R2D2 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Klart att den blir oseriös när du låter alla (speciellt kebabkurt) använda den hur dom vill. Om du skapar den och bara låter personer som du vet är seriösa lära den så blir det bra. Sen är det bara att skrivskydda megahals confgfil när den är smart nog och låta alla snacka med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Tycker alla som skriver skit till den skriv de till nån annat bot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Klart att den blir oseriös när du låter alla (speciellt kebabkurt) använda den hur dom vill. Om du skapar den och bara låter personer som du vet är seriösa lära den så blir det bra. Sen är det bara att skrivskydda megahals confgfil när den är smart nog och låta alla snacka med den. Bra idé.. Ska nog göra så. EDIT: Botten är nu skrivskyddad. EDIT2: Eh? Han kan fortfarande lära sig ju. Aja, men abusa inte botten mera, lär honom lite vett eller så måste jag stänga ner honom för alltid. Redigerad 11 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Bra idé.. Ska nog göra så. EDIT: Botten är nu skrivskyddad. Eftersom du resettade den nyss så kan den alltså ingenting och kan inte lära sig eftersom den är skrivskyddad? *edit* Eftersom saffe lyckades lära den något så har du skrivskyddat fel fil eller så skiter megahal i skrivskydd. Ingen vill vara så seriös med botten så att den blir smart ändå, chatta med riktiga människor istället. *edit 2* Ja, stäng botten du om du nu ska vara 100% seriös. Redigerad 11 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jojje [i had a lucid dream.] säger: hur mår du bert Farbror Nils -[Nu skrivskyddad]- säger: jag mår bara fint. Jojje [i had a lucid dream.] säger: trevligt att höra Farbror Nils -[Nu skrivskyddad]- säger: jag håller faktiskt med, vet du. Serious enough? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Nej, Siana är oskyldig. Han har inte sagt något illa om Rabarben, jag kollade igenom loggen. EDIT: don-anton@hotmail.com är den skyldige. BLOCKED, BITCH. Hmm... Idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Jag har gjort en annan spamm-fas för Farbror Nils. Spamma på. Farbror Nils -[TILLFÄLLE: SPAMMA MIG SOM NI VILL!]- säger: ditt favoritband är Äggets musiktrio. Redigerad 11 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Finferno säger: Nej Farbror Nils -[Nu skrivskyddad]- säger: nej det suger. Finferno säger: Precis Farbror Nils -[Nu skrivskyddad]- säger: jag håller faktiskt med, vet du. Finferno säger: Bra att vi förstår varandra Farbror Nils -[Nu skrivskyddad]- säger: jaså, är du säker på det. Finferno säger: Ja Farbror Nils -[Nu skrivskyddad]- säger: jag gillar pannkakor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Bra att ni är på samma nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jag hade en allmänt rörande konversation med jojjeslittlechatbot idag. jlcb:du är dum. Lajnux:Nej det är du som är dum, du säger alltid dumma saker. jlcb:Saffecool är en cpkatt. Lajnux: jlcb:du med. Jag tycker att jojjeslittlechatbot är allmänt uppkäftig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Han heter Farbror Nils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 JüL14n |(L)(: tjena nisse Farbror Nils: han hetwer nisse. JüL14n |(L)(: ja sa ju det Farbror Nils: det gör inte det. JüL14n |(L)(: wtf Farbror Nils: inga fula ord. JüL14n |(L)(: War to fly sa ja faktist Farbror Nils: ja sa ju det. JüL14n |(L)(: nä Farbror Nils: är du säker på det. JüL14n |(L)(: är War to fly fula ord? Farbror Nils: war to fly sa ja faktist. JüL14n |(L)(: du sa att wtf var fula ord Farbror Nils: jag sa det var jag. JüL14n |(L)(: vad fan snackar du om? Farbror Nils: du är ful. JüL14n |(L)(: du med Farbror Nils: jojje med skinka. JüL14n |(L)(: Farbror Nils: stfu ffs:p. JüL14n |(L)(: är du sjuk i huvet? Farbror Nils: du är ful. JüL14n |(L)(: ja jag är ful Farbror Nils: du är ful. JüL14n |(L)(: ja jag är ful Farbror Nils: jag sa det var jag. JüL14n |(L)(: du är ful. Farbror Nils: jag är inte ful! JüL14n |(L)(: inte jag heller! Farbror Nils: jag sa det var jag. JüL14n |(L)(: jag sa det var jag Farbror Nils: det gör inte det. JüL14n |(L)(: det gör inte det. Farbror Nils: gör du inte? det var illa. JüL14n |(L)(: vad? Farbror Nils: ja :d:d:d haha fyfasen vad ball!. JüL14n |(L)(: Farbror Nils: hahaa jag dÖr:d:d:d:d. JüL14n |(L)(: har du damp eller? Farbror Nils: du är nazist. JüL14n |(L)(: nej Farbror Nils: nej för fan. JüL14n |(L)(: du är rasist Farbror Nils: japp du är rasist. * Farbror Nils -[TILLFÄLLE: SPAMMA MIG SOM NI VILL!]- är nu Offline JüL14n |(L)(: japp du är det JüL14n |(L)(L)JoSSe(L)(L) japp du är det JüL14n |(L)(: varför blockade du mig? Farbror Nils: jag mår du. JüL14n |(L)(: Gay * Farbror Nils -[TILLFÄLLE: SPAMMA MIG SOM NI VILL!]- är nu Offline Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Testa min bot. botelibot@hotmail.com. EDIT. Stängde ner skiten Redigerad 11 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hur gör man en bot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Hur gör man en bot? Finns nån tråd om det, sök bara efter msnbot eller nått. Bara för att jag har så lite å göra så gjorde jag det, här.. Redigerad 11 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Finns nån tråd om det, sök bara efter msnbot eller nått. Bara för att jag har så lite å göra så gjorde jag det, här.. Tack så mycket EDit: nu fungrar den, men, hur "ressetar" man boten? Redigerad 11 juni, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Man tar bort megahal.dic och megahal.brn i Plugins. (När den är offline.) Sen är det bara att starta om den. Redigerad 11 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Man tar bort megahal.dic och megahal.brn i Plugins. (När den är offline.) Sen är det bara att starta om den. Vart är nils nu då? Jag har fortfarande inte snackat med honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Vart är nils nu då? Jag har fortfarande inte snackat med honom Nu är han skit tråkig. Ingen kul kille alls, men jag kommer endå ihåg de roliga ögonblick vi hade... Eeedit: JAAA! Han är rolig igen! Skriv: Kebabkurt till honom Redigerad 11 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) En viss "saffecoolsbot@hotmail.com" har lagt till Farbror Nils. Hmm. Snackade med saffes bot. Jojje [i had a lucid dream.] säger: hej Ingmar | Särskiv inte säger: hej på dig. Jojje [i had a lucid dream.] säger: hej på dig Ingmar | Särskiv inte säger: mår du bra du då. Jojje [i had a lucid dream.] säger: ja, jag mår bra Ingmar | Särskiv inte säger: mår du. Jojje [i had a lucid dream.] säger: ja. Ingmar | Särskiv inte säger: ja, jag mår bra. Smart och trevlig kille. Redigerad 11 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts