Misterwhoopee Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 På vilket språk installerar ni spel?? Jag installerar självklart på engelska, dels för att man tränar upp sig mer på engelska (svenska kan man ju redan...), dels för att jag tycker det känns konstigt att köra ett engelskt eller amerikanskt spel på svenska, det blir inte rätt feeling.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 svenska om det går, annars engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 De flesta spel som jag har på min dator gick bara att installera på engelska men om det hade gått att välja språk skulle jag nog valt svenska. Jag skulle inte vilja ha en engelsk version av windows, det är mycket lättare att förstå felmeddelanden och ändra inställningar m.m om det står på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 ja har afrikansk.......*skoja* svensk såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Om det går att installera på svenska så tar jag självklart det. Annars engelska, och i de extremt sällsynta fall när inte engelska finns, franska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Engelska..... Tycker det blir konstigt på svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 det är mycket lättare att förstå felmeddelanden och ändra inställningar m.m om det står på svenska. Det var ju ett väldigt konstruktivt uttalande....Men om man installerar på engelska och får upp ett felmeddelande, så går man och slår upp orden an inte kan, På så sätt lär man ju sej... Här förenar vi verkligen nytta med nöje... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Det var ju ett väldigt konstruktivt uttalande....Men om man installerar på engelska och får upp ett felmeddelande, så går man och slår upp orden an inte kan, På så sätt lär man ju sej... Här förenar vi verkligen nytta med nöje... När man sitter framför datorn ska man inte behöva slå i lexikon, engelska är ok för spel och program men operativsystemet tycker jag ska va på svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 När man sitter framför datorn ska man inte behöva slå i lexikon, engelska är ok för spel och program men operativsystemet tycker jag ska va på svenska! Jo, det är klart jag har också operativsystemet på svenska...får erkänna att det är enklare så :"> ...Men spel installeras alltid på engelska om det går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Svenska om det går. Annars engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 jag väljer ALLTID engelska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 svenska annars engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts