Vice. Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Skaffde gudfadern i går men fattar fortfarande inte hur man skjuter?! Är precis i början av spelet så det kanke man inte skall kunna men jag tror att jag har tagit en pistol?! Någon som vet hur man gör? Gäller Ps2 versionen. Vet inte heller hur man får skott till vapnen! Redigerad 11 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Det ska förklaras när du träffar tjockisen(minns inte namnet) och han "tränar" dig, du är då i en gränd och skjuter på en docka har jag för mig. Känner du igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Du måste ta fram pistolen jue. Alltså ta ut den ur fickan typ. Sen så handlar du ammo hos vapenförsäljarna. De finns utplacerade på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Fick kläm på det nu. Men sh*t vilken dåli karta det är. Men annars verkar det fett. Tack för hjälpen grabbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Är bilfysiken lika, som vi säger på swänglisch "terríbel" i Ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Är bilfysiken lika, som vi säger på swänglisch "terríbel" i Ps2? Yepp. Bilfysiken är riktigt usel. Nog det värsta jag har skådat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Nu har jag inte spelat så mycket men jag tycker att bilarna har lite för bra väghållning. Man kan köra runt en skarp kurva utan att den slirar. Men som sagt, min uppfattning kan ändras under spelets gång. Det jag tycker är synd är att man tar över en affär sedan kan man strunta i den. Man behöver inte gå dit och hämta pengar. Det bara får man varje vecka. jag vill gå dit och kräva pengar av han. Men ett starkt + för att man kan skapa sin egen gubbe. Sjukt detaljerat, ser ut som ett foto av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Håller med dig Vice., men om inte bilfysiken och bilarna var totalt oacceptabla så är spelet verkligen like the kids on the block say, fetball. Bilarna ser faktsikt ut som något från byggare bob och det passar verkligen inte in när resten av spelet är så pass allvarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Har ett fett problem till! Hur F*N rånar man banker. Jag har inga pengar för jag vägrade ge mig när jag skulle slå en boxare och jag losade tills all pengar var slut! Var jag än ställer mig i banken dör jag när bomben exploderar! Jag har prövar i hallen, och inne i banken! Vad gör jag för fel??? Jag vet att det skall vara dynamit och inte bomb. men hur ser man skillnad på dem? Antingen har jag bara haft dynamit eller så ser jag ingen skillnad på dem. Redigerad 12 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Har ett fett problem till! Hur F*N rånar man banker. Jag har inga pengar för jag vägrade ge mig när jag skulle slå en boxare och jag losade tills all pengar var slut! Var jag än ställer mig i banken dör jag när bomben exploderar! Jag har prövar i hallen, och inne i banken! Vad gör jag för fel??? Jag vet att det skall vara dynamit och inte bomb. men hur ser man skillnad på dem? Antingen har jag bara haft dynamit eller så ser jag ingen skillnad på dem. Det är exakt samma problem som jag hade! Bomber är på tok för starka. Dynamit ska det va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Det är exakt samma problem som jag hade! Bomber är på tok för starka. Dynamit ska det va! Men hur ser bomberna ut? det finns ju bara dynamit gubbar. Eller e det det som är bomberna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Men hur ser bomberna ut? det finns ju bara dynamit gubbar. Eller e det det som är bomberna? Kolla på kartan noggrant! Och på namnet när du drar fram vapnet. Ikonerna är väldigt lika varandra med om du kollar på listan höger om kartan så ser du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Klarade det med. Men har en fråga till, jag åker till polishuset, mutar polis schefen + en snut utanför huset med mina surt förvärvda pengar sen snor jag en bil direkt utanför polis huset och blir ändå efterlyst med en bricka?! Kan man inte muta snuetn så att man INTE blir efterlyst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marijx Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Du blir efterlyst men ingen polis kommer att bry sig om dig då... Det är bara strunta och göra det du ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Yepp. Bilfysiken är riktigt usel. Nog det värsta jag har skådat. Då har du inte spelat Big Rigs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Är spelet värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Är spelet värt att köpa? Jodå, Du gör inget fel i att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Jodå, Du gör inget fel i att köpa det Får väl ta och köpa det då.. Men det är fortfarande inte under 500 spänn? Fast det är klart, Scareface kommer ju snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Får väl ta och köpa det då.. Men det är fortfarande inte under 500 spänn? Fast det är klart, Scareface kommer ju snart. Och snart kommer GudFadern till 360 också. Är grymt mycket uppdaterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Och snart kommer GudFadern till 360 också. Är grymt mycket uppdaterat. Kommer man kunna hoppa då? Saknade det rejält i ps2-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts