kicken Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Dagens klädsel: Quicksilver jeans och en blå (stilig) skjorta. Enligt Petter iaf. Dagens vill ha: Pengar ffs. Dagens planer: Slöa och plugga. Dagens person(er): Petter, Jonte, Mikael. Dagens inspiration: Paddla kajak. Dagens humör: Bra Dagens låt: Dope - People Are People Dagens citat: "Jag väljer att gå hem nu" Vad åt du senast? Spagetti och köttfärssås. Vad sa du senast? Nej, inte nu. Dagens favoritkläder: Jeansen <3 Dagens favoritgrupp/artist: Dope Dagens tre favoritsaker: - Vad ska du göra härnäst? Chatta Något du ser fram emot: Shoppa Vad har du i glaset? Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Dagens klädsel: Mjukisar(Jeans i skolan) och Puma T-shirt. Dagens vill ha: Bil! Dagens planer: Skulle bli klar med en idrottsplanering och en labrapport, och dom är klara! Dagens person(er): hmm.. Dagens inspiration: Min fysik- och mattelärare Dagens humör: Kanon! Dagens låt: Within Temptation - Jillian Dagens citat: "Vilka jävla små råttor dom e, jag pissar på dom, jag pissar på dom, fattar ni?" -Patrik Bohlin, Idol 2k7. Vad åt du senast? Soppa. Vad sa du senast?"Tack för maten." Dagens favoritkläder: Dagens favoritgrupp/artist: Within Temptation Dagens tre favoritsaker: iPod, Mobil, Dator. Vad ska du göra härnäst? Hämta min syrra i stan. Något du ser fram emot: Skol-LAN! Vad har du i glaset?Apple-,Mandarin-, Apelsinjuice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Dagens klädsel: Slappbyxorna och en huvtröja med den här bananen (fast svartvit) på. Dagens vill ha: Helg. Dagens planer: Ta det lugnt... kanske promenad om jag tröttnar på datorn. Dagens person(er): Morsan. Bjöd på grillmat. Dagens inspiration: Ingen, faktiskt. Dagens humör: Trött, halvglad. Dagens låt: Franz Ferdinand - You're the Reason I'm Leaving Dagens citat: - Vad åt du senast? Var nog fläskfilégryta med ris. Vad sa du senast? Ingen aning! Suttit här så länge jag kan minnas. Ett "tack för maten" kanske. Dagens favoritkläder: VU-tröjan. Dagens favoritgrupp/artist: Milburn. Dagens tre favoritsaker: Juicetetran, pennar jag tuggar på och min säng som jag längtar till. Vad ska du göra härnäst? Dega framför datorn. Eller den där promenaden... tveksamt. Något du ser fram emot: Bioshock i helg. (om det är något att ha) Vad har du i glaset? I juicetetran här bredvid har jag lite juice. Inget glas här inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Dagens klädsel: Blå Jeans, svart The Fray T-shirt och min mysgröna tröja. Dagens vill ha: Fredag! Dagens planer: Inte mycket, ta en dusch och fylla min iPod, sen sova kanske. Dagens person(er): Radek, våran boss på skolan! Dagens inspiration: Radek, jag vill bli lika bra som honom. Dagens humör: Glad! Dagens låt: 50 Hertz - Välkommen på Kafé Dagens citat: "- Kaffe och Tigerkaka! 15 kronor, endast!" Vad åt du senast? Hamburgare och Pommes. Vad sa du senast? "- Torsdag, nästa vecka!" Dagens favoritkläder: Kalsonger ftw. Dagens favoritgrupp/artist: 50 Hertz. Dagens tre favoritsaker: Laptop, iPod och mitt nya vax. Vad ska du göra härnäst? duscha. Något du ser fram emot: Morgondagen. Vad har du i glaset? Inget, har inget glas här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Dagens klädsel: Jeans, svart skjorta och det under Dagens vill ha: Iskall cola Dagens planer: Sova snart! Dagens person(er): Fibbe och Charlotte Dagens inspiration: - Dagens humör: Glad, trött. Dagens låt: Hellacopters-Hopeless case of a kid in denial Dagens citat: "-Jaha, du känner honom? Jo, jag också- han ser upp till mig... Varför? jag är några cm längre än honom" Vad åt du senast? Chips Vad sa du senast? "- Det är gott med kallt vatten ibland (xD) Dagens favoritkläder: Min college-jersey Dagens favoritgrupp/artist: Volbeat Dagens tre favoritsaker: Snus, pizza, vatten Vad ska du göra härnäst? Nana Något du ser fram emot: Helgen Vad har du i glaset? Watzer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2007 Dagens klädsel: Svart tröja och skjorta under, jeans Dagens vill ha: God natts sömn Dagens planer: Slappa och sen sova Dagens person(er): Oscar Dagens inspiration: - Dagens humör: Helt ok Dagens låt: The Hives - Tick Tick Boom Dagens citat: - Vad åt du senast? Egenlagad French Hotdog Vad sa du senast? Ses på måndag Dagens favoritkläder: Kalsongerna sitter riktigt skönt idag Dagens favoritgrupp/artist: The Jam Dagens tre favoritsaker: - Vad ska du göra härnäst? Kolla på någon serie, snacka lite på msn Något du ser fram emot: Att få vara ledig imorgon Vad har du i glaset? Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Dagens klädsel: Svart tröja, svarta jeans. (OMFG sällan) Dagens vill ha: en 3.0:a Dagens planer: Nörda nintendo med söt, neelax och micke. Dagens person(er): - Dagens inspiration: - Dagens humör: klad. Dagens låt: Nightshade - Sanctum Dagens citat: - Vad åt du senast? McDonalds ofc. Vad sa du senast? "hejdå" - till micke när han skulle gå å köpa fåkkelmat till sin fågel. Dagens favoritkläder: Tröjan som jag beställt från rockzone Dagens favoritgrupp/artist: Sonata Arctica Dagens tre favoritsaker: hest, klap, datorn. Vad ska du göra härnäst? månadens virussökning Något du ser fram emot: - Vad har du i glaset? Cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Dagens klädsel: Levi's jeans, Pink Floyd T-shirt, svart ziptröja. Dagens vill ha: Tårta Dagens planer: Baka en tårta. Åka på kalas med tårtan. Dagens person(er): Jonas som fyller 23 Dagens inspiration: David, min skotske engelskalärare Dagens humör: Pigg, faktisk. Det var längesen senast Dagens låt: Muse - Supermassive Black Hole Dagens citat: Filip läser vad dagens lunch består av: "Vegetarisk chili con carne. Chili med kött, UTAN KÖTT! HAHAahahaHA! " Vad åt du senast? vegetarisk chili med kött. Vad sa du senast? "Ja, men på paint blir det ju andra färgen då..." Dagens favoritkläder: Pink Floyd tröjan Vad ska du göra härnäst? Åka till Erika för att baka en tårta. Något du ser fram emot: Äta upp tårtan. Vad har du i glaset? Saft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Dagens klädsel: Jeans, eousch. Vit tshirt. Röd hoodie as a gangsta I'm. Dagens vill ha: Mastercard. Dagens planer: Åka till kompis. Dagens person(er): Kompis. Dagens inspiration: Do Make Say Think. Dagens humör: Svindlande. Dagens låt: Do Make Say Think - Horns Of A Rabbit Dagens citat: "Åh, du har Johannes med dig. Då får du komma in. Men det är BARA för att du har honom med dig" Vad åt du senast? Nudlar. Vad sa du senast? "Hej Sebastian" Dagens favoritkläder: Kavaj. Dagens favoritgrupp/artist: Explosions in the Sky. Dagens tre favoritsaker: Kavaj, internet, internationella postsändelser. Vad ska du göra härnäst? Be min mor och far betala vinylskivor åt mig, och lova att jag kommer att betala tillbaka. Något du ser fram emot: Sitta uppe hela natten med ett glas whiskey och titta på film med kompis. Vad har du i glaset? Inget just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Dagens klädsel: Slapparbyxorna (som måste tvättas ), AM-t-shirt. Dagens vill ha: Vista & DirectX 10-kort. Dagens planer: Vila mitt ben, äta pizza, spela Bioshock. Dagens person(er): kobbe här på forumet. Den killen kan springa 100 meter. Dagens inspiration: En läskig zombie-sak. Dagens humör: Halvkasst, sträckte mig på 100 meter, en viktig aktivitet på tisdag är illa ute. Dagens låt: Milburn - Count to 10. Dagens citat: Matttteeeee!! och det tycker hon också! - En tjej i 2:an. (svar på frågan Vad är den viktigaste saken i ditt liv?) Vad åt du senast? En bulle som morsan köpt. Och ett glas juice. Vad sa du senast? Jag äter hellre senare, om du inte är farligt hungrig nu. Dagens favoritkläder: AM-tröjan, mina byxor är smutsiga och jag anser inte att "smuts är bra". Dagens favoritgrupp/artist: Milburn och (kanske) Death From Above 1979. Dagens tre favoritsaker: Filten jag har virat runt mig, telefonen jag ska beställa pizza med och... min musikmapp*. Vad ska du göra härnäst? Kolla på lite forum, trackers och göra DN's Nutidstest. Det sistnämnda rekommenderas starkt! Något du ser fram emot: Spela Bioshock i mörkret. Vad har du i glaset? Glaset är tomt, bara lite fruktkött från juicen kvar. * = I brist på annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Dagens klädsel: Just nu, en Adidas t-shirt och mjukisbyxor, ska byta om till något mer stilrenare senare. Dagens vill ha: Vet faktiskt inte, inget just nu Dagens planer: Ska ev åka till en polare där lite fler kompisar befinner sig och dricka lite öl, annars stannar jag hemma, har ett jävla jobb att tänka på imorgon Dagens person(er): Robin, som står för den eventuella ölen Dagens inspiration: - Dagens humör: Helt ok Dagens låt: Hard-Fi - The King Dagens citat: - Vad åt du senast? En macka Vad sa du senast? Den är min Dagens favoritkläder: Mjukisbyxorna Dagens favoritgrupp/artist: Hard-Fi Dagens tre favoritsaker: Mobilen, Sängen och Högtalarna (bra tryck i dom just nu) Vad ska du göra härnäst? Bestämma mig om hur jag ska göra ikväll, lyssna på musik också Något du ser fram emot: Har fått VIP-biljetter till Black Eyed Peas konsert nästa vecka, ska bli kul, inte för att jag gillar dom så mycket, men det är fri bar. Vad har du i glaset? Cola Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Dagens klädsel: Ett par lite mörkare jeans, vit Billabong tee och en svart munktröja över. Dagens vill ha: Mer dricka till ikväll. Dagens planer: Ta bussen till förfest om ett litet tag, sedan gå in på stan i Bollnäs med några polare. Dagens person(er): Hamberg, Mange, Jonas, Hampus m.m. Dagens inspiration: Festandet ikväll. Dagens humör: Bra! Dagens låt: Mando Diao - God Knows Dagens citat: "Kom igen då, hoppa! Hoppa! Är du feg!?" Vad åt du senast? En baguett med ost, skinka och dressing från OKQ8. Vad sa du senast? "Japp" Dagens favoritkläder: Mina grymt sköna jeans och min varma tröja. Dagens favoritgrupp/artist: Mando Diao Dagens tre favoritsaker: Mobilen, plånboken... öhm... dricka. Vad ska du göra härnäst? Duscha och fixa mitt hår. Något du ser fram emot: Kvällen. Vad har du i glaset? För tillfället ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) 5Dagens klädsel: Serietidningstryck T-shirt, jeans och plommonstop. Dagens vill ha: Pizza. Dagens planer: Vara i skolan (done), träffa Exotic och Henkibojj som ska fixa MyStiC´s PSP (done) sen spela Nintendo med Söt, Brandbil och Super Mario. Dagens person(er): Henkibojj och Exotic, kul att träffa nytt intressant folk. SUPER MARIO (micke) också som låter oss vara hemma hos honom ikväll. Dagens inspiration: Todd i skolan. Dagens humör: Jätteglad! Dagens låt: Six - All That Remains. Dagens citat: "- Jag hittar inte hålet!" av Micke när vi spelar Super Mario och han ska hoppa ner i ett hål. Vad åt du senast? Godis. Vad sa du senast? "- Vi går dit med hattarna!" Dagens favoritkläder: Dem jag har på mig. Dagens favoritgrupp/artist: Sonata Arctica. Dagens tre favoritsaker: Plommonstop, SNES och mina hörlurar. Vad ska du göra härnäst? Spela SNES. Något du ser fram emot: Pizza. Vad har du i glaset? Inget. Ska köpa cola snart. Edit: La till en till Dagens person! Redigerad 7 september, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Dagens klädsel: Niketröja, svarta byxor. Dagens vill ha: Pizza. Dagens planer: Skolan (Klar), få mitt PSP flashat (Klar), Geeka Nintendo hela kvällen med Super Mario, emokid och Lax. Dagens person(er): Henkibojj och Exotic, sköna killar hela bunten! Dagens inspiration: Vet inte. Dagens humör: Jätteklad HEST. Dagens låt: Soil - Redefine Dagens citat: "- Jag hittar inte hålet!" av Micke när vi spelar Super Mario och han ska hoppa ner i ett hål. Vad åt du senast? Godis. Vad sa du senast? "-Dagens" Dagens favoritkläder: Nike tröjan ftw. Dagens favoritgrupp/artist: Soil Dagens tre favoritsaker: Mobilen, PSP och Vad ska du göra härnäst? Köpa Cola och spela wii ;D Något du ser fram emot: Pizza. Vad har du i glaset? Inget. Ska köpa cola snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Dagens klädsel: Slappiskläder rakt igenom. Kalsongerna, ett par mörkgröna Björn Borg med ljusgröna tennisbollar på, sitter dock som gjutna. Dagens vill ha: Samlag. Dagens planer: Pilla med mobilen. Ska försöka lägga in ett custom-tema. Dagens person(er): Danne och Johan. (Och det säger er ingenting! Möhöhöhö! ) Dagens inspiration: Danne Dagens humör: Trött men glatt. Dagens låt: Pendulum - Slam Dagens citat: Hmm.. Det är inget citat, snarare gestikulationer med armarna och diverse "wiehoo"-ljud. Ni kommer inte fatta även om jag försöker förklara, såå. Vad åt du senast? Hamburgare! Goda hamburgare! Många hamburgare! Vad sa du senast? "Tack för maten" Dagens favoritkläder: Nu börjar jag inse att den här frågan var ganska dum av mig att modifiera.. Kunde ha uteslutit den helt. Dagens favoritgrupp/artist: Maktone Dagens tre favoritsaker: Min W750i, mina datorhögtalare och öh..ja. Vad ska du göra härnäst? Slappa lite. Något du ser fram emot: Fylla arton! Vad har du i glaset? Det var Cola Light alldeles nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 (redigerad) Dagens person(er): Exotic Vad fan? Dagens person(er): Exotic Vad fan!? eXotic. Hur som helst. Dagens klädsel: Ett par svarta Dieseljeans. En gul peakt-shirt och en mörkblå peaktröja. Dagens vill ha: Tillbaka testet i Matte C. Dagens planer: Spela Flyff med polaren och dricka vin. Dagens person(er): Henkibojj, MyStiC och Saleen. Dagens inspiration: LQdgeaoe. Dagens humör: Glad. Dagens låt: DMX - Ruff Ryders Anthem Dagens citat: "Det kanske inte är så kul för dig att sitta och kolla... Här ta en läsk så länge, jag bjuder!" *Håller fram min läsk.* - Signerat Henkibojj. Vad åt du senast? Choklad. Vad sa du senast? "Det behöver ju inte vara permanent, det kan ju vara något man är just för stunden efter någonting man gjort." - Ibland är jag otroligt vis. Dagens favoritkläder: Det jag har på mig. Dagens favoritgrupp/artist: Eek-A-Mouse. Dagens tre favoritsaker: PSP:t, laptopen och stadsbiblioteket. Vad ska du göra härnäst? Farma klart mina Dumbblings tillsamans med lite vin. Något du ser fram emot: Seriefinalen om ett par veckor. Vad har du i glaset? Vin + Sprite. Kom på ett citat. Redigerad 7 september, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2007 Dagens klädsel: Jeans + WD-tröja Dagens vill ha: Sömn Dagens planer: Sova Dagens person(er): Jonte, Elias, Alan, Linus. ALLA!1 Dagens inspiration: Alkohol Dagens humör: Bra eller ja, äsch. Dagens låt: HOLLYWOOD UNDEAD - NO 5 (BÄST) Dagens citat: Alltså, kroppen måste få nikotin på något sätt. Vad åt du senast? Lunch i skolan- Vad sa du senast? Aha Dagens favoritkläder: - Dagens favoritgrupp/artist: Hollywood Undead Dagens tre favoritsaker:- Vad ska du göra härnäst? Sova Något du ser fram emot: Sova Vad har du i glaset? Sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Dagens vill ha: Samlag. Vafan! Dagens klädsel: Kalsonger. Dagens vill ha: Jag kör på samlag jag med Dagens planer: Fest ikväll, får se om jag orkar. Dagens inspiration: Dagens humör: Bra. Dagens låt: Milburn - Summertime Dagens citat: Inte pratat med någon än. Min mamma sa "god morgon"! Vad åt du senast? Drack fil igårkväll. Vad sa du senast? Hej. Dagens favoritkläder: Ben Sherman-pikén. Dagens favoritgrupp/artist: Milburn! Dagens tre favoritsaker: Datorn, musikmappen.. fasen vad jag härmar folk idag. Vad ska du göra härnäst? Hämta juice. Något du ser fram emot: Nästa helg, klassfest Vad har du i glaset? Ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Halo geekhelg: Dagens klädsel: Avklippta mjukisbyxor som smidigt har blivit nötta, samt lite färg på dom, en svart tshirt, röda björn borg kalsonger, tigertofflor och ett täcke virat runt mig. Dagens vill ha: Halo 3 Dagens planer: Hinna spela igenom Halo 1, började igår kväll. Sen ska jag börja på tvåan. Dagens person(er): Böna, Ballack och Thai. Dagens inspiration: Koffeinförgiftningen från igår kväll. Dagens humör: Yr, nyvaken, sliten i halsen. Dagens låt: Linkin Park - Hands Held High Dagens citat: As the rich wage war, it's the poor that dies. (från linkin park låten) Vad åt du senast? Godis igår natt.. Vad sa du senast? Köp yoghurt åt mig. Dagens favoritkläder: Det jag har på mig, helt klart. Dagens favoritgrupp/artist: Linkin Park, Madina Lake. Dagens tre favoritsaker: X360, Trådlösa kontroller, HD tv. Vad ska du göra härnäst? Äta frukost. Något du ser fram emot: Klara ut Halo 1 så jag får börja på tvåan nån gång. Vad har du i glaset? Energi dryck och hembränt (vi drack en karta igår, två pers som samarbetade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2007 Vafan! Dagens vill ha: Jag kör på samlag jag med Dagens klädsel: Klass-t-shirt och klassbyxor med mitt namn i stjärten. Från nian. Sen har jag samma kalsonger som igår.. Dagens vill ha: En 200grams Marabou Daim-chokladkaka. Hade bestämt mig för att inte äta godis men.. Fyfaaaan så sugen jag är! Och jag vill ha den på en gång! Dagens planer: Ta det lugnt. Eventuellt cykla till affären.. Dagens person(er): Drömde om en trevlig tjej inatt. Dagens inspiration: http://www.youtube.com/watch?v=ekytfwgtxAU Dagens humör: Godissuget. Annars bara bra. Dagens låt: 2pac - Life Goes On Dagens citat: "Can't my dick say anything without your vagina turning it into me fucking you a lot?" Vad åt du senast? Ett kokt ägg. (Ja, jag åt en hel frukost alltså, men jag avslutade med ett ägg.) Vad sa du senast? "Kör försiktigt" Dagens favoritgrupp/artist: Pendulum Dagens tre favoritsaker: Godis, godis, godis Vad ska du göra härnäst? Sitta och ha lite kämpiga samvetskval.. Godis eller inte godis? Något du ser fram emot: Äta godis.. http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Vad har du i glaset? Inget. Fan vad törstig jag är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts