DrStupid Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 World of Warcraft, Warcraft III och Age of Empires 2 : The Conquerus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) På PC: Battle for Middle earth 2 och Day of defeat (STEAM) Xbox 360: Oblivion & Fifa Vm 06 Redigerad 15 juni, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Heroes 3 och Need for speed: Most wanted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Det enda jag spelar nu för tiden är Worms Armageddon Men snart har jag ju bredband så jag tänkte gå in lite mer helhjärtat för dator-nörderiet. Tror jag ska skaffa mig bf2 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Lirar DotA med polarna ett par gånger på kvällarna, annars blir det kanske en Fifa World Cup match lite då och då medan jag sitter och väntar på fullversionen av Titan Quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 World of Warcraft och Resident Evil 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jokergirl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Mest...Gta och Ragnarok battle offline.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ragnarok battle offline.. HUr orkar du ens lira det? Jag orkade fan inte med det mer än 10 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vice City och NOLF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Black & White 2 och Startopia. Speltorka... Redigerad 21 juni, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 För tillfället har jag inte ett enda spel installerat. WoW orkar jag inte installera för jag vet att jag har flertalet timmar framför mig med patchningar och fixa addons. Sen är mitt acc fruset också. Börjar dock tröttna, så kommer väl installera nått skräp jag har liggande. Typ Diablo2 eller Wc3 eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 MapleStory, MaplesStory och Star Wars Battlefront 2 ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Har tröttnat på Oblivion nu, så nu spelar jag Zero Hour och Silkroad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Installerade san andreas nyss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Flatout, BF2, Mount & blade, Simcity 4 och Toca rd2. OCH KANSKE TOCA RD 3 SNART! ska köpa det idag Redigerad 22 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Är mest inne på strategi/civilization-fronten nu så det blir väl Sid Meier's Civilization IV, Age of Empires II: The Conquerors och Age of Empires III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zcarz Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 FlyFF,MS,Knight Online,SilkRoad,Hero online spelar jag! lite mycket att hålla reda på japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 FM 2006 och Boiling Point: Road to hell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts