Vice. Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Citerar Azore: "Tänker oftast på dagens händelser och morgondagens/framtidens eventuella händelser." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Allt möjligt. På mitt liv, på spel jag håller på att spela(oftast storyrelaterat), på spel jag redan klarat(oftast storyrelaterat) etc etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Flickvännen och bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Brudar, vad som har hänt under dagen, vad som kan tänkas hända imorgon. Om det händer något stort för tillfället, t ex fotbolls-VM, tänker man på det. Just nu tänker man på vad som kan tänkas hända under sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Yogurt. Låter bra. Spamm. Låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Ny ninja film? Jag tänker på varför jag inte kan sova. Tänker på livet, döden och vännerna. Jag är ganska deppig på kvällen när jag ska sova, mår inte bra varken fysisk eller psykiskt på den tiden. Tänker på alla problemen om jag inte är så trött så jag däckar direkt när jag lägger mig ner....(minus resten av Maimstream's text) Tyvärr samma för mig. Annars brukar jag tänka på scener från olika filmer, tänka på en speciell skön låt eller händelser med ngn speciell person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Simpsons. Och när jag vill somna fort tänker jag inte på något alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Sp0000ken som kan ta mig när jag sover Men skickar oftast SMS med Josefin, så ja tänker väl på henne då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Flickvännen och bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag tänker på att jag inte borde ha gått och lagt mig, The_xD kan ju spamma ner forumet med ännu fler onödiga trådar som jag måste skriva i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Tjejer såklart. Och problem om jag har några.(vilket jag har just nu) Redigerad 10 juni, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Snygga brudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Ja..Vad tänker du på i sängen när du ska sova? Själv brukar jag mest tänka på tjejer och skolan Kan du inte komma med något nytt än att "sno" inlägg från Flashback och Exet. Redigerad 10 juni, 2006 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Tänker oftast på dagens händelser och morgondagens/framtidens eventuella händelser. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Bah har just vaknat så här kommer det. Tänker oftast på spel (som den äkta spelnörd jag är ) Även tjejer,spel,tjejer,spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Hr jag ska kunna sommna utan att störas av min hjätrytm ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag tänker på nakna tanter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag tänker på Ramones olika live spelningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Tänker på vad jag ska göra vid datorn när jag vaknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Oftast brukarj ag drömma om vad jag ska göra när jag fått till 164an eller på typ nån söt tjej =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts