Colan K Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag är tänkare som röven alltså Men! När man ska sova... BRUDAR!!!!!! ... eller sin flickvän.. med en till brud Tänkte också säga, min dator kraschade typ. Så kommer bli väldigt oaktiv nu över sommaren. Sitter vid pappas data nu, förr var jag mer eller mindre inne alltid. Om ni vill veta, så spelade jag och kom åt 'restart'-knappen och... well, went to hell as usual for poor poor me Meeen, 'kommer' sen. Ciao så länge fuckers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Tre grejor: Tjejer,Flickor,Brudar. Det är det jag tänker på. Flickor.. FLICKOR! Det är ju minderåriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Flickor.. FLICKOR! Det är ju minderåriga. Sen när blev "flickor" en bestämd ålder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Sen när blev "flickor" en bestämd ålder? Har du någonsin hört talats om skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Har du någonsin hört talats om skämt? Sen när klassades hans komentar som ett skämt? aja kanske jag som börjar bli för gammal för 12åringars humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Sen när klassades hans komentar som ett skämt? aja kanske jag som börjar bli för gammal för 12åringars humor. För det första är jag 14 om du ska köra den stilen. För det andra så kunde man lätt tolka att hans inlägg var ett skämt enligt mig men det kanske inte du förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 För det första är jag 14 om du ska köra den stilen. För det andra så kunde man lätt tolka att hans inlägg var ett skämt enligt mig men det kanske inte du förstår. Go for it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Mig själv och tjejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Random shit. Oh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 För det första är jag 14 om du ska köra den stilen. För det andra så kunde man lätt tolka att hans inlägg var ett skämt enligt mig men det kanske inte du förstår. Men sluta böla för i helvete. Väx upp för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Men sluta böla för i helvete. Väx upp för fan! Väx själv. Trött att alla hela tiden ska komma med "Men lilla gubben" stämmningen mot mig. Corleone downstairs: Du förvirrar mig mer och mer för varje dag som går. Redigerad 10 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Väx själv. Trött att alla hela tiden ska komma med "Men lilla gubben" stämmningen mot mig. Själv är jag trött för att mitt annars goda sömnmönster har brustit. Nu spammade jag sådär busigt igen. I'm an outlaw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jag brukar väl... Filosofera... Jag tänker på vad jag ska göra imorgon, och på mina problem. Palla tänka på brudar då man ska sova!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Det är anledningen till att jag lyssnar på musik när jag sover. Annars ligger jag och hör allt man inte hör i vanliga fall och tänker på livet. Så blir det alltid om man sover hos nån annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Är det meningen att man ska sova i sängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Är det meningen att man ska sova i sängen? Vad tänker du på..., I sängen när du ska sova? -Oh no, skola i morron/Oh yes, sommarlov i morron Vad tänker du på..., I badkaret när du ska sova? -Hjälp jag kan drunkna. Vad tänker du på..., I bilen när du skall sova? -Är vi framme snart? Vad tänker du på..., I stolen när du ska sova? -Tråkig film. Vad tänker du på..., I trappan när du ska sova? -Ja orkade inte gå upp till övre-våningen. Vad tänker du på..., I duschen när du ska sova? -Vattenfall Vad tänker du på..., I toan när du ska sova? -Arghhh.. Arghhh *Prut* *Plask* ZzzzZzzzzz.. Vad tänker du på..., I hotellet när du ska sova? -Jag vill hem. Vad tänker du på..., I forumet när du ska sova? -Jag måste gå och sova. Vad tänker du på..., I lådan när du ska sova? -Gubben i lådan =D Ska nog gå och lägga mig nu, Godnatt eller Godmorgon nått av dom passar bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jag rensar huvudet ifrån tankar när jag ska sova. Har något hänt under kvällen, eller om något ska hända under morgondagen kan det hända att jag tänker på det. Annars ingenting. Mjo, om farsan snarkar kanske jag tänker på det. Men det slutar jag göra i samma sekund som jag knör in öronpropparna. Hmm, man kanske borde sova nu? Nääh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Tänker på att min flickvän inte sover bredvid mig i kväll...om hon gör det tänker jag inte...bara gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jag tänker på de som hänt under dan... Åsså tjejen såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Vrickat nog så brukar jag ligga och tänka på gtasajten. Jävligt läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts