaset? Fanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Dagens klädsel: Jeans, grå tröja. Dagens vill ha: Erika Dagens planer: Hämta moppen, göra läxor, kanske hockey Dagens person(er): mig Dagens inspiration: Dagens humör: trött, lite illamående sen allt godis igår Dagens låt: The Strokes - Someday Dagens citat: Vad åt du senast? Några bilar Vad sa du senast? "Men jag vet, jag ska hämta den snart" Dagens favoritkläder: mysbyxorna som tyvärr ligger i tvätten Dagens favoritgrupp/artist: Oasis (Hade nästan glömt bort dem ) Dagens tre favoritsaker: Kameran, moppen, mobilen Vad ska du göra härnäst? borsta tänderna. Något du ser fram emot: x Vad har du i glaset? Dr. Pepper som blev kvar igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Dagens klädsel: Ett par halvslitna jeans och en gul t-shirt. Dagens vill ha: Godis! Dagens planer: Kanske titta på hockey och sen vet jag inte riktigt. Dagens person(er): Mig hittills. Dagens inspiration: Vet ej. Dagens humör: Sådär. Okej är det väl. Dagens låt: The Strokes - Red Light Dagens citat: ?????.????????? Vad åt du senast? Två chokladkakor. Vad sa du senast? "Vaa? Aaah men va faaaaan..." när en polare ringde och väckte mig. Dagens favoritkläder: Mina mjukisbyxor. Som jag ska ta på mig snart. Dagens favoritgrupp/artist: The Strokes. Dagens tre favoritsaker: Mobilen, moppen och min mössa. Vad ska du göra härnäst? Ringa och fråga vart fan morsan är. Något du ser fram emot: Att få sova riktigt länge imorgon. Vad har du i glaset? Coca Cola. (Som är så jäkla mycket godare än Cola Light. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 SMK Jag kan inte fatta att jag missat hela köret med kulturnatten, min syrra sa det igårkväll och nu är det säkert försent att köpa biljett till SMK. Så nu har jag missat både SMK och DMX (På grund av åldern), yay! \o/ Dagens klädsel: Kalsonger än så länge. Dagens vill ha: Jag skulle vilja ha en flyguppvisning i närheten igen. Dagens planer: Slappa järnet, se Svensson Svensson ikväll och sedan sova. Dagens person(er): Jag har bara träffat mamma än så länge. Dagens inspiration: Jag är nyvaken. Dagens humör: Nyvaket. Dagens låt: Har inte hört någon musik än. Dagens citat: Njae, inte än. Vad åt du senast? Lite godis. Vad sa du senast? "Då slänger jag den här." Dagens favoritkläder: Träningsdressen vi fick i torsdags, blir det bättre än en mjuk tröja och ett par mjukisbyxor? Dagens favoritgrupp/artist: Mange kanske. Dagens tre favoritsaker: Kudden, täcket och madrassen. Vad ska du göra härnäst? Äta den överblivna kinamaten. Något du ser fram emot: Svensson Svensson. Samt nästa gång Mange Schmidt - Håll käften (Feat Eye N I och Thomas Rusiak) kommer spelas på min spellista. Vad har du i glaset? Luft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Dagens klädsel: System of a Down t-shirt och jeans. Dagens vill ha: Bättre dator. Dagens planer: Ta något att dricka och sova. Dagens person(er): Familjen Simpsons? Dagens inspiration: *Tomt* Dagens humör: Slappt Dagens låt: Har inte lyssnat på musik idag. Dagens citat: " Jag snodde en katt och la den i kylskåpet" Vad åt du senast? Glass Vad sa du senast? Sov gott. Dagens favoritkläder: Förmodligen dom jag har på mig. Dagens favoritgrupp/artist: Som sagt, inte lyssnat på musik idag. Dagens tre favoritsaker: Datorn, sängen och soffan. Vad ska du göra härnäst? Hämta vatten. Något du ser fram emot: Studiedag på Måndag Vad har du i glaset? Snart vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts