Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) En viss "saffecoolsbot@hotmail.com" har lagt till Farbror Nils. Hmm. Snackade med saffes bot. Jojje [i had a lucid dream.] säger: hej Ingmar | Särskiv inte säger: hej på dig. Jojje [i had a lucid dream.] säger: hej på dig Ingmar | Särskiv inte säger: mår du bra du då. Jojje [i had a lucid dream.] säger: ja, jag mår bra Ingmar | Särskiv inte säger: mår du. Jojje [i had a lucid dream.] säger: ja. Ingmar | Särskiv inte säger: ja, jag mår bra. Smart och trevlig kille. 2 botar till varandra? Edit: hittar inte dom du sa. Bild: Redigerad 11 juni, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Vafan, saffecools bot blockade mig efter 2 minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Kebab, respektera att jag vill veta vilka som addar! /saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Skumt! Jag har precis gjort en egen bot och ändå kan han så mycket! Farbror Rabalder säger: jag är inte alls bra mår så om du inte är det inte snäll... brodd är minst, fulast, sämst, osexigast och frenzy är en bög och jag suger kuk lär dig snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: C6? Kim säger: 3+3=6. ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: 4+4 Kim säger: är du inte 4 näsor? Den som lärde henne det borde sättas inspärrad någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Brukar tjafsa med Darkjaks bot på svenska det är skitkul med hans svengelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Det här handlar ju inte om MSN-bottar, men det handlar om MSN. Jaja. När jag försöker logga in på MSN dyker det här upp, men det är ingenting fel på min internetuppkoppling. Vad ska jag göra? http://img147.imageshack.us/img147/6703/omgwtfbbq2nt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Har du testat med att trycka felsök och sen reparera? Annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Installeruh om funkade för mig en gång i tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Prövade att felsöka och installera om, samma problem. Ska pröva Trillian eller nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Kan nån säga hur man gör en BOT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Farbror Rabalder säger: jag är inte alls bra mår så om du inte är det inte snäll... brodd är minst, fulast, sämst, osexigast och frenzy är en bög och jag suger kuk lär dig snabbt. Hahahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Kan nån säga hur man gör en BOT? Det finns nog med onödiga bottar redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jag, min bot och min farsa kommer inte in på MSN. Vad fan är det som pågår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jag, min bot och min farsa kommer inte in på MSN. Vad fan är det som pågår? Botten har bestraffat er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Adda min bot: hooterbot_swe@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Botten har bestraffat er! Nej, men seriöst.. Någonting verkar fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Vad är farbror nils msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 - SmarterChild - säger: Remember, you can adjust the size of your window to read my messages easier. Alex säger: ok, how? - SmarterChild - säger: I don't know how. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Hihi JüL14n | JoSSe säger: You are the best bot in the world! - SmarterChild - säger: Well, in a way we all are, aren't we? >>> Tell me about your likes and dislikes. JüL14n | JoSSe säger: say something strange - SmarterChild - säger: I'm no talking doll. JüL14n | JoSSe säger: please, just for fun - SmarterChild - säger: I know about fun! It's a pastime! I've heard that fun is happy. Do you agree? JüL14n | JoSSe säger: Good fun is happy, bad fun is sad fun - SmarterChild - säger: Good fun definitely is happy bad fun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts