Tackleberry Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) "No Sex Last Night" är en stuntfilm av fransmannen nucleardeath. Jag har redigerat den och det vore kanske många här som vill se den. Ni kan tanka den här: High Quality Low Quality (kräver registrering) Filefront - HQ Den "officiella tråden" finns på gtastunting.com och kan ses här: http://www.gtastunting.com/forums/index.ph...opic=12541&st=0 Redigerad 11 juni, 2006 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Fasen, är hos brorsan nu, tankar när jag kmr hem. Editar då. Har alltid gillat dina filmer Tackleberry, så den är nog bra. Edit: Tankar nu! Edit 2: Den var riktigt fin. Gillade främst redigeringen. Goddamit, du anväder ju Vegas 5.0. Jag som trodde att jag började lära mig det nu. Haru nåt tips tillgängligt? Redigerad 12 juni, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Bra som vanligt! En del stunts var riktigt snygga medans en del är rätt vanliga, men jag tyckte helheten var bra. Musiken var passande och redigeringen var det inga fel på, bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Har redan sett den. Det är en Mycket bra film!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 De e nått fel när jag tankar den sen när den e färdig så kommer de upp en ruta filen kan inte hittas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) De e nått fel när jag tankar den sen när den e färdig så kommer de upp en ruta filen kan inte hittas.. Har du virusskydd på stäng av det... Redigerad 11 juni, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Virusskyddet kan reagera p.g.a. namnet på filmen. Ordet "sex" uppmärksammas av vissa virusskydd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Varför bara lägga upp den där? Blir knappast medlem för att se en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Varför bara lägga upp den där? Blir knappast medlem för att se en film. Då struntar du i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Filefront mirror för pessimister: http://files.filefront.com/No_Sex_Last_Nig...;/fileinfo.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts