Eudoros Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Dagens vill ha: Samlag. Den kom rakt från hjärtat. Dagens klädsel: Ett par sköna mjukisbyxor och stadium t-shirt. Dagens vill ha: Godis, bussbiljett. Dagens planer: Sticka ner på gymmet, köpa godis, titta på fotboll. Dagens person(er): Josefine, Hamberg, Mange. Dagens inspiration: Gymmet. Dagens humör: Bra! Dagens låt: Mando Diao - You Can't Steal My Love Dagens citat: "Faan, jag skulle inte gjort det där samtalet igår när jag var full..." - Min polare. Vad åt du senast? Har inte hunnit käka något alls än. Två mackor igår. Vad sa du senast? "Tjena" Dagens favoritkläder: Det jag har på mig. Dagens favoritgrupp/artist: Mando Diao- Dagens tre favoritsaker: Mobilen, godis, och... väl, säger väl bänkpressen på gymmet. Vad ska du göra härnäst? Ringa ett samtal. Något du ser fram emot: Fotbollen ikväll! Vad har du i glaset? Smultronsoda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Cheap Monday-byxor, modell 'Tight old man brown", storlek 30/34. Pikétröja från H&M, grå/grön Dagens vill ha: Ett nytt objektiv Dagens planer: Jobba med ett antal diverse projekt; treans projektarbete, en hemsida, och ett spel. Ta det lugnt Dagens person(er): Mig själv, då jag kommer spendera mycket tid med denne Dagens inspiration: Timo Räisänen Dagens humör: Likgiltig Dagens låt: Ryan Adams - The Rescue Blues Vad åt du senast?: Lax på saltbädd, potatis, romsås Vad sa du senast?: "Ska du ha Kaffe?" till bror Erik Dagens favoritkläder: N/A Dagens favoritgrupp/artist: Jens Lekman, kanske Dagens tre favoritsaker: Busskort, som jag tappade igår kväll, men hittade idag på morgonpromenaden Vad ska du göra härnäst?: Skriva något jag ser fram emot. Något du ser fram emot: Höstens konserter! Vad har du i koppen?: Två droppar kallt kaffe Redigerad 8 september, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Dagens klädsel: Moronrock a la Hugh Hefner. Dagens vill ha: En svensk finns mot de röda! Dagens planer: DATA!. Dagens person(er): Yser. Dagens inspiration: Bajs. Dagens humör: Helt okej. Dagens låt: Sean Kingston - Beautiful Girl. Dagens citat: "Ost är gått och korv är lite rödaktigt i fären." Vad åt du senast? En bulle. Vad sa du senast? Varför? Favoritkläder: Jeans Hood tröja. Favoritfärg: Gul. Favoritpizza: Kebab. Favoritfilm: Beck - "Valfri Film". Favoritgrupp/artist: Blandat. Tre favoritsaker: Datorn, Fotboll, Kylskåpet En vanlig missuppfattning om dig: Att jag inte gillar att ta på mig själv . Vad tycker du mest om med dig själv? Att jag gillar att ta på mig själv . Vad ska du göra härnäst? Nöta WoW. Mat du helst inte äter: Kalla Pannkakor. Något du ser fram emot: Merciless Shoulders. Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet. SVT eller TV4: TV4. Sommar eller vinter: Vinter. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: World of Warcraft. The Simpsons eller Family Guy: Simpsons. Vad har du i glaset? Gammalt vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Dagens klädsel: Mjukisbyxor, Håkans måleri T-shirt. Dagens vill ha: Cocosbollar i massor. Mums Dagens planer: Kolla på film. Signs troligtvis. Just ja, läxorna också Dagens person(er): Mig, bara mig. Dagens inspiration: Weeping Willows Dagens humör: Trött. Vill slappa. Dagens låt: R.E.M - Losing My Religon Dagens citat: - Vad åt du senast? Tårta sen igår. Vad sa du senast? När då då? Dagens favoritkläder: Slapparkläder Dagens favoritgrupp/artist: Weeping Willows Vad ska du göra härnäst? Titta på film. Vad har du i glaset? Mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Dagens klädsel: Röda mjukisbyxor och en grå t-shirt. Dagens vill ha: 200 kr. Dagens planer: Se på Sverige - Danmark. Dagens person(er): NOM NOM NOM Dagens inspiration: Mafia (slutet) Dagens humör: Mellan Dagens låt: Hollywood Undead - Knife Called Lust Dagens citat: - Vad åt du senast? Makaroner och biff Vad sa du senast? Okej Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: Mindless Self Indulgence, HOllywood Undead Dagens tre favoritsaker:- Vad ska du göra härnäst? Något du ser fram emot:Matchen Vad har du i glaset? inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Dagens klädsel: Vad i helvete, jag har haft samma kalsonger sen i fredags! Dagens vill ha: Pengar. Kassan börjar sina för första gången på skitlänge. Dagens planer: Kolla på en lägenhet med mamma och pappa, (oh yeah, en femma på 120 m2), åka och fira min tråkiga kusin som fyller år. Dagens person(er): Jakob. Dagens inspiration: För första gången i mitt liv såg jag min pappa plocka bort något från maten! Nu ska jag också göra så, bara för att jävlas med honom. Dagens humör: Det är bra, men lite oroligt.. Vet inte om jag vill flytta till lägenhet längre.. Dagens låt: Pendulum - Slam Vad åt du senast? En macka med leverpastej och saltgurka. Vad sa du senast? "Men då hamnar det ju hår här" Dagens favoritkläder: De rena kalsongerna som jag ska ta på mig efter duschen. Dagens favoritgrupp/artist: Pendulum Vad ska du göra härnäst? Slösurfa lite, sen blir det en lång och välbehövlig dusch! Något du ser fram emot: Min syster och hennes man kommer hem från England någon gång nu i veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Dagens klädsel: Röda mjukisar och en grå t-shirt (Slappkläder som jag bara klär mig i hemma) Dagens vill ha: Vikingkebab Dagens planer: Chilla Dagens person(er): Mordos, lol. Dagens inspiration: Jim Carrey Dagens humör: Ganska bra faktiskt. Dagens låt: The Sounds - Tony The Beat Dagens citat: - Vad åt du senast? Chips med dip. Vad sa du senast? Nej, jag vet inte vart dom ligger. Dagens favoritkläder: Mjukisarna, trots att dom är fula. Dagens favoritgrupp/artist: Good Charlotte Dagens tre favoritsaker: Min tv, min dator, mina batterier. Vad ska du göra härnäst? Chekca intärnetet. Något du ser fram emot: Shoppa på måndag Vad har du i glaset? Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Mjukisbyxor. Dagens vill ha: Höstjacka och vinterjacka! Dagens planer: Ska in till stan tror jag.. själv Och senare plugga med en kompis. Dagens person(er): Ante Dagens inspiration: Dagens humör: Glad! Jag är ledig imorgon! Dagens låt: Milburn - Lucy Lovemenot Dagens citat: "elin. du sätte rhöstsolen ield" Vad åt du senast? En banan. Vad sa du senast? Hejdå. Dagens favoritkläder: Min Ben Sherman-piké. Dagens favoritgrupp/artist: Milburn. Dagens tre favoritsaker: Min mobil, mina pengar, mitt vax. Vad ska du göra härnäst? Äta frukost. Något du ser fram emot: Klassfest nästa helg Vad har du i glaset? Inget. Redigerad 9 september, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 9 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2007 Dagens klädsel: söndag. (mjukisbyxor, tröja) Dagens vill ha: snabbare bredband. Dagens planer: typ, käka godis å kolla på massa filmer. Dagens person(er): lill-micke. Dagens inspiration: lill-micke. Dagens humör: trötter. Dagens låt: SlipKnoT - Wait and bleed. Dagens citat: - Vad åt du senast? kinasnacks. Vad sa du senast? inget, vaknade nyss Dagens favoritkläder: söndag. Dagens favoritgrupp/artist: SlipKnoT/Escape the fate. Dagens tre favoritsaker: godis, läsk, dator. Vad ska du göra härnäst? PIRATEBAYYYYY Något du ser fram emot: njae. Vad har du i glaset? Pepsi max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Dagens klädsel: Blå Kuyichi-t-shirt, Nudiejeans (modell Baggy Björn, fast de är knappast baggy) och vita Björn Borg. Dagens vill ha: En lång jädra natts sömn. Kommer inte få det, dock. Dagens planer: Sticka till min syrra och äta paj. Dagens person(er): Min syster och hennes man som kom hem från England igår! Dagens inspiration: Haha, det får bli min rektor igen. Dagens humör: Hungrig som ett svin och trött som ett jättetrött svin. Men glad. Dagens låt: Saliva - Survival of the Sickest Dagens citat: "My god, Isa your brother has a lot of hair! " - Ja det är ju kul att han är uppriktig i alla fall.. Vad åt du senast? En havreknäckemacka med Kalles randiga på. <3 Vad sa du senast? "EN!? Då blir man ju bara hungrigare" - Diskussion om hur många knäckemackor jag (inte) bör äta innan middagen. Dagens favoritkläder: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=920547 Dagens favoritgrupp/artist: 50 Cent Dagens tre favoritsaker: Allt som har med mat att göra. Vad ska du göra härnäst? Sätta mig i bilen. Något du ser fram emot: Äta paj. Vad har du i glaset? Paj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Vad har du i glaset? Paj. Hahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Dagens klädsel: Slappbyxor, rosa t-shirt och ett bar rödvita Adam's. (tror det är kalsongmärket iaf ) Dagens vill ha: Sovmorgon igen. Dagens planer: Slappa, spela Bioshock... kanske göra tyskan. Dagens person(er): Uhm... våran vikarie på matten och kemin. Satan vad hon gastade. (med all rätt) Dagens inspiration: Apple. iPod Nano med video! Dagens humör: Tjaow. Medel. Dagens låt: The Decemberists - The Mariner's Revenge Song. Dagens citat: Kommer inte på så mycket roligt, men drar till med "Ja, det kan du ju klura på, vah?!" Vad åt du senast? Ett päron. Vad sa du senast? Nått bra på tv? Dagens favoritkläder: Rosa tröjan. Dagens favoritgrupp/artist: The Decemberists Dagens tre favoritsaker: Päronskrutten, min vita filt och iPod. Vad ska du göra härnäst? Ingen aning. En polare ville att jag skulle prova ett "jätteroligt" spel, så det blir väl det. -.- Något du ser fram emot: Shotter's Nation. Vad har du i glaset? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Dagens klädsel: Grå jeans, grå luv/munktröja, kavaj, svartröda All-stars. Dagens vill ha: Tid! Massor utav tid, så att jag kan avsluta ett par projekt. Dagens planer: Spela trummor, fotografera/redigera bilder, ev. plugga matte om tiden vill. Dagens person(er): Min fysiklärare, Edgardo. Han gör Fysik B roligt. Och när jag säger roligt, menar jag typ ha ha-roligt. Han är verkligen grym Dagens inspiration: Edgardo! Dagens humör: Mittemellan glad och likgiltig. Dagens låt: Äsch, har knappt lyssnat på musik idag, då min iPod drunknade. Säger dock Milburn - What you could've won Vad åt du senast? Glass! Carte d'or Mascarpone och jordgubb Dagens favoritgrupp/artist: *host* Milburn. Dagens tre favoritsaker: Mitt par lagom slitna All-stars, min kamera, och min kreativitet. Vad ska du göra härnäst? Åka och spela trummor. Något du ser fram emot: Helgen. Vad har du i muggen? Avsaknad av kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Dagens låt: Äsch, har knappt lyssnat på musik idag, då min iPod drunknade. Säger dock Milburn - What you could've won Åh, lätt deras bästa. Dagens klädsel: Långärmad piké, mörka jeans. Dagens vill ha: Mat. Dagens planer: Plugga. Dagens person(er): Joppe, min mentor, samhälls- och historialärare skitgrym! Dagens inspiration: Joppe Dagens humör: Bra. Dagens låt: The Libertines - Music when the lights go out Vad åt du senast? Knäckebröd med kalkonskinka. Vad sa du senast? Alltså Pete, jag skulle hugga av mig lillfingret för hans garderob (om Pete i Green Street Hooligans). Dagens favoritkläder: Min nya Ben Sherman-tröja Dagens favoritgrupp/artist: Libertines. Dagens tre favoritsaker: Datorn. mp3, mina nya hörlurar Vad ska du göra härnäst? Spela frets on fire. Något du ser fram emot: Pokerkvällen på fredag Vad har du i glaset? Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Dagens klädsel: Ett par svarta mjukisbyxor, svart/gulrandig t-shirt och en mörkare zip-hood. Dagens vill ha: Ledigt imorgon. Dagens planer: Slappa stenhårt och titta på tv. Dagens person(er): Hampus, Hamberg, Jonas. Dagens inspiration: Ingenting tamejfan. Dagens humör: Otroligt, otroligt trött, huvudvärk - så... ja, inte så bra. Dagens låt: Björn Rosenström - Hultsfredsfestivalen Dagens citat: "Åååh nej Hampus, du skulle inte tagit aidsbollen!" Vad åt du senast? Lasagne. Vad sa du senast? "Gör så du, hej" Dagens favoritkläder: Mina otroligt sköna byxor. Dagens favoritgrupp/artist: The Strokes. Dagens tre favoritsaker: Mobilen, SOFFAN, TV:n. Vad ska du göra härnäst? Om ett tag ska jag släpa mig till soffan och slappa sönder resten av kvällen. Något du ser fram emot: Lördag. Vad har du i glaset? Hade svartvinbärssaft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 (redigerad) Dagens klädsel: Svarta jeans, vit/svart t-shirt. Dagens vill ha: Dig. Dagens planer: Plöja igenom femte säsongen av simpsons. (Fick hem säsong 5, 6, 7 från Ginza idag, plus Best of Top Gear säsong 1-2.) Dagens person(er): Per, Ellinor och PH. Dagens inspiration: -- Dagens humör: Bra. Dagens låt: -- Dagens citat: "Du, det sprutar som fan här." Vad åt du senast? Potatis och fisk. Vad sa du senast? "Haha, ja." Dagens favoritkläder: Min otroligt fula jacka. Dagens favoritgrupp/artist: --- Dagens tre favoritsaker: Simpsons säsong 5, 6, 7. Vad ska du göra härnäst? Om ett tag ska jag börja mitt Simpsons-marathon. Något du ser fram emot: Lördag. Vad har du i glaset? Hade svartvinbärssaft. Redigerad 12 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Dagens klädsel:Quicksilver jeans och en blå skjorta Dagens vill ha:Inlines Dagens planer:Tittar klart på Lost säsong 2 Dagens person(er): Jonte och Micke Dagens inspiration: Brott & Straff Dagens humör: Bra Dagens låt: - Dagens citat: "Jag trodde hon skulle låna GAY" Vad åt du senast? Smörgås Vad sa du senast? Vi hörs Dagens favoritkläder: Quicksilver ffs Dagens favoritgrupp/artist: Blink Madda1fakk8ing2. Dagens tre favoritsaker: - Vad ska du göra härnäst? TItta på Lost Något du ser fram emot: Säsongsavslutningen Vad har du i glaset?- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Dagens klädsel: Som alltid, mysbyxor, t-shirt och tröja.. Dagens vill ha: Team Fortress 2 Dagens planer: Var väl att vila. Dagens person(er): Mig! Jag är så grym! (självkänsla is the shit) Dagens inspiration: Träna. Dagens humör: Känsel? Dagens låt: Drowning pool - Step up Dagens citat: "What the fuck is wrong with you Max, why dont you just die!? You're miserable all the time, afraid of enjoying yourself even alittle!" *springer iväg* Två vakter står kvar medans dörren är på väg att öppnas. "Oh ow...." Vad åt du senast? Lite mer än en halv påse polly med en cola. Vad sa du senast? Okej. Dagens favoritkläder: Naken. Dagens favoritgrupp/artist: Nirvana. Dagens tre favoritsaker: Polly, skriva, Knights of the old republic 2. Vad ska du göra härnäst? Lyssna på mer musik tills min bror kommer hem, sedan lägga mig. Något du ser fram emot: Ny dator... Vad har du i glaset? Vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Dagen som varit Dagens klädsel: Ralph Lauren pikè, jeans Dagens vill ha: Sömn Dagens planer: Har jobbat hela dagen Dagens person(er): Petta Dagens inspiration: Petta Dagens humör: Glad Dagens låt: Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu Dagens citat: - Vad åt du senast? Lasange Vad sa du senast? Hörs på MSN Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: Queens Of The Stone Age Dagens tre favoritsaker: - Vad ska du göra härnäst? Duscha och sen sova Något du ser fram emot: Ska faktiskt bli roligt att gå på Black Eyed Peas imorgon med fri mat och fri bar, musiken skiter jag i, men sällskapet är trevligt Vad har du i glaset? Vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2007 Dagens klädsel: Mjukisar och en piké Dagens vill ha: Pengar Dagens planer: Halmstad borta på söndag Dagens person(er): Emil Dagens inspiration: Emil Dagens humör: Glad / Snurrig Dagens låt: Njord - Kallt Stål Dagens citat: "Luxan är gay" Vad åt du senast? Kebabpizza Vad sa du senast? "Jag med, Hej då" Dagens favoritkläder: Jeans + en fresh piké Dagens favoritgrupp/artist: Njord Dagens tre favoritsaker: Pizza, Pengar, Dator Vad ska du göra härnäst? Äta kitkat och plugga trafikteori Något du ser fram emot: Körkortet, matchen mot dif 24:e Vad har du i glaset? Premier Cola haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts