Jump to content

Vad tänker du på...

The xD
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Intressant tråd faktiskt. Tänker på svettiga tjejer och problem. Dom svettiga tjejerna knäar oftast problemen I pungen så jag slipper dom, förutom ibland då problemen är på tok för många.

Ny ninja film? :D

Jag tänker på varför jag inte kan sova. Tänker på livet, döden och vännerna. Jag är ganska deppig på kvällen när jag ska sova, mår inte bra varken fysisk eller psykiskt på den tiden. Tänker på alla problemen om jag inte är så trött så jag däckar direkt när jag lägger mig ner. Dom glada tankar jag har är fantasier då jag döda alla som går på min skola förutom dom snygga tjejorna som blir dödskära i mig och vill mysa med mig direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försöker läsa Klinsmanns tankar, det går inte så bra. Jag är i en sådan period där jag inte kan sluta tänka på fotbolls-VM. Flickvännen blir snart desperat och jag vet inte ur jag ska hantera den situationen, så jag tänker så. Men idag var hon glad för hon visste att jag var glad för Tyskland vann ju, och det är bra. Men jag brukar mest tänka på henne, det övriga brudarna ger jag blanka fan i.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny ninja film? :D

Jag tänker på varför jag inte kan sova. Tänker på livet, döden och vännerna. Jag är ganska deppig på kvällen när jag ska sova, mår inte bra varken fysisk eller psykiskt på den tiden. Tänker på alla problemen om jag inte är så trött så jag däckar direkt när jag lägger mig ner. Dom glada tankar jag har är fantasier då jag döda alla som går på min skola förutom dom snygga tjejorna som blir dödskära i mig och vill mysa med mig direkt.

Tänker ibland också på livet och varför vi lever. Du har väl inte spelat Postal?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor