Boomer Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Kommer man kunna hoppa då? Saknade det rejält i ps2-versionen. Asså, varför skulle det vara nödvändigt att ha en hopp funktion? Det finns ingen nytta för den. Ungefär som i Mafia, helt onödigt att det fanns en hopp funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Asså, varför skulle det vara nödvändigt att ha en hopp funktion? Det finns ingen nytta för den. Ungefär som i Mafia, helt onödigt att det fanns en hopp funktion. Det är kul att ha det, det är inte nödvändigt. Det är inte heller nödvändigt att ha bättre grafik än Doom originalet, men folk gör det ändå. Det är inte heller nödvändigt att ha alla små minispel i vissa spel eller små saker som att kunna göra om sin karaktär hur man vill genom att byta kläder på honom eller ge han en frisyr men det är ändå kul, det är det som gör spel till vad dom är. Sen är det inte särskilt realistiskt att inte kunna hoppa. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Här är en trailer till Gudfadern till 360. Det finns 25 nya uppdrag, nya vapen, fordon och riktigt uppsnyggad grafik. http://www.xbox.com/en-US/games/viewer.asp...=2&shotId=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Här är en trailer till Gudfadern till 360. Det finns 25 nya uppdrag, nya vapen, fordon och riktigt uppsnyggad grafik. http://www.xbox.com/en-US/games/viewer.asp...=2&shotId=0 Dom 25 nya uppdragen är nog bara beställningsmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Dom 25 nya uppdragen är nog bara beställningsmord. Du ska då hela tiden klaga Edit: läste precis att man ska kunna ha med sig gängmedlem när man ska attackara andra familjer och sånt. =) edit2: lite bilder =) Redigerad 18 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Hur kan dom göra så mycket förbättringar? Jag vill att dom släpper en ny ps2version där alla saker som är med på 360 är me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Hur kan dom göra så mycket förbättringar? Jag vill att dom släpper en ny ps2version där alla saker som är med på 360 är me. 1. inte så troligt att ps2 klarar av det 2. dom kommer inte lägga ner pengar på att göra det till ps2 igen 3. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 1. inte så troligt att ps2 klarar av det 2. dom kommer inte lägga ner pengar på att göra det till ps2 igen 3. haha Ps2 klarar av mer än vad du tror. Spela black så fattar du. PS2 ÄR FORTFARANDE KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ps2 klarar av mer än vad du tror. Spela black så fattar du. PS2 ÄR FORTFARANDE KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har spelat Black. Men kolla på ps2 och xbox versionen. Xbox klarar mer, vad gör inte 360 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Ps2 klarar av mer än vad du tror. Spela black så fattar du. PS2 ÄR FORTFARANDE KUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Suck.. Xbox360 har många saker som inte PS2 har stöd för, hur menar du då man ska kunna göra snyggare till PS2? Det är ungefär som att spela ett 3D spel med ett grafikkort som bara stöder 2D, fast med dom andra grejjerna då. PS2 har väl inte stöd för Bloom och HDR? Och sen har Xbox 360 mer RAM(eller vad man ska kalla det) än PS2, och det leder till att 360n har större prestanda också. PS2 är bara Gammalt och uttjatat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Suck.. Xbox360 har många saker som inte PS2 har stöd för, hur menar du då man ska kunna göra snyggare till PS2? Det är ungefär som att spela ett 3D spel med ett grafikkort som bara stöder 2D, fast med dom andra grejjerna då. PS2 har väl inte stöd för Bloom och HDR? Och sen har Xbox 360 mer RAM(eller vad man ska kalla det) än PS2, och det leder till att 360n har större prestanda också. PS2 är bara Gammalt och uttjatat. Det är möjligt. Men det görs roliga spel till det. Jag tänker önska mig psp i julklapp, och ett 360 när jag fyller år (i mars). Så jag tänker ha kvar mitt ps2 ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Det är möjligt. Men det görs roliga spel till det. Jag tänker önska mig psp i julklapp, och ett 360 när jag fyller år (i mars). Så jag tänker ha kvar mitt ps2 ett tag till. I mars.. är det inte då ps3 (kanske) kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Det är möjligt. Men det görs roliga spel till det. Jag tänker önska mig psp i julklapp, och ett 360 när jag fyller år (i mars). Så jag tänker ha kvar mitt ps2 ett tag till. Duhh.. Roliga spel har och göra med Tycke.. Gillar man GTA spel så är ju Saint's Row roligt, och det finns bara på 360. Och sen oblivion (skulle vara omöjligt att göra till PS2 utan att dra ner 60% av grafiken. Och det går utmärkt för 360n att köra det. PS2 skulle inte klara av Saint's Rows fysik, Ragdolls och allt det där, jag ser ingen möjlighet att PS2 ska klara av dess motor.. Inte ens gå i gång utan att lagga sönder. Och PS2 har funnits längre än Xbox och 360n så det är ju klart att det finns många spel i alla smaker. Men 360n kom nyss ut, och det görs redan många superba spel som enbarts görs till Xbox360. Så man går misste om en hel del om man inte skaffar en Xbox360 för att man tycker att PS2 är bättre. Man ska till en början pröva alla fantastiska spel som redan gjorts till det. Skulle kostat 1/8 av vad det kostade att skapa 360 att göra en PS2 i dagens läge.. @Boomer: Hehe, dom ska väl skjuta upp det många gånger ännu så dom får med alla nya tekniker som skapas varje månad. Skulle 360 gjort det skulle det inte heller vara färdigt i dagens läge. Redigerad 18 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) @Boomer: Hehe, dom ska väl skjuta upp det många gånger ännu så dom får med alla nya tekniker som skapas varje månad. Skulle 360 gjort det skulle det inte heller vara färdigt i dagens läge. Haha, så sant.. så sant.. http://www.wii60.com/uploads/1416.jpg Redigerad 18 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 I mars.. är det inte då ps3 (kanske) kommer Jo... Men jag tar 360, för det verkar "bättre" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Jo... Men jag tar 360, för det verkar "bättre" Smart val.. välkommen Wii60.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Köpte Gudfadern till 360 idag. Har inte kommit så långt, men har kört en av dom nya bilarna, spelat ett av dom nya uppdragen och sett ett av dom nya vapnen. Den nya bilen ser ut som en tidig modell av en Ford Mustang , uppdraget går ut på att rädda Tom, och vapnet är en brinnande trä bit man slåss med. I uppdraget skulle man smyga först, sedan pang pang pang , anyhow, grafiken är grymt snygg utan HD, ska bli kul att testa det på HD sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Köpte Gudfadern till 360 idag...................................... Ser man igenom bilrutorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts