kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Jag är nog kär i Farbror Nils: Farbror Nils säger: hej där hur mår du bra? Decapitation säger: jag känner attt jag vill baZZA dig Farbror Nils säger: vill du ha en negerboll? Decapitation säger: ja, det skulle sitta fint Farbror Nils säger: är du neger eller bara kolsvart? Decapitation säger: sås Farbror Nils säger: vaddårå, vill du ta mig i pruttan eller? Decapitation säger: ost Fan, han lär sig. Redigerad 11 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Pratade med Fabror Nils lite nyss Bästa: Farbror Nils säger: du är okej, du är bög va? Farbror Nils säger: e du bög? Granstrand™ säger: meed dig Farbror Nils säger: vad är fel med dig?? Granstrand™ säger: bög med dig? Farbror Nils säger: vet inte. swe spelade för dig. Granstrand™ säger: Du är bög va? Farbror Nils säger: bög med dig? Granstrand™ säger: ok, vi är bögar tllsammans då Farbror Nils säger: där fic du, fitta! Granstrand™ säger: nej jag är bög med dig.. Farbror Nils säger: jag vet det är. Granstrand™ säger: Vi kan va ikväll... Farbror Nils säger: du är okej, du är bög va? Granstrand™ säger: med dig.. Farbror Nils säger: vet inte. swe spelade för dig. Granstrand™ säger: dom sög din kuk Farbror Nils säger: nej, jag hatar dig din inkompetenta negerbög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) "nej, jag hatar dig din inkompetenta negerbög." Så skrev jag till honom nyss, kan det vara därför han säger det till dig? "där fic du, fitta!" Skrev jag också nyss till honom, jag råkade stava fick fel... Vad skriver han till er om ni skriver neger till honom? Till mig svarar han: är du neger eller bara kolsvart? för det har jag lärt honom, ja känner mig som om jag fått en son. Redigerad 11 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) "nej, jag hatar dig din inkompetenta negerbög." Så skrev jag till honom nyss, kan det vara därför han säger det till dig? "där fic du, fitta!" Skrev jag också nyss till honom, jag råkade stava fick fel... Heh Farbror Nils säger: du är bäst, du är gay boeg. Edit:Farbror Nils säger: ok, vi är negerbögar tillsammans. Redigerad 11 juni, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Heh hihih, måste lära honom mer, nu ska jag lära honom: att spela cånter strajk är homo-bögigt yes, skriv: bögigt, till honom och se vad han svarar! prova: att spela, också mohoaohaha Redigerad 11 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) hihih, måste lära honom mer, nu ska jag lära honom: att spela cånter strajk är homo-bögigt yes, skriv: bögigt, till honom och se vad han svarar! mohoaohaha Farbror Nils säger: att spela cånter strajk är homo-bögigt. Granstrand™ säger: nej att spela Cånter Strajk är super neger boegigt Farbror Nils säger: är du neger eller bara homosexuell? Edit:Skriv jag Cyklar... Redigerad 11 juni, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Den här tar cp priset Jag säger: hejsan du Farbror Nils säger: du är okej, du är okej, du är fan ett äkta cp. Farbror Nils säger: att spela cånter strajk är homo-bögigt. Jag säger: ja, det är det Farbror Nils säger: du är det. Redigerad 11 juni, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Edit:Skriv jag Cyklar... Jag cycklar: Jag är kommunist Jag cyklar: jäpp, cyklar du? Haha, jag kan prägla en perfekt slav! "du är fan ett äkta cp" lärde jag honom i morse Decapitation säger: super Farbror Nils säger: jag är super gay boeg fitt ungjävel du? Redigerad 11 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Den här tar cp priset lol skriv World of warcraft till han och se vad han svarar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Decapitation säger: World of warcraft Farbror Nils säger: world of warcraft är ett jävla analfabet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Skriv : pilla till honom .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Skriv : pilla till honom .. Ja nu var du jättecool. Riktigt gangsta. Tönt. Redigerad 11 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hur sjutton "lär" du honom saker han kan skriva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hur sjutton "lär" du honom saker han kan skriva? Man bara skriver lite grejer till honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Farbror Nils säger: ost gillar jag att pilla upp i fittan. [R] säger: pico Farbror Nils: eh, jag är pico. [R] säger: nej du är ett riktigt as Farbror Nils: du ska få se på riktigt vresfitta din jävla. [R] säger: skånsk marmelad Farbror Nils: rabarben rider skånsk blattekuk. Hohohaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Hohohaha. haha -- Anton säger: rabarben Farbror Nils säger: rabarben är en äcklig skåning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Hur sjutton "lär" du honom saker han kan skriva? Det är skitenkelt, om du typ skriver : "Roller_Girl gillar pojkar" till honom så är det bara skriva ett ord i den meningen och se om han svarar så som du skrivit. Så skriver du typ roller_girl nu så svarar han: Roller_Girl gillar pojkar @ Pico: HAHAH Skriv hultan till han. Vem har fixxaat så han svarar: "en hemlighet är att jag brukar knulla cortezs mamma." när man skriver hemlighet? Haha, nu svarar han nästan allt med svordomar! Redigerad 11 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Decapitation säger: super Farbror Nils säger: jag är super gay boeg fitt ungjävel du? Mitt fel Edit:Skriv Vaggeryd Redigerad 11 juni, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Ska nog rensa Farbror Nils nu, och skriva SERIÖST. EDIT: Farbror Nils säger: kan du berätta en historia för mig. Jojje [i had a lucid dream.] säger: Det var en gång tre hehe. Slut. Farbror Nils säger: hehe den där var bra. Redigerad 11 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Har han restartats eller? Inget av det ni säger att man ska skriva fungerar. *L'Editation* Jaha. Redigerad 11 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts