Pico Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) [b]Dagens klädsel:[/b] [b]Dagens vill ha:[/b] [b]Dagens planer:[/b] [b]Dagens person(er):[/b] [b]Dagens inspiration:[/b] [b]Dagens humör:[/b] [b]Dagens låt:[/b] [b]Dagens citat:[/b] [b]Vad åt du senast?[/b] [b]Vad sa du senast?[/b] [b]Dagens favoritkläder:[/b] [b]Dagens favoritgrupp/artist:[/b] [b]Dagens tre favoritsaker:[/b] [b]Vad ska du göra härnäst?[/b] [b]Något du ser fram emot:[/b] [b]Vad har du i glaset?[/b] --- Shoot fellas. Redigerad 16 augusti, 2007 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Kamoflaugeshorts och en Ramones T-shirt. Dagens vill ha: En platta öl. Dagens planer: Lyssna på musik. Dagens person(er): Patik, Tommy_Fido, Pico, Farbror Nils och Marlen. Dagens inspiration: Katatonia. Dagens humör: Helt okej. Dagens låt: Katatonia - We Must Bury You. Dagens citat: "Pico är en stor saftig neger." Vad åt du senast? En bulle. Vad sa du senast? Varför? Favoritkläder: Militärbyxer och någon bandtröja. Favoritfärg: Svart. Favoritpizza: Kebab. Favoritfilm: How High just nu. Favoritgrupp/artist: Slayer, Death, Metallica, At the gates, Bathory m.m. Tre favoritsaker: Gitarren, Basen, Polarna. En vanlig missuppfattning om dig: Att jag alltid är deprimerad. Vad tycker du mest om med dig själv? Att jag kan lira gura. Vad ska du göra härnäst? Sitta vid datorn och ruttna. Mat du helst inte äter: Rå potatis. Något du ser fram emot: När bandet får fixar en replokal. Aftonbladet eller Expressen: Ingen av dom. SVT eller TV4: TV4. Sommar eller vinter: Vinter. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA. The Simpsons eller Family Guy: Family Guy. Vad har du i glaset? Saft men hade gärna sett öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Dagens klädsel: Det som ligger framme. Dagens vill ha: Något trevligt att göra Dagens planer: Försöka hitta på det där trevliga å göra Dagens person(er): Syster Dagens inspiration: Lotta Dagens humör: Seeegt. Dagens låt: Baracuda - Ass Up (Banana Inc.) Dagens citat: Bajs i bastun - Tunnan & moroten Vad åt du senast? Baguette Vad sa du senast? Jag går på toa Favoritfärg: Svartvitt, målflaggan.. Favoritpizza: Kebabrulle.? Favoritfilm: TFTF Driftin Tokyo Favoritgrupp/artist: Limp Bizkit Tre favoritsaker: Myrstackar (bakelse), Wunder-baums, Cola En vanlig missuppfattning om dig: Noll bollkoll Vad ska du göra härnäst? Äta. Mat du helst inte äter: Mindre god mat. Något du ser fram emot: Middagen. Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Family Guy Vad har du i glaset? Dricka Redigerad 11 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Vit T-shirt med texten "FLYGVAPNET" på och träningsbyxor. (Klubboverall) Dagens vill ha: En Cadillac Coupe Deville HT från 1959 Dagens planer: Spela Neverwinter Nights Dagens person(er): Fonzie Dagens inspiration: Pappas Cadillac Dagens humör: Rätt bra - men en smula trött. Dagens låt: "Mazurek Dabrowskiego" Dagens citat: "Friskt vågat, hälften vunnet!" Vad åt du senast? Nacho chips med köttfärs Vad sa du senast? "Czesc!" (= hej på polska) Favoritkläder: Militäruniform. Favoritfärg: Röd & vit Favoritpizza: Calzone (1) Favoritfilm: The Pianist (nya versionen) Favoritgrupp/artist: Buddy Holly & The Crickets Tre favoritsaker: Polska flaggan, taekwondodräkten och min Bibel. En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är jude... Fattar inte varför, dock. ( ) Vad tycker du mest om med dig själv? Att jag har rötter från Polen. Vad ska du göra härnäst? Kolla när middagen är klar. Mat du helst inte äter: Sushi Något du ser fram emot: Polen-resan i sommar (hoppas stanna där för gott ) Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: är en stjorta i VC stuk, en vit kortärmad tröja och ett par blåa jeans. Dagens vill ha: En dublett av alla spel så jag och mina kompisar kan lana. Dagens planer: Göra allt jag kan för att få Oskar att handla fika. Dagens person(er): Claudia, Jokke och Oskar. Dagens inspiration: har ingen inspiration för dagen. Dagens humör: Jag kommer inte kunna åka till sommarskolan imorgon, för då kommer jag vara inlagd på psyket, det säger allt. Dagens låt: Bulls on parade - Rage against the machone, den enda låten jag lyssnat på idag. Dagens citat: "Jag har varit här i en dag, och du klagar på mig dag ut och dag in"// Jokke. Vad åt du senast? Chili Con Carne ( Dom tre C:n Vad sa du senast? Åk och handla den jävla fikan, Oskar!!! Favoritkläder: Dom jag har på mig nu. Favoritfärg: Röd. Favoritpizza: Fransk kebab från Fenicia. Favoritfilm: Family Guy: Stewie Griffin the untold story Favoritgrupp/artist: Cypress Hill. Tre favoritsaker: Claudia, flickvännen och kärleken. En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är en knarkare/knarklangare. Vad tycker du mest om med dig själv? Vad ska du göra härnäst? Äta fika, när Oskar kommer tillbaka vill säga. Mat du helst inte äter: Jag är ingen allätare, men för att överleva äter jag det mesta. Något du ser fram emot: När Mapple Story är klart om 1 Tim och 57 Min. Aftonbladet eller Expressen: Läser inget av dom, jag har mina egna problem att ta hand om. SVT eller TV4: TV4, under reklamen kan man kissa. Sommar eller vinter: Vinter, kylan kan man göra nåt åt. Stanna inne! Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA, har heller aldrig spelat WoW. The Simpsons eller Family Guy: Family Guy, vilket ni kanske förstår. Vad har du i glaset? Mitt glas? Det här? va? Jag har inget glas här nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Skolans mjukisar och en vit t-shirt. Dagens vill ha: Skola (faktiskt, har precis ingenting att göra idag) Dagens planer: Vänta tills den är slut och sen sova. Dagens person(er): Mig själv. Dagens inspiration: Ingen. Dagens humör: Uttråkad. Dagens låt: In Flames - Crawl Through Knives. Dagens citat: "Bleh." Vad åt du senast? En macka. Vad sa du senast? Ingen aning. Favoritkläder: Jeans och tröja. Favoritfärg: Mörkblå. Favoritpizza: Calzone. Favoritfilm: Ingen aning. Favoritgrupp/artist: Mew. Tre favoritsaker: Ipod, gitarr, dator. En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är lika sur i verkligheten som jag är på forumet. Vad tycker du mest om med dig själv? Att jag...vet inte. Vad ska du göra härnäst? Lyssna på musik. Mat du helst inte äter: Palt. Något du ser fram emot: DH. Aftonbladet eller Expressen: Expressen. SVT eller TV4: TV4. Sommar eller vinter: Sommar. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA, det har i alla fall en mening. The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons. Vad har du i glaset? Islatte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Dagens klädsel: Vit t-shirt, shorts Dagens vill ha: Glass Dagens planer: Jobba på olika projekt Dagens person(er): Feras Dagens inspiration: Feras Dagens humör: Sjuk och glad Dagens låt: Sweet Child O' Mine Dagens citat: "Mamma kom hit, innan du dör" Vad åt du senast? Potatis och nåt kött. Vad sa du senast? Kött. Favoritkläder: T-shirt Favoritfärg: Vit Favoritpizza: Calzone Favoritfilm: The Grudge Favoritgrupp/artist: Devin Townsend Tre favoritsaker: Dator, penna, stol En vanlig missuppfattning om dig: Kommer inte på någon Vad tycker du mest om med dig själv? Mig själv Vad ska du göra härnäst? Flash / internet Mat du helst inte äter: Fisk Något du ser fram emot: Få klart spelet Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Grand Theft Auto The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons Vad har du i glaset? Glass. Edit: missade en... Redigerad 11 juni, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Quicksilver-shorts, flipflop & Dieseltröja Dagens vill ha: En dosa Ettan portion Dagens planer: Duscha och gå till en kompis Dagens person(er): Christoffer Dagens inspiration: Johan Dagens humör: Kan inte bli bättre Dagens låt: Petter - Fredrik Snortare & Cecilia Synd Dagens citat: Inget än så länge Vad åt du senast? Prinsesstårta Vad sa du senast? Tack för fikat Favoritkläder: baggyjeans och t-shirt Favoritfärg: Svart & vit Favoritpizza: Quattro Stagioni (stavning) Favoritfilm: Forrest Gump Favoritgrupp/artist: The Streets, Kristet & The Liptones Tre favoritsaker: Festa, Cola & Snus En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är en player Vad tycker du mest om med dig själv? Min mage och min humor Vad ska du göra härnäst? Duscha Mat du helst inte äter: Jag äter allt Något du ser fram emot: Börja jobba imorn och få pengar, arvikafestivalen och augustibuller Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 (fast hatar reklamen) Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Family Guy Vad har du i glaset? Har inget glas nu, men helst öl eller cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Ett par gråa shorts och svarta strumpor Dagens vill ha: Ett kallt bad Dagens planer: Grilla med familjen Dagens person(er): Dagen person(er), aye? Jag och Macke Dagens inspiration: None Dagens humör: Smått trött Dagens låt: Smokey - Oh Carol Dagens citat: Ska man ha med sånt också? Det har jag inget... Vad åt du senast? En kanelbulle Vad sa du senast? "Nej, datorn var av när jag satte mig här." Favoritkläder: Min Kurt-tröja Favoritfärg: Mörk-lila Favoritpizza: Vesuvio Favoritfilm: Finns så många bra... Favoritgrupp/artist: Nirvana Tre favoritsaker: Gitarren, solen och livet En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är en brud Vad tycker du mest om med dig själv? Har inte särskilt höga tankar om mig själv... Vad ska du göra härnäst? Sitta vid datorn en stund, sen ska jag väl ut och spela basket. Mat du helst inte äter: Kebab... Usch... Något du ser fram emot: Skolavslutningen Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Har inget glas... Men jag skulle inte säga nej till ett glas mjölk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel:Beiga Shorts med en Metallica T-Shirt Dagens vill ha:Mina moppegrejjor Dagens planer:Att sova i natt Dagens person(er):Farsan Dagens inspiration:Farsan Dagens humör:På topp Dagens låt:Gnarls Barkley-Crazy Dagens citat:"Det blir 10 tusen avrundat." Vad åt du senast?Tacos Vad sa du senast?Jag går upp Favoritkläder:Mjukisbrallor och en skön tröja Favoritfärg:Blå Favoritpizza:Viking Kebab Favoritfilm:Guds Stad Favoritgrupp/artist:Metallica Tre favoritsaker:Datorn, Moppen och Guran En vanlig missuppfattning om dig: Att jag har typ 0 i IQ Vad tycker du mest om med dig själv?Min humor Vad ska du göra härnäst?Antagligen sitta vid datorn i 3 timmar Mat du helst inte äter:Sushi Något du ser fram emot:Matchen på torsdag Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet. SVT eller TV4:TV4 Sommar eller vinter:Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft:GTA The Simpsons eller Family Guy:Family Guy Vad har du i glaset? Jolt eller cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Jeans och en vit tshirt. (iget spec) Dagens vill ha: Skolavslutning. Dagens planer: Ta det lungt. Dagens person(er): David Belle Dagens inspiration: David Belle Dagens humör: Inte så jätte bra. Dagens låt: Dr Alban - One Love Dagens citat: -''Power is nothing whitout control.'' Vad åt du senast? En kaka. Drack Irish Cream té till. Vad sa du senast? JAA!! Favoritkläder: Dom jag andvänder. Favoritfärg: Grön. Favoritpizza: Kommer icke ihåg namnet. Favoritfilm: Scareface. Favoritgrupp/artist: Tupac. Tre favoritsaker: Träningskläder, skor och mig själv. (om vi nu kan kalla mig sak för tillfället) En vanlig missuppfattning om dig: Vet inte. Vad tycker du mest om med dig själv? Vet inte. Vad ska du göra härnäst? Äta. Mat du helst inte äter: Mat som är äcklig. Något du ser fram emot: Att få ett magnifikt flyt I Parkour. Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet. SVT eller TV4: TV4. Sommar eller vinter: Sommar. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA. The Simpsons eller Family Guy: Inget av dom. Vad har du i glaset? Luft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel:T-sjirt+shorts o New Era keps Dagens vill ha:Tjej Dagens planer:VM Dagens person(er):Omid Dagens inspiration:- Dagens humör:Dagens LoL Dagens låt:Musiktips Dagens citat:- Vad åt du senast?Hamburgare Vad sa du senast?Hamburagre Favoritkläder:Keps+ Något snyggt Favoritfärg:Röd Favoritpizza:Vesuvio Favoritfilm:Star Wars Favoritgrupp/artist:Aftermath/Shady familjen Tre favoritsaker:Dator,TV,Pengar En vanlig missuppfattning om dig:Nationalitet Vad tycker du mest om med dig själv?Min intelligens Vad ska du göra härnäst?Spela WoW Mat du helst inte äter:Thau food typ Något du ser fram emot:Sommarlov Aftonbladet eller Expressen:Aftonbladet SVT eller TV4:TV4 Sommar eller vinter:Sommar FTW Grand Theft Auto eller World Of Warcraft:GTA The Simpsons eller Family Guy:Simpsons Vad har du i glaset?Fun Light Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Shorts, ingen tröja här inte Dagens vill ha: Sommarlov Dagens planer: Käka och bada Dagens person(er): Carl Dagens inspiration: - Dagens humör: Gald och trött Dagens låt: Ramones - I don't care (demo versionen) Dagens citat: "Oh jävlar vad brett" Vad åt du senast? Chips Vad sa du senast? Mm Favoritkläder: Shorts Favoritfärg: Blå Favoritpizza: Margaritha Favoritfilm: Salo Favoritgrupp/artist: Ramones ofc Tre favoritsaker: Sol, grillat kött, öl En vanlig missuppfattning om dig: - Vad tycker du mest om med dig själv? - Vad ska du göra härnäst? Äta Mat du helst inte äter: Ravioli Något du ser fram emot: Sommaren Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet SVT eller TV4: Ingen Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA, anti WoW The Simpsons eller Family Guy: Family Guy Vad har du i glaset? Inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Lee-jeans och ett capoeira-linne Dagens vill ha: Alkohol till festivalen! Dagens planer: Börja packa inför festivalen och fotbolls-VM Mexico-Iran Dagens person(er): Lisa och Anna från Silverdalen. Träffade dem vid incheckningen. Dagens inspiration: rockparty.se och snarthultsfredsfestival.net Dagens humör: Glatt! Dagens låt: Sophie Ellis Bextor - Murder on the dancefloor Dagens citat: Min signatur Vad åt du senast? Lasagne Vad sa du senast? Hej då Favoritkläder: Jeans och t-shirt Favoritfärg: Röd är revolutionen! Favoritpizza: Hot Favoritfilm: Apocalypse now - Redux och Big Fish Favoritgrupp/artist: The Clash Tre favoritsaker: Min iPod, min säng och festivalarmbandet! En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är homosexuell Vad tycker du mest om med dig själv? Att jag verkligen vågar vara mig själv utan krav på att alla ska tycka om mig Vad ska du göra härnäst? Titta på Mexico-Iran Mat du helst inte äter:Stuvade champignoner Något du ser fram emot: Hultsfred! Aftonbladet eller Expressen: Helst ingen av dem, men jag säger Aftonbladet. SVT eller TV4: SVT. Sommar eller vinter: Sommar sommar sommar sommar sommar sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Grand Theft Auto The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons såklart! Vad har du i glaset? Just nu vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel:Ett par blåa shorts Dagens vill ha: Apdavid Dagens planer: 35 april Dagens person(er): Jag Dagens inspiration: Rakapparat Dagens humör: Ingenting Dagens låt: Hjalle & Heavy - Tuttar överallt Dagens citat: "Sommarn är det bästa jag vet, för man ser tuttar tuttar tuttar överallt" Vad åt du senast? Chips Vad sa du senast? 33 Favoritkläder: Ingen aning.. mina? Favoritfärg: Svart Favoritpizza: Bussola, Bologna (utan lök), El Taco Favoritfilm: Ingen aning Favoritgrupp/artist: Gillar mycket, kan inte nämna en som favorit Tre favoritsaker: Basen, trummorna (räknas det som en sak?) min säng En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är jävligt jobbig ("alla" på forumet verkar tycka det, men ni ska vet att jag inte är särskilt seriös och försöker vara lite jobbig ) Vad tycker du mest om med dig själv? Min penis *fnizz* Vad ska du göra härnäst? Spela bas tror jag väll Mat du helst inte äter: Fan vet jag.. en massa.. Något du ser fram emot: Åka till usa för fjärde gången Aftonbladet eller Expressen:Inget av dom SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar (man ser ju tuttar överallt ) Grand Theft Auto eller World Of Warcraft:GTA The Simpsons eller Family Guy:Simspsons Vad har du i glaset?Ingenting nu.. ramlösa annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: DieselJeans, vit t-shirt, bandage och caterpillarstrumpor Dagens vill ha: Snus Dagens planer: Sola nere vid båten Dagens person(er): Simon, Gibson och Möller Dagens inspiration: Båt Dagens humör: Sjukt lycklig Dagens låt: Blink 182- Reckless Abandon Dagens citat: Finns det maneter i sjöar ? Vad åt du senast? Piggelin Vad sa du senast? Ringer när jag har käkat Favoritkläder: Mina Jeans och min Zoo York-keps Favoritfärg: Vit, blå, svart Favoritpizza: Kebabpizza Favoritfilm: Alla American pie Favoritgrupp/artist: Blink 182 Tre favoritsaker: Musik, Sommar, Amy En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är glad helatiden Vad tycker du mest om med dig själv? Min humor Vad ska du göra härnäst? Äta Mat du helst inte äter: Grönsaker. Allt som är grönt Något du ser fram emot: Avslutning, grekland med Brian Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet, bättre horoskop SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Sommar Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Gta The Simpsons eller Family Guy: Simpsons Vad har du i glaset? Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Quiksilver tröja och Quikslver Shorts Dagens vill ha: 100k på Silkroad Dagens planer: Spela Silkroad Dagens person(er): Peddan (Peder) , Farbron Nils. Dagens inspiration: Vet ej Dagens humör: Glatt! Dagens låt: Dagens citat: Venne Vad åt du senast? Pizza Vad sa du senast? Good Luck Have Fun Favoritkläder: Shors och t-shirt Favoritfärg: svart Favoritpizza: Vanlig Favoritfilm: 2 Fast 2 Furius Favoritgrupp/artist: Hmm , Red Hot Chili Pepers Tre favoritsaker: Min iPod, min säng och Datorn En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är homosexuell Vad tycker du mest om med dig själv? Vet ej Vad ska du göra härnäst? Spela Cs eller Silkroad lla ska Mat du helst inte äter:Stuvade champignoner Något du ser fram emot: Aros Cupen Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet. SVT eller TV4: TV4 Sommar eller vinter: Vinter Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: Grand Theft Auto The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons såklart! Vad har du i glaset? Trocadero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Dagens klädsel: Shorts, rosa t-shirt, keps. Dagens vill ha: Nytt tangentbord, tjej. Dagens planer: Kompis. Dagens person(er): Kompisen, mamma, syrran. Dagens inspiration: Ford. Dagens humör: Glad. Dagens låt: Snoop feat. Farell - Drop it like it's hot. Dagens citat: "När man måste ha parasollet uppe, då är det sommar!" - Mor. Vad åt du senast? Nypotatis med Winerkorv och tillbehörande sås. Vad sa du senast? Vad står det? Favoritkläder: Rosa skjorta. Favoritfärg: Röd. Favoritpizza: Bolongese- Favoritfilm: --- Favoritgrupp/artist: --- Tre favoritsaker: Datorn, mitt rum, mammas bil. En vanlig missuppfattning om dig: Förbrytare. Vad tycker du mest om med dig själv? --- Vad ska du göra härnäst? Spela dator. Mat du helst inte äter: Fisk. Något du ser fram emot: Sommarlovet. Aftonbladet eller Expressen:DN. SVT eller TV4: TV4. Sommar eller vinter: Sommar. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA. The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons Vad har du i glaset? Vatten. Redigerad 11 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Dagens klädsel: Blåa skorts och Helsingborgs If matchtröja Dagens vill ha: Installera Gta san andreas Dagens planer: Softa... nå level 18 på tibia! Dagens person(er): Sebastian (En snubbe ja va med) Dagens inspiration: Pass Dagens humör: Hyfsat Dagens låt: Bob Marley - No woman no cry Dagens citat: In every life we have som trouble. When you're worried you make it double Bob Marley Vad åt du senast? Tacos Vad sa du senast? "Nu blir Anathema ledsen" (Mexico gjorde mål mot Iran) Favoritkläder: Min Hif-tröja Favoritfärg: Röd och blå Favoritpizza: Ost och skinka Favoritfilm: Gudfadern Favoritgrupp/artist: Bob Marley Tre favoritsaker: Datorn, Cola, Fotbollen En vanlig missuppfattning om dig: Att jag är sur. Vad tycker du mest om med dig själv? Att jag vågar stå emot grupptrycket. Vad ska du göra härnäst? Spela tibia! Mat du helst inte äter: Soppa... blä! Något du ser fram emot: Sverige - Paraguay. Torsdag Aftonbladet eller Expressen: Läser inte sånt skit. SVT eller TV4: SVT. Dom har mest fotboll nu. Sommar eller vinter: Sommar is teh shit. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft:Har aldrig lirat WOW så det blir San andreas. The Simpsons eller Family Guy: Family guy just nu. Vad har du i glaset? Cola! Redigerad 11 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Dagens klädsel: Träningsbyxor och en svettig t-shirt Dagens vill ha: Sömn Dagens planer: Duscha, se på film, sova. Dagens person(er): Ingen Dagens inspiration: Naturen Dagens humör: Trött Dagens låt: Lacuna - Celebrate the Summer Dagens citat: "VAD I HELVETE GÖR DU UNGDJÄVUL!?!?!?!?" Vad åt du senast? Hemmagjord hamburgare Vad sa du senast? "Näe" Favoritkläder: Jeans, T-shirt, munkjacka och solbriller Favoritfärg: Grön Favoritpizza: Pizza är onyttigt. Äter inte. Favoritfilm: Lock Stock & Two Smoking Barrells bland annat. Favoritgrupp/artist: Olika DJs bla. Basshunter och DJ Pulsedriver Tre favoritsaker: Filmer, fester, polare. En vanlig missuppfattning om dig: Folk brukar uttala "Kalan" fel. Vad tycker du mest om med dig själv? Min humor. Vad ska du göra härnäst? Ta en dusch. Mat du helst inte äter: Onyttigt som pizza, kebab osv. Något du ser fram emot: Festen hemma hos en snygg brud på torsdag. Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet. SVT eller TV4: TV4. Sommar eller vinter: Sommar. Grand Theft Auto eller World Of Warcraft: GTA, inga tvivel. The Simpsons eller Family Guy: The Simpsons tror jag. Vad har du i glaset? Vodka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts