The xD Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Hej Jag är ett stort SUM41 fan SUM41 är altså ett.. punkrock band^^ Nån mer på forumet som gillar dom SUM41.bmp Redigerad 19 juni, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Är inte så förtjust i Amerikanska pungkrock-band Men, jaa.. Hmm.. SUM41 går väl några låtar att lyssna på, bl.a. Hell song =)=)=)=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Hatar. Punkrock? Fjortisrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Punkrock? Skulle inte tro det, snarare pop-rock/babypunk/punk-pop eller vad fan man nu kallar denna förhatliga genre. Just to clear it up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Försök inte skyffla ifrån detta band ifrån eran genré, ni vet att den hör hemma där. Bara ni som har problem med att erkänna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Försök inte skyffla ifrån detta band ifrån eran genré, ni vet att den hör hemma där. Bara ni som har problem med att erkänna det. Precis som ni hiphopare försöker skyffla iväg 50cent och liknande från hiphop med "viktig text". *edit* Så ja, sluta med musikkrig nu. Bra försök dock. Redigerad 9 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag gillar inte Sum41Hej. Vi vill ha humor. Ge mig en öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Ge mig Vikingarna och jag är nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag gillar inte... Dåliga titlar, förstår inte vad "Hej" gör där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Amerikansk punk = bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Amerikansk punk = bajs. .w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Säger ett ord, Äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Amerikansk punk = bajs. Ramones = inte bajs. Amerikansk wannabe punk = bajs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Ramones = inte bajs. Amerikansk wannabe punk = bajs... Bajs = Inte bajs.. Amerikansk wannabe punk = Bajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Hatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Sum41 är ett popband, och ett dåligt sådant. All killer no filler var det enda som var bättre än mediokert, och för att nå det betyget har jag valt att inte tänka på deras barnsliga sound. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Är inte så förtjust i Amerikanska pungkrock-band Men, jaa.. Hmm.. SUM41 går väl några låtar att lyssna på, bl.a. Hell song =)=)=)=) Amerikansk Pung-krockband är ju jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Haha sån musik är fan ett hån mot musikvärlden och skivbolagen...även om det var skivbolagen som skapade "genren". You see... I alla tider som det funnits populärmusik så har företagen försökt hitta vägar att tjäna pengar på den, genom att skapa artister. Detta har som sagt pågott nu som för, se the monkeys, take that eller britney spears. Vad som nu börjar hända är dock att delar av fjortismakten (den viktigaste kundgruppen) har börjat se igenom försöken att skapa artister. Därför har man nu börjat skapa artister för att tycka illa om dom andra produkterna. Alltså en sorts omvänd konstig hatan mot sig själv på något sätt. Mycket invecklat. Har ofta suttit och funderat på det här framåt kvällskvisten eller på fyllan. Hur som helst. I det här facket kan du kasta in band som Blink 182, Sum 41 eller Avril Lavigne. Till och med dina favvoband...har du sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Jag gillar inte... Dåliga titlar, förstår inte vad "Hej" gör där Jag har faktiskt inte en aning själv Men jag skulle väl antagligen börja skriva men hade den fortfarande kavr på titel rutan eller nått.. märkte de sen efter Och ni bara så ni vet... jag bad inte om nån musiklektion.... Redigerad 11 juni, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Amerikansk punk = bajs. Amerikansk punk = amerikansk punk Bajs = bajs Vad får vi utav denna ekvation? Allt du någonsin velat veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts