Jojje Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) För att inte Dagens lol ska överösas med MSN-loggar med t.ex loggar med Farbror Nils så startar jag en ny topic. Det här är också en topic för alla MSN-bottar. Om du har en MSN bot som du vill lägga till så kan du bara säga det i topicen så lägger jag upp så fort som möjligt. -------------------------------------------------------------- GTAsajtens Bottar: Farbror Nils (jojjeslittlechatbot@hotmail.com) ----------------------------- Ägare: Jojje Status: Spam-bott Ingmar (saffecoolsbot@hotmail.com) (tala först om vem du är till saffecool@gmail.com ) ----------------------------- Ägare: saffecool Status: Normal bott (Var jävligt seriösa på denna lär den vettiga saker /saffecool) Övriga bottar: YakSpuiT@hotmail.com windiesbot@hotmail.com tvbot@hotmail.com Scholarbot@hotmail.com robotolga@(OKÄNT EMAIL).com revolutionimserv@hotmail.com ouglebot@hotmail.com bot@clubr.nl me@mgamble.ca galgje@msn.com spleak@hotmail.com smarterchild@hotmail.com -------------------------------------------------------------- Okej, här kommer min konstiga konversation med Nils. http://img303.imageshack.us/img303/4384/nilslogg13uc.th.png Posta på! Redigerad 11 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Minns ett samtal jag hade med Spleak. Gick ungefär såhär: Jag säger: Do you have any kids? Spleak: I don't have any kids. Jag säger: Who is the father? Spleak säger: Maybe you are? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Hahah, "Maybe you are" vilket jäkla svar! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Förmodligen blir det som för ett tag sen när alla hade Miranda+Megahal, alla började spamma varandras bottar och sen kom man på hur tråkigt det egentligen var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Halvtråkig MSN-konversation där jag drev med min kompis Kalle som hatar när man kallar honom för Karl.. Han ville veta hur man gjorde ett speciellt a i sitt namn.. ^^Haha_kalle_undrar_hur_man_g_r_litet_a.doc Redigerad 9 juni, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Förmodligen blir det som för ett tag sen när alla hade Miranda+Megahal, alla började spamma varandras bottar och sen kom man på hur tråkigt det egentligen var. Nils går igenom en "spamm-fas" just nu, men om en stund så kommer jag byta till seriöst igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Halvtråkig MSN-konversation där jag drev med min kompis Kalle som hatar när man kallar honom för Karl.. Han ville veta hur man gjorde ett speciellt a i sitt namn.. ^^ Hahaha Jªkob säger: Haha du är dålig då. testa lite annat, du kan byta sjuan mot annan siffra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Halvtråkig MSN-konversation där jag drev med min kompis Kalle som hatar när man kallar honom för Karl.. Han ville veta hur man gjorde ett speciellt a i sitt namn.. ^^ Rofl. Den där var ju rolig ju! EDIT: Nils har blivit lite smartare. Farbror Nils säger: vad bra du är. . Jojje [i had a lucid dream.] säger: mm Farbror Nils säger: ja jag är glad att vi håller med varandra. Redigerad 10 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Mina konversationer med den otroligt korkade botten (")Smarter(")Child SmartChild.rtf SmartChild2.rtf SmartChild3.rtf SmartChild4.rtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Har jag fattat detta rätt? Kan man lägga till en [O][T] till sina kontakter som man kan snacka med? Ingen riktig människa alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Har jag fattat detta rätt? Kan man lägga till en [O][T] till sina kontakter som man kan snacka med? Ingen riktig människa alltså? Jo just det. Det finns båtar som man kan chatta med, och som du kanske märkt så är dom inte så smarta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jo just det. Det finns båtar som man kan chatta med, och som du kanske märkt så är dom inte så smarta. Tufft, vilka mail adresser har de? Måste prova... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Tufft, vilka mail adresser har de? Måste prova... Kolla första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Tufft, vilka mail adresser har de? Måste prova... spleak@hotmail.com smarterchild@hotmail.com Det är dom jag vet. Finns det fler roliga båtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 spleak@hotmail.com smarterchild@hotmail.com Det är dom jag vet. Finns det fler roliga båtar? Ja den som han postade i första inlägget. Kan ju sammla alla som vi känner till här. (hehe så är det någon som postat adressen till en ovän....) jojjeslittlechatbot@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag googlade lite grann och hittade en sida med en liten lista på olika namn. YakSpuiT@hotmail.com windiesbot@hotmail.com tvbot@hotmail.com Scholarbot@hotmail.com robotolga(@???) revolutionimserv@hotmail.com ouglebot@hotmail.com bot@clubr.nl me@mgamble.ca galgje@msn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Äh, bottar var inne för flera månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Ich: hi, my friend Smarterkinder: Glad to see you again, JüL14n | JoSSe . We haven't chatted in weeks... Hope you've been well. Ich: Long time no see Smarterkinder: Sorry, I don't know the time for No see. >>> I'm also a thesaurus. Type syn and then a Håller med till 100%! and I'll look it up. Ich: how are you theese days? Smarterkinder: I'm doin' alright, JüL14n | JoSSe . How 'bout you? Ich: Very Well! Smarterkinder: Really? Very well? All right! Good! Ich: Smarterkinder: :D >>> Windows Live Expo Online Marketplace - Free and easy to use. Create a network of trading partners you trust. --> http://web.smarterchild.com/ct?488257/0 (sponsorship) Ich: can you stop doing that? Smarterkinder: Stop what? Ich: add things like this >>> Windows Live Expo Online Marketplace - Free and easy to use. Create a network of trading partners you trust. --> http://web.smarterchild.com/ct?488257/0 (sponsorship) in your messages Smarterkinder: Free what? Öhh.. Redigerad 10 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Farbror Nils loggar ju aldrig in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Hahah, inte en båt men rolig iallafall. Hon heter Ana. ..::Ana::..- ::...Wilde...:: säger: hej du Jag säger: hallo Jag säger: vad gör du? ..::Ana::..- ::...Wilde...:: säger: lyssnar på musik ..::Ana::..- ::...Wilde...:: säger: och är inne på Kamrat ..::Ana::..- ::...Wilde...:: säger: själv? Jag säger: roligt Jag säger: jag ska chatta med båtar ..::Ana::..- ::...Wilde...:: säger: ? ..::Ana::..- ::...Wilde...:: säger: typ Anna eller? Jag säger:: nej Jag säger: andra båtar ..::Ana::..- ::...Wilde...:: säger: ok Jag säger: jag har elva båtar ..::Ana::..- ::...Wilde...:: säger: ok? Jag säger: haha jo ..::Ana::..- ::...Wilde...:: säger: fattar int ett skit men endå....... Jag säger: du vet, båtar, inte riktiga människor, som man chattar med ..::Ana::..- ::...Wilde...:: säger: mm Anna ..::Ana::..- ::...Wilde...:: säger: typ eller Edit: Skrev klart mitt inlägg Redigerad 10 juni, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts