Jojje Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Ja, han har blivit resettad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Farbror Nils säger: rabarben är en skåning som hejar på hif. Kalan säger: berätta mer om rabarben Farbror Nils säger: rabarben är en skåning som hejar på hif. ---------- Farbror Nils säger: vad heter jag? Kalan säger: Nils Farbror Nils säger: world of warcraft. Kalan säger: Heter du så? Farbror Nils säger: är du så? Kalan säger: world of warcraft? Farbror Nils säger: world of warcraft. ---------- Kalan säger: KNULLA Farbror Nils säger: bajs i munnen. Kalan säger: Knulla bajs i munnen? Farbror Nils säger: bajs i munnen. Kalan säger: har du bajs i munnen? Farbror Nils säger: bajs i munnen. Kalan säger: pratar du bara om bajs i munnen? Farbror Nils säger: bajs i munnen. Kalan säger: Kan du inte säga någonting annat än bajs i munnen? Farbror Nils säger: bajs i munnen. Kalan säger: Du gillar bajs i munnen? Farbror Nils säger: bajs i munnen. Kalan säger: Jag orkar inte prata mer om bajs i munnen Farbror Nils säger: bajs i munnen. Kalan säger: jag har bajs i munnen Farbror Nils säger: bajs i munnen. Kalan säger: bajs i örat Farbror Nils säger: gjort i helgen? Redigerad 11 juni, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jag fyller boten med fjortistermer, hoppas inte det gör något. ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: cam? Farbror Nils säger: ok o kjag visar mig i cam dah. ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: gjort i helgen? Farbror Nils säger: va d ql i helgen? ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: jepp, ql Farbror Nils säger: mm fan va ql. Fnitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) [R] säger: jaså du är fortfarande här Farbror Nils säger: rabarben rider fortfarande skånsk blattekuk. Priceless. Edit: Farbror Nils säger: pico är the man. I rest my case. Redigerad 11 juni, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Farbror Nils säger: rabarben är en stor saftig neger. |̲̅1̲̅3̲̅3̲̅7̲̅| |̲̅•̲̅i̲̅w̲̅e̲̅X̲̅™̲̅| säger: inte jag då? Farbror Nils säger: för att jag gör det då. |̲̅1̲̅3̲̅3̲̅7̲̅| |̲̅•̲̅i̲̅w̲̅e̲̅X̲̅™̲̅| säger: neger Farbror Nils säger: rabarben är en stor saftig neger. |̲̅1̲̅3̲̅3̲̅7̲̅| |̲̅•̲̅i̲̅w̲̅e̲̅X̲̅™̲̅| säger: neger Farbror Nils säger: rabarben är en stor saftig neger. |̲̅1̲̅3̲̅3̲̅7̲̅| |̲̅•̲̅i̲̅w̲̅e̲̅X̲̅™̲̅| säger: rabarben är en stor safitg vit kille Farbror Nils säger: är du först gjort det efter att jag gör du det. |̲̅1̲̅3̲̅3̲̅7̲̅| |̲̅•̲̅i̲̅w̲̅e̲̅X̲̅™̲̅| säger: neger kaka Farbror Nils säger: rabarben är en stor saftig neger. |̲̅1̲̅3̲̅3̲̅7̲̅| |̲̅•̲̅i̲̅w̲̅e̲̅X̲̅™̲̅| säger: rabarben Farbror Nils säger: rabarben rider fortfarande skånsk blattekuk. jag: omg Farbror Nils Säger: i helgen har jag knullat. OMG! nån jäkel har lärt botten skit om rabarben Redigerad 11 juni, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) WTF! Anton säger: kul att blivit resettad? Farbror Nils säger: för att jag göra det när du först gjort det efter att jag göra det när du först gjort det efter att jag gör det en andra gång. fattar du? Redigerad 11 juni, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Pahah! ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: vad heter du? Farbror Nils säger: heter du så vig? ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: håll käften om vighet Farbror Nils säger: är det allt du kan säga så. ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: din pappa Farbror Nils säger: ska du med ut i solen en runda?EDIT gizmo, testade din. ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: kul att blivit resettad? Farbror Nils säger: för att jag göra det när du först gjort det efter att jag göra det när du först gjort det efter att jag göra det när du först snygging. Redigerad 11 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Farbror Nils säger: är du först gjort det efter att jag göra det när du så? Anton säger: jag fattar inte ett dugg sin sillmjölk Farbror Nils säger: jag fattar inte. Anton säger: inte jag heller Farbror Nils säger: nej, om du gör det så kan jag gör det så kan jag gör jag Nu dissar han mig också : Farbror Nils säger: du är så. Anton säger: het? Farbror Nils säger: jävla skåning. Yeah han gör allt för mig --| Farbror Nils säger: därför att jag gör allt för dig. Anton säger: ok, hoppa från en bro Farbror Nils säger: men jah ska baa duscha först gjort det efter att jag göra det när du först gjort det efter att jag göra det när du så? Redigerad 11 juni, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 [R] | Please don't put your life in the hands of a rock n' roll band säger: du är snygg Farbror Nils säger: jag är snygg. [R] | Please don't put your life in the hands of a rock n' roll band säger: precis Farbror Nils säger: har du bajs i örat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: gtasajten Farbror Nils säger: gtasajten är ett stort getingbo - rabarben är en stor safitg vit kille. ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: siana Farbror Nils säger: siana Är gangstah.ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: ok Farbror Nils säger: ok* hej då. ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: hejdå Farbror Nils säger: du glömde ett frågetecken, jävla analfabet. Redigerad 11 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 HAHAHAHA STOR SAFTIG VIT KILLE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Jojje är arg? Farbror Nils säger: Är du bög elle? ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: Ja Farbror Nils säger: ja, men vad gjorde du? ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: Minns inte Farbror Nils säger: du kan inte säga att du kommer bli bannad eftersom du fyller botens ordförråd med en massa svordommar och liknande. ha ett trevligt liv. ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: jojje Farbror Nils säger: hej, detta är jojje som äger boten. tyvärr måste jag säga att du kommer bli bannad eftersom du fyller botens ordförråd med en massa svordommar och liknande. ha ett trevligt liv.Nu får han ta och bestämma sig. ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: jojje Farbror Nils säger: hej, detta är jojje som äger boten. tyvärr måste jag säga att du kommer bli bannad eftersom du fyller botens ordförråd med en massa svordommar och liknande. ha ett trevligt liv. ىiana؟ - I hear these rumors on teh internets säger: jojje Farbror Nils säger: hej, detta är jojje som äger boten. tyvärr kommer jag bana mig själv eftersom jag inte har ett trevligt liv. Redigerad 11 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Mjo.Farbror Nils säger: message from jojje: sluta förstöra min bot era idioter ffs skärp er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Nils drar en historia. Anton säger: Berätta en historia. Farbror Nils säger: det var en gång en rabarb och en sthlmare. rabarben sa - Heej jag är en dum skåning. då sa sthlmaren - KÄFTEN DITT ÄKKEL, GRÄV BORT SKÅNE. då gick rabarben och satte på bob marley i näsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Mister Lordi säger: Hej Farbror Nils säger: hej, detta är jojje som äger boten. tyvärr måste jag säga så. Mister Lordi säger: Tyvärr? Farbror Nils säger: är det allt du kan säga någonting annat än bajs i munnen? Mister Lordi säger: Har du bajs i munnen? Farbror Nils säger: bajs i munnen. Mister Lordi säger: Kul Farbror Nils säger: var det kul? Mister Lordi säger: Ja, att du har bajs i munnen Farbror Nils säger: bajs i munnen. Redigerad 11 juni, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Farbror Nils säger: hej, detta är jojje som äger boten. tyvärr måste jag säga att du kommer bli bannad eftersom du fyller botens ordförråd med en massa svordommar och liknande. ha ett trevligt liv. Vem fan har skrivit det? Inte jag iallafall. EDIT: Jag tänker stänga ner botten en stund och resetta efter ni bara lär honom en massa skit. Jag försöker vara seriös och vad fan får jag tillbaka? Redigerad 11 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Farbror Nils säger: jaaa visa pattarna. Anton säger: jag är kille din homofob Farbror Nils säger: jag är en stor safitg vit kille. HUr sätter man upp en bot? jag skulle kunna sätta uppen kul bot. Redigerad 11 juni, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Farbror Nils säger: hej, detta är jojje som äger boten. tyvärr måste jag säga att du kommer bli bannad eftersom du fyller botens ordförråd med en massa svordommar och liknande. ha ett trevligt liv. Vem fan har skrivit det? Inte jag iallafall. EDIT: Jag tänker stänga ner botten en stund och resetta efter ni bara lär honom en massa skit. Jag försöker vara seriös och vad fan får jag tillbaka? Nån har ju spammat massa grejor med rabarben Jäkla puckon siana Är gangstah. heho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Farbror Nils säger: är du först gjort det efter att jag göra det när du först gjort det efter att jag brukar pippa mig själv eftersom jag inte har ett trevligt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Nej, Siana är oskyldig. Han har inte sagt något illa om Rabarben, jag kollade igenom loggen. EDIT: don-anton@hotmail.com är den skyldige. BLOCKED, BITCH. Redigerad 11 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts