Jump to content

Frågor om gudfadern!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Skaffde gudfadern i går men fattar fortfarande inte hur man skjuter?!

Är precis i början av spelet så det kanke man inte skall kunna men jag tror att jag har tagit en pistol?! Någon som vet hur man gör?

Gäller Ps2 versionen.

Vet inte heller hur man får skott till vapnen!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag inte spelat så mycket men jag tycker att bilarna har lite för bra väghållning. Man kan köra runt en skarp kurva utan att den slirar. Men som sagt, min uppfattning kan ändras under spelets gång.

Det jag tycker är synd är att man tar över en affär sedan kan man strunta i den. Man behöver inte gå dit och hämta pengar. Det bara får man varje vecka. jag vill gå dit och kräva pengar av han.

Men ett starkt + för att man kan skapa sin egen gubbe. Sjukt detaljerat, ser ut som ett foto av mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med dig Vice., men om inte bilfysiken och bilarna var totalt oacceptabla så är spelet verkligen

like the kids on the block say,

fetball.

Bilarna ser faktsikt ut som något från byggare bob och det passar verkligen inte in när resten av spelet är så pass allvarligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Har ett fett problem till! Hur F*N rånar man banker. Jag har inga pengar för jag vägrade ge mig när jag skulle slå en boxare och jag losade tills all pengar var slut!

Var jag än ställer mig i banken dör jag när bomben exploderar! Jag har prövar i hallen, och inne i banken! Vad gör jag för fel??? :ermm:

Jag vet att det skall vara dynamit och inte bomb. men hur ser man skillnad på dem? Antingen har jag bara haft dynamit eller så ser jag ingen skillnad på dem.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ett fett problem till! Hur F*N rånar man banker. Jag har inga pengar för jag vägrade ge mig när jag skulle slå en boxare och jag losade tills all pengar var slut!

Var jag än ställer mig i banken dör jag när bomben exploderar! Jag har prövar i hallen, och inne i banken! Vad gör jag för fel??? :ermm:

Jag vet att det skall vara dynamit och inte bomb. men hur ser man skillnad på dem? Antingen har jag bara haft dynamit eller så ser jag ingen skillnad på dem.

Det är exakt samma problem som jag hade! :wub:

Bomber är på tok för starka. Dynamit ska det va!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade det med. Men har en fråga till, jag åker till polishuset, mutar polis schefen + en snut utanför huset med mina surt förvärvda pengar sen snor jag en bil direkt utanför polis huset och blir ändå efterlyst med en bricka?! Kan man inte muta snuetn så att man INTE blir efterlyst?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
  • 2 months later...