Alle090 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 På senasste tiden har jag undrat som fan hur allas CJ är. Te.x går ni och käkar ofta eller vad gör ni när ni inte har nåt att göra.. Hur försöker ni att hålla eran CJ?? Stark, Snabb, Tungt beväpnad eller är han fuska?? Min Cj: Han är tyvärr fuskad till 50%.. Det är muskel fusket.. Men annars så sköter jag honom.. Kanske är lite dålig med maten men annars har han vapen och maten så att det räcker.. För det mesta är det att Crusa eller att CopKilla för mig.. Fösöker att klara det Import och Export men det funkar inte eller så hittar jag det inte.. :'( Så hur är era CJ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Min CJ... Klädd i polisuniform, åker ofta i radiobil från LSPD. (Och ibland Police ranger, då jag extraknäcker som County Sheriff ) Max i muskler, stamina och sex appeal. (Inte fusk!) Ca 50% på lung capacity. Bor i Johnson House på Grove Street och kör i en Tornado utanför "jobbet" (som jag snott av den sista levande medlemmen i Varios Los Aztecas) och så skjuter jag ofta på "buset", dvs. gänget vid Unity Station.... Kan bara inte komma på vad de heter? Edit: käkar inte så ofta... och käkar Salad Meal då jag gör det, om jag inte är allvarligt skadad. Men på gymmet är jag ganska ofta. Redigerad 10 juni, 2006 av Officer Hernandez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Min CJ är avinstallerad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Har nån blå randig t-shirt med svarta kahiks och blåa shades ... smal som fan och äter inte särskillt ofta. Funderar på att gå upp i vikt ordenkligt och köra blåa jeans utan tröja och shades. Äter inte särskillt ofta och besöker nästan aldrig gymmet. När jag äter blir det hos Burger Shot, Buster. Redigerad 11 juni, 2006 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hade ett par olika CJ ofta förut. Men de var ganska lika varandra allihop. Han brydde sig inte speciellt mycket om sin klädsel, han gillade faktiskt att bara gå med badbrallor eller jeans och inget annat. Han var ett muskelpaket, men han åt inte så mycket. Han slutade även sin karriär som extremt rik. Nu är han pensionerad och sitter hemma och blir hög tillsammans med sin broder Sweet och syster Kendall. Caesar kommer på besök ibland. Åker och käkar ibland. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Min CJ är avinstallerad Hur menar du?? Har du avinstallerat ditt GTA SA :'( eller har du mofddat till Tommy Vercetti ?? Har nån blå randig t-shirt med svarta kahiks och blåa shades ... smal som fan och äter inte särskillt ofta. Funderar på att gå upp i vikt ordenkligt och köra blåa jeans utan tröja och shades. Äter inte särskillt ofta och besöker nästan aldrig gymmet. När jag äter blir det hos Burger Shot, Buster. Det är jobbigt när man blir hungrig och det inte finns någon mat butik i närheten. För mig är det så att jag fick alla mina muskler ifrån att springa ifrån polisen och sånt.. BTW: En ny Fråga?? Vilket är bäst?? Att Äta lite då och då.. Eller att vänta till man blir svagare och äta tills man spyr och sen vänta tills nästa gång? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hur menar du?? Har du avinstallerat ditt GTA SA :'( eller har du mofddat till Tommy Vercetti ?? Jag har avinstallerat det ( :'( ) Datorn som det låg på fick en krasch ( ) Och vi var tvugna att installera om Windows ( ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag har avinstallerat det ( :'( ) Datorn som det låg på fick en krasch ( ) Och vi var tvugna att installera om Windows ( ) Jag och alla andra Grand Theft Auto Sanandreas sörjer för dig min vän.. :'( Snyft.. Så sorligt.... Allihopa Gruppkram nu!!! Tråkigt att höra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag och alla andra Grand Theft Auto Sanandreas sörjer för dig min vän.. :'( Snyft.. Så sorligt.... Allihopa Gruppkram nu!!! Tråkigt att höra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Ska du inte vara med nu, när jag sörjer så hårt? Jag behöver denna.... gruppterapi? Edit: Bättre Kebab? Redigerad 14 juni, 2006 av Maimstream Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Sär Skrivning. ...Besser Wisser Min CJ är för närvarande..inte i form, så att säga. Tänkte installera SA nån dag. Får hoppas bara att det funkar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Inga fusk använda på hela min sparfil över huvud taget så: 100% Respect 100% Lung Capacity 100% Weapon Skill (På alla man kan träna upp sig i) 100% Stamina Ca 45% Sex Appeal 0% Muscle (Brukar ha 100% men har cruisat och glömt att träna...) 0% Fat Sticker till gymmet nu. Syns Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 100% i alla vapen och 100% i det mesta annat. Han är vit eller mulatt snarare (med mod) Han är lätt beväpnad med 2 ljuddämpade 9mm. och sniper. Han har rakad skalle och är klädd i biker-kläder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) 100% i alla vapen och 100% i det mesta annat. Han är vit eller mulatt snarare (med mod) Han är lätt beväpnad med 2 ljuddämpade 9mm. och sniper. Han har rakad skalle och är klädd i biker-kläder. Nazist? btw hur gör man så ens cj ser ut som en nazze? Redigerad 20 juni, 2006 av fido vercetti Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Har haft massor me nhan brukar vara hyfsat vältränad, äter ofta och hänger vid Groove Street och kör nån oftast lowrider eller perenial. Han gillar att döda människor i lila klädsel och klär sig oftast i grön skjorta eller liknande och jeans och såklart ett par fina sneakers. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Min CJ. Kläder: Olive Pants,blåa skor och Blk Windbreaker. Har jätte lite muskler (för att fiender ska bli svårare att döda) sen har jag lagomt I Fat. Bor: Vid Garcia, San Fierro. Brukar käka ibland. Oftast nere vid Pier '69 resturangen. Jag håller på med; Bilstölder,gängkrig,sprängningar,streetrace och annat. Brukar även slå sönder saker I staden. Håller nog mäst till I San Fierro. Lönmörda har också blivit en hitt. Sen moddar jag bilar och annat. Rensa upp gatorna brukar också hända, dvs. att göra drive-by på en klunga gängmedlemar. Ärkefienden är San Fierro Rifa och sen Mafian som dyker upp här och där. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Min CJ. Kläder: Olive Pants,blåa skor och Blk Windbreaker. Har jätte lite muskler (för att fiender ska bli svårare att döda) sen har jag lagomt I Fat. Bor: Vid Garcia, San Fierro. Brukar käka ibland. Oftast nere vid Pier '69 resturangen. Jag håller på med; Bilstölder,gängkrig,sprängningar,streetrace och annat. Brukar även slå sönder saker I staden. Håller nog mäst till I San Fierro. Lönmörda har också blivit en hitt. Sen moddar jag bilar och annat. Rensa upp gatorna brukar också hända, dvs. att göra drive-by på en klunga gängmedlemar. Ärkefienden är San Fierro Rifa och sen Mafian som dyker upp här och där. Att göra Drive By är oslagbart.. te.x en snygg skottsäker moddad Hummer v2 mitt i stan och håller på att ta över ett teratorioum.. Hmmm.. Memorys memorys.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Hade ett par olika CJ ofta förut. Men de var ganska lika varandra allihop. Han brydde sig inte speciellt mycket om sin klädsel, han gillade faktiskt att bara gå med badbrallor eller jeans och inget annat. Han var ett muskelpaket, men han åt inte så mycket. Han slutade även sin karriär som extremt rik. Så ser min icke fusk CJ ut (ungefär) typ full stamina,muscle ingen tröja bara jeans,skor,gold rolex och ett halsband Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nic Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Min CJ är fortfarande fattig och bor i LS Ghettot Ganton där han försöker livnära sig genom att slå sönder drug dealers och annat. Han har binco kläder dvs grön hoodtröja, grön keps och grön rag. Han går ofta runt med basebollträ eftersom han inte har råd med pistol. I gänget kallas han för fronter eftersom han alltid är den som drar ut ballasmedlemmar ur bilarna och tar initiativ i fighten. Han kör aldrig utan cyklar och går. Detta för att han varken har körkort eller pengar till bensin. Han har ungefär 50 % i muscle och 30 % fetma. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Min är en riktig muskelknutte! han har 100& i muscle och ungefär 30& i fetma... Han går runt som en agent och han lever lyxigt... Han flyger mest fram eller tar jetpacken. Han har bara kläder från DD. Han har allt av det bästa. Han är ungefär fuskad 5 procent. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts