Reve Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Hur spelar niu som personlighet? T.ex jag dödar endast kriminella,gängmedlemmar,knarklangare och folk som muckar. Jag kör sällan över folk oc hförsöker att inte bete mig som en psykopat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Hur spelar niu som personlighet? T.ex jag dödar endast kriminella,gängmedlemmar,knarklangare och folk som muckar. Jag kör sällan över folk oc hförsöker att inte bete mig som en psykopat. Dom som kör på min bil så den blir repig dödar jag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Dom som kör på min bil så den blir repig dödar jag! Hehe ja det beror på om det är en snygg bil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Hur spelar niu som personlighet? T.ex jag dödar endast kriminella,gängmedlemmar,knarklangare och folk som muckar. Jag kör sällan över folk oc hförsöker att inte bete mig som en psykopat. Att crusa normal är svårt vid motorvägen utanför Los Venturas.. Där kör dom som galningar.. Ställer man en bil i vägen så blir det kaos!! Det är underbart.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Om någon börjar köra efter mig och trycka på bakifrån så går jag ur och tar ut honom och skjuter/bankar ihjäl föraren. Om någon säger något opassande så brukar jag göra detsamma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Om någon börjar köra efter mig och trycka på bakifrån så går jag ur och tar ut honom och skjuter/bankar ihjäl föraren. Om någon säger något opassande så brukar jag göra detsamma. Precis... exakt likadant som jag! Sen brukar jag allitd skjuta dom i kassan på alla matrestauranger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Fy fan vilken upptäckt jag gjorde. Jag kopplade ihop datorn och SA var installerat!! Men han tyvärr inte spelat nåt, var tvungen att lämna tillbaka datorn till mina föräldrar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Fy fan vilken upptäckt jag gjorde. Jag kopplade ihop datorn och SA var installerat!! Men han tyvärr inte spelat nåt, var tvungen att lämna tillbaka datorn till mina föräldrar Nu blir jag helt snurrig?!!? Menar du att det är dina Pärons data med Gta Sa?? och du får inte låna den?? (Varrå kör dom Gta Sa??) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Nu blir jag helt snurrig?!!? Menar du att det är dina Pärons data med Gta Sa?? och du får inte låna den?? (Varrå kör dom Gta Sa??) Ja, det är mitt folks dator. Dom har packat ihop den för att dom tycker det är fel på den sedan jag ominstallerade och Windows och den funkar felfritt nu igentligen. Blabla, dom ska lämna in den på reparation. Så jag fick inte köra SA. Nej dom spelar inte SA, för skivan ligger på mitt rum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Kör som en idiot, skjuter på allt jag ser. Är en livsfara för mig själv och allmänheten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Nazist? btw hur gör man så ens cj ser ut som en nazze? Man kör Cj white-modden, han ser ut som en vit snubbe med gigantiska läppar och bred näsa. Har du sett en mulatt nån gång så kan du tänka dig hur min CJ ser ut xD Min CJ är BIKER och INTE nazist Redigerad 27 juni, 2006 av Terrorysta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Asså äter eran cj??Min blir aldrig hungrig (kanske för att jag sparar hela tiden ) Min cj har jeans,vit t-shirt,svarta solbrillor och cowboyhat Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Kör som en idiot, skjuter på allt jag ser. Är en livsfara för mig själv och allmänheten. Vem är inte det?? Man kör Cj white-modden, han ser ut som en vit snubbe med gigantiska läppar och bred näsa. Har du sett en mulatt nån gång så kan du tänka dig hur min CJ ser ut xD Min CJ är BIKER och INTE nazist ?? Så alla i Groove lyder en Vit liten hårig snubbe som heter Carl Johnsson ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Smarta o logliska...... neeeee Snarare: tråkiga Gammla gubbar som inte tycker att det är kul fantisera ; ) Tänk dig spänningen när du har letat i 5 timmar mitt i natten o sen så krachar ett plan i skallen på en..... (man skiter ner sej) blev tvunget att dra upp en gammal tråd bara för att alla viktig pettrar ska få CP ryck och piiiipa till moderatorerna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 blev tvunget att dra upp en gammal tråd bara för att alla viktig pettrar ska få CP ryck och piiiipa till moderatorerna Ja, det var ju omtänksamt av dig att du drog upp en 2 månader gammal tråd, då. Bra gubben! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Ja, det var ju omtänksamt av dig att du drog upp en 2 månader gammal tråd, då. Bra gubben! (stolt) Redigerad 24 augusti, 2006 av Tha Orpanitsh Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts