Jump to content

Roliga MSN-loggar

Jojje
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

2006-04-26 15:49:20 sijenna? Arne Anka - WEIЯD ALEXZAИDEЯ Sista dagen innan min intervju idag. Ställ frågor och få en kaka. =)

2006-04-26 15:50:05 Arne Anka - WEIЯD ALEXZAИDEЯ

2006-04-26 15:50:32 sijenna? Arne Anka - WEIЯD ALEXZAИDEЯ Tackar. * Räcker över havreflarn *

2006-04-26 15:51:09 Arne Anka - WEIЯD ALEXZAИDEЯ sijenna? *tar det och sväljer det helt*

2006-04-26 15:51:48 sijenna? Arne Anka - WEIЯD ALEXZAИDEЯ Zomg. ;o

...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LoL @ Frenzy.

Farbror Nils säger:

nej fy skäms.

Farbror Nils säger:

gillar du inte porr din jävel.

Jojje [i had a lucid dream.] säger:

haha

Farbror Nils säger:

haha du lär dig snabbt.

Jojje [i had a lucid dream.] säger:

ja

Farbror Nils säger:

ja det ska jag :ermm:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Farbror Nils säger:

ja, men vad är 5 + 5.

Svärje FTW! säger:

10

Farbror Nils säger:

5 + 5 är 10.

Svärje FTW! säger:

jupp

Farbror Nils säger:

jupp dagens lol ffs.

Svärje FTW! säger:

lOl

Farbror Nils säger:

rabarben är en stor, saftig neger:lol.

:P:ermm: sry jag skrev aldrig något om dig :'(

Redigerad av _Mazze_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Botten lär sig när man skriver till den. Jojje har egentligen inte gjort någonting förutom att ta åt sig äran och snacka med den.

Aha! Så någon har skrivit mitt namn till botten menar du? I något helt annat sammahang? Eller är det att någon har skrivit att jag är en saftig neger? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aha! Så någon har skrivit mitt namn till botten menar du? I något helt annat sammahang? Eller är det att någon har skrivit att jag är en saftig neger? :ermm:

Antingen så skrev den att du är en saftig neger. Eller så skrev någon nånting om dig och sen att någon är en saftig neger. Den gillar att blanda hej vilt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antingen så skrev den att du är en saftig neger. Eller så skrev någon nånting om dig och sen att någon är en saftig neger. Den gillar att blanda hej vilt.

Den jäveln som skrev att jag var en neger måste elimineras inom kort. Så jag hoppas att du som sa det där har gömt dig väl. Ser du skinnheads i svartkostym och rosa tröja så bör du springa. Det är en varning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt, jag menar absolut inget illa :wub: jag skrev aldrig något om dig, det var bara jag och en kompis som skrev att vi var en... ja, ni vet vad. det var absolut inget illa menat, och vi är inte rasister :(

Haha... jag bara skojade! Men tack för att du sa förlåt iallafall. Nästan smickrade att ni nämde just mig! ;)

Btw... neger=svart

Länk till kommentar
Dela på andra sidor