Anathema Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Darkjaks bot skrev Fuck me til mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 En bot ville ha cybersex med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Jag behöver lite hjälp. Varenda gång jag försöker logga in säger den: Det gick inte att logga in på MSN Messenger eftersom tjänsten är otillgänglig för tillfället. Försök igen senare. 81000314 Men för mina kompisar fungerar det. Hjälp, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Jag behöver lite hjälp. Varenda gång jag försöker logga in säger den: Det gick inte att logga in på MSN Messenger eftersom tjänsten är otillgänglig för tillfället. Försök igen senare. 81000314 Men för mina kompisar fungerar det. Hjälp, någon? Det funkar efter en liten stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 INGEN LOGGAR JU IN DET ÄR WOORD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Bumpar tråden för att lägga till min dasbotaufmsn@hotmail.com Inte online för tillfället men kan starta han över natten om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Bumpar tråden för att lägga till min dasbotaufmsn@hotmail.com Inte online för tillfället men kan starta han över natten om ni vill Har addat och väntar ivrigt på att han/hon/den ska bli online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Bumpar tråden för att lägga till min dasbotaufmsn@hotmail.com Inte online för tillfället men kan starta han över natten om ni vill Codename: hasselhoff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 NÄr jag ändå är inne på det, hur får jag han att automatiskt acceptera nya kontakter? Kör på Miranda..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Maimstream\Orka säger: snopp Begnt Åke |hur får man mig att automatiskt acceptera folk? skriv till zcruwen@hotmail.com hur man gör säger: hultenius har pytteliten snopp, tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 .. antë säger: <3 Begnt Åke |hur får man mig att automatiskt acceptera folk? skriv till zcruwen@hotmail.com hur man gör säger: david hasselhoff är snygg!<3. Oh, yes! ..och nu har jag tröttnat. bottar är rätt tråkiga, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Kan väl lika gärna lägga till samma sak som jag hade i min signatur för några dagar sen då. Vill du läxa upp min olydiga MSNbott? Han gillar allt, Wet, Bondage, Analt, Rape ,Djur m.m FabianFelting@hotmail.com Redigerad 24 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Prova min nya msnbot johansbot@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 *bump* Uhm, testa min nya bot, saffebot@gmail.com . Alla accepteras, ingen blockeras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Yay bump! Jag brukar inte köra botten för att det laggar så mycket när jag gör något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Yay bump! Jag brukar inte köra botten för att det laggar så mycket när jag gör något. Vad bra. Då vet vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hur gör man en bot ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hur gör man en bot ? Valfri klient + plugin. Lättast är att ha Miranda + Megahal. Dom som gör riktigt avancerade botar exempelvis Smarterchild bla bla bla har en helt egen server till botarna där dom använder mer avancerade program till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts