Jump to content

När ni installerar spel på datorn...

Misterwhoopee
 Share

27 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

De flesta spel som jag har på min dator gick bara att installera på engelska men om det hade gått att välja språk skulle jag nog valt svenska.

Jag skulle inte vilja ha en engelsk version av windows, det är mycket lättare att förstå felmeddelanden och ändra inställningar m.m om det står på svenska. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det är mycket lättare att förstå felmeddelanden och ändra inställningar m.m om det står på svenska. :wub:

Det var ju ett väldigt konstruktivt uttalande....Men om man installerar på engelska och får upp ett felmeddelande, så går man och slår upp orden an inte kan, På så sätt lär man ju sej... ;) Här förenar vi verkligen nytta med nöje... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var ju ett väldigt konstruktivt uttalande....Men om man installerar på engelska och får upp ett felmeddelande, så går man och slår upp orden an inte kan, På så sätt lär man ju sej... ;) Här förenar vi verkligen nytta med nöje... :)

När man sitter framför datorn ska man inte behöva slå i lexikon, engelska är ok för spel och program men operativsystemet tycker jag ska va på svenska! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man sitter framför datorn ska man inte behöva slå i lexikon, engelska är ok för spel och program men operativsystemet tycker jag ska va på svenska! :wub:

Jo, det är klart jag har också operativsystemet på svenska...får erkänna att det är enklare så :"> ...Men spel installeras alltid på engelska om det går... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor