MAFIA_KING Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Hahah, inte en båt men rolig iallafall. Hon heter Ana. Edit: Skrev klart mitt inlägg Plx use the w0rd bot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Farbror Nils loggar ju aldrig in Känns som någon har blivit blockad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Hahaha kommer ihåg en bot jag hade en gång min kompis skrev Högen (en kompis kallas för det) till han och då svarade boten: Högen är en neger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 2006-04-26 15:49:20 sijenna? Arne Anka - WEIЯD ALEXZAИDEЯ Sista dagen innan min intervju idag. Ställ frågor och få en kaka. =) 2006-04-26 15:50:05 Arne Anka - WEIЯD ALEXZAИDEЯ 2006-04-26 15:50:32 sijenna? Arne Anka - WEIЯD ALEXZAИDEЯ Tackar. * Räcker över havreflarn * 2006-04-26 15:51:09 Arne Anka - WEIЯD ALEXZAИDEЯ sijenna? *tar det och sväljer det helt* 2006-04-26 15:51:48 sijenna? Arne Anka - WEIЯD ALEXZAИDEЯ Zomg. ;o ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Känns som någon har blivit blockad Jag var inte online idag, och därför var inte botten det. Var i Trosa. Okej, men nu är jag hemma iallafall och borde vara det imorgon också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Botar har det inte heller alltid lätt. Rage, säger: ska vi snacka allvar nu? Farbror Nils säger: nu ska vi snacka djupa saker. Rage, säger: okej, säg något djupt. Farbror Nils säger: jag är alkoholist, det är djupt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 LoL @ Frenzy. Farbror Nils säger: nej fy skäms. Farbror Nils säger: gillar du inte porr din jävel. Jojje [i had a lucid dream.] säger: haha Farbror Nils säger: haha du lär dig snabbt. Jojje [i had a lucid dream.] säger: ja Farbror Nils säger: ja det ska jag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Farbror Nils säger: ja, men vad är 5 + 5. Svärje FTW! säger: 10 Farbror Nils säger: 5 + 5 är 10. Svärje FTW! säger: jupp Farbror Nils säger: jupp dagens lol ffs. Svärje FTW! säger: lOl Farbror Nils säger: rabarben är en stor, saftig neger:lol. :ermm: sry jag skrev aldrig något om dig :'( Redigerad 10 juni, 2006 av _Mazze_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Farbror Nils säger: ja, men vad är 5 + 5. Svärje FTW! säger: 10 Farbror Nils säger: 5 + 5 är 10. Svärje FTW! säger: jupp Farbror Nils säger: jupp dagens lol ffs. Svärje FTW! säger: lOl Farbror Nils säger: rabarben är en stor, saftig neger:lol. :ermm: :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag skrev aldrig något illa om dig, skyll på boten :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Lololol. Stor saftig neger? Vem fan har skrivit det! Aja, inte jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Lololol. Stor saftig neger? Vem fan har skrivit det! Aja, inte jag iallafall. Om du har botten i Miranda kan du ju kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Vänta nu... vem har programmerat botten? Den som programerat måste ju ha skrivit in mitt namn på neger! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Vänta nu... vem har programmerat botten? Den som programerat måste ju ha skrivit in mitt namn på neger! :'( Nej. Botten lär sig när man skriver till den. Jojje har egentligen inte gjort någonting förutom att ta åt sig äran och snacka med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Nej. Botten lär sig när man skriver till den. Jojje har egentligen inte gjort någonting förutom att ta åt sig äran och snacka med den. Aha! Så någon har skrivit mitt namn till botten menar du? I något helt annat sammahang? Eller är det att någon har skrivit att jag är en saftig neger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Aha! Så någon har skrivit mitt namn till botten menar du? I något helt annat sammahang? Eller är det att någon har skrivit att jag är en saftig neger? Antingen så skrev den att du är en saftig neger. Eller så skrev någon nånting om dig och sen att någon är en saftig neger. Den gillar att blanda hej vilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Antingen så skrev den att du är en saftig neger. Eller så skrev någon nånting om dig och sen att någon är en saftig neger. Den gillar att blanda hej vilt. Den jäveln som skrev att jag var en neger måste elimineras inom kort. Så jag hoppas att du som sa det där har gömt dig väl. Ser du skinnheads i svartkostym och rosa tröja så bör du springa. Det är en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Förlåt, jag menar absolut inget illa jag skrev aldrig något om dig, det var bara jag och en kompis som skrev att vi var en... ja, ni vet vad. det var absolut inget illa menat, och vi är inte rasister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Förlåt, jag menar absolut inget illa jag skrev aldrig något om dig, det var bara jag och en kompis som skrev att vi var en... ja, ni vet vad. det var absolut inget illa menat, och vi är inte rasister Haha... jag bara skojade! Men tack för att du sa förlåt iallafall. Nästan smickrade att ni nämde just mig! Btw... neger=svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Kommer Farbor Nils in nåt mer idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts