The xD Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Ja..Vad tänker du på i sängen när du ska sova? Själv brukar jag mest tänka på tjejer och skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Ska du sluta skapa nya trådar i ren desperation snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Intressant tråd faktiskt. Tänker på svettiga tjejer och problem. Dom svettiga tjejerna knäar oftast problemen I pungen så jag slipper dom, förutom ibland då problemen är på tok för många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Typ allt som hänt under dagen..Sen...Girls girls girls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Sex, brudar, osv osv.. btw: nödig tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Random shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Intressant tråd faktiskt. Tänker på svettiga tjejer och problem. Dom svettiga tjejerna knäar oftast problemen I pungen så jag slipper dom, förutom ibland då problemen är på tok för många. Ny ninja film? Jag tänker på varför jag inte kan sova. Tänker på livet, döden och vännerna. Jag är ganska deppig på kvällen när jag ska sova, mår inte bra varken fysisk eller psykiskt på den tiden. Tänker på alla problemen om jag inte är så trött så jag däckar direkt när jag lägger mig ner. Dom glada tankar jag har är fantasier då jag döda alla som går på min skola förutom dom snygga tjejorna som blir dödskära i mig och vill mysa med mig direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Jag försöker läsa Klinsmanns tankar, det går inte så bra. Jag är i en sådan period där jag inte kan sluta tänka på fotbolls-VM. Flickvännen blir snart desperat och jag vet inte ur jag ska hantera den situationen, så jag tänker så. Men idag var hon glad för hon visste att jag var glad för Tyskland vann ju, och det är bra. Men jag brukar mest tänka på henne, det övriga brudarna ger jag blanka fan i. Redigerad 9 juni, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Ny ninja film? Jag tänker på varför jag inte kan sova. Tänker på livet, döden och vännerna. Jag är ganska deppig på kvällen när jag ska sova, mår inte bra varken fysisk eller psykiskt på den tiden. Tänker på alla problemen om jag inte är så trött så jag däckar direkt när jag lägger mig ner. Dom glada tankar jag har är fantasier då jag döda alla som går på min skola förutom dom snygga tjejorna som blir dödskära i mig och vill mysa med mig direkt. Tänker ibland också på livet och varför vi lever. Du har väl inte spelat Postal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Tänker oftast på dagens händelser och morgondagens/framtidens eventuella händelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Tänker ibland också på livet och varför vi lever. Du har väl inte spelat Postal? Nej, aldrig postal. Hur så? Dags att spamma sönder en ny tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Tänker på att jag inte ska tänka på mina problem. Till sist somnar man eller är man vaken hela natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Gay-pedofil-incest-nekrofil-bajs- sex. Redigerad 9 juni, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Hentai, Yuri, Yaoi och Lolicon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Tre grejor: Tjejer,Flickor,Brudar. Det är det jag tänker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 På Prison Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Engla Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 intressant tråd, jag brukar visualisera om framtiden innan jag somnar. Typ vilken snubbe man är tillsammans med om fem år var man bor, jobbar med....... men jag tänker ibland också på livet i stort: vad är meningen med livet? och döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Dagen som varit, tiden som kommer och såklart en och annan tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Ligger väll och klurar på saker. Hur jag ska lyckas med något. Klara något med brädan och så vidare. Och sen lite andra saker, på den man gillar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Ingen som tänker på yoghurt? Det ska nog jag tänka på när jag lägger mig sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts