okka Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag älskar Sum41! Helt jäkla underbara! Och den där videon då de hoppar i en pool! Höhöh, såå... ...wow! Just. Wow. Nämen allvarligt, de är skitbra. Jag vet dock inte vilka låtar jag gillar mest, eftersom att jag inte vet titlarna för jag har laddat ner deras album och allt heter typ Sum41-01 osv., och jag vet inte varför kan någon kanske berätta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Fat lip, Heart Attack, Hell song, In to deep är ett par riktigt bra låtar... Jag brukade tycka om dem rätt mycket men har glömt bort dem mer och mer... Men visst har dom ett par bra låtar dock finns det bättre band Redigerad 12 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Haha sån musik är fan ett hån mot musikvärlden och skivbolagen...även om det var skivbolagen som skapade "genren". You see... I alla tider som det funnits populärmusik så har företagen försökt hitta vägar att tjäna pengar på den, genom att skapa artister. Detta har som sagt pågott nu som för, se the monkeys, take that eller britney spears. Vad som nu börjar hända är dock att delar av fjortismakten (den viktigaste kundgruppen) har börjat se igenom försöken att skapa artister. Därför har man nu börjat skapa artister för att tycka illa om dom andra produkterna. Alltså en sorts omvänd konstig hatan mot sig själv på något sätt. Mycket invecklat. Har ofta suttit och funderat på det här framåt kvällskvisten eller på fyllan. Hur som helst. I det här facket kan du kasta in band som Blink 182, Sum 41 eller Avril Lavigne. Till och med dina favvoband...har du sett! Nein. Blink 182 började lira själva i Tom's garage när dom var 15-16 år, och en skivproducent hörde dom på en spelning och fixade kontrakt med dom. (tror det var så iaf, rätta mig om jag har fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ok blink 182 is the shit...riktigt bra grejer...nyskapande... saturday light naiv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Oo, gillar Pieces, Heart attack och Hell song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Känner inte till Sum41Hej... Sum41 dock, gillar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Känner inte till Sum41Hej... Sum41 dock, gillar jag inte. Jag vet inte vart hej kom ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ja tycker dem e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Varken älskar eller hatar dom. Något jag inte gillar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Kul att iallafall nån respekterar deras musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Dom är rätt bra. Hell song, Fat lip å Still Waiting är väl deras bästa(som jag har hört iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Kul att iallafall nån respekterar deras musik Va? Bara för man hatar musiken kan man väll respektera den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Va? Bara för man hatar musiken kan man väll respektera den? Jag gillar musiken, speciellt Heavy Metal. Och jag tror nog det finns många som gillar musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Har alltid hatat Coca Cola punk, allting låter likadant. torrt som 10 kr's vin är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag fullkomligt ÄLSKAR sum 41 ! Bland dom bästa banden som finns Har alla deras låtar och dom flesta musikvideorna Jag kan inte säga någon speciell favorit låt just nu för just nu älskar jag dom alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Haha sån musik är fan ett hån mot musikvärlden och skivbolagen...även om det var skivbolagen som skapade "genren". You see... I alla tider som det funnits populärmusik så har företagen försökt hitta vägar att tjäna pengar på den, genom att skapa artister. Detta har som sagt pågott nu som för, se the monkeys, take that eller britney spears. Vad som nu börjar hända är dock att delar av fjortismakten (den viktigaste kundgruppen) har börjat se igenom försöken att skapa artister. Därför har man nu börjat skapa artister för att tycka illa om dom andra produkterna. Alltså en sorts omvänd konstig hatan mot sig själv på något sätt. Mycket invecklat. Har ofta suttit och funderat på det här framåt kvällskvisten eller på fyllan. Hur som helst. I det här facket kan du kasta in band som Blink 182, Sum 41 eller Avril Lavigne. Till och med dina favvoband...har du sett! Du har suttit och grubblat på något som är mycket invecklat... Congrats? "Därför har man nu börjat skapa artister för att tycka illa om dom andra produkterna. Alltså en sorts omväng konstig hatan mot sig själv på något konstigt sätt" Tack för en total waste of time... Du tycker alltså att skivbolagen skapar banden (fel i det här fallet, däremot suger dom väl ut så mycket pengar dom kan men det är en annan fråga) för att tycka illa om sig själva på något konstigt sätt som är mycket invecklat för att det är bra när man ska skapa artister? Försöker du komma med djupa kommentarer som egentligen inte har någon poäng eller förankrad i en sak som jag gillar att kalla verkligheten eller svamlar du bara? --- Tips: Gå över till de andras sida och kom med något moget svar som att de är bajs, tills du kommit på vad det var du ville säga... Redigerad 19 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Tyckte dom var bra tills dom vart överskattade. och jag hatar överskattade grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Tyckte dom var bra tills dom vart överskattade. och jag hatar överskattade grejer Eeh..ja. 2pac? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts