KalleR Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 PÅ den gammla goda tiden fanns det bananmjölk Det var efter oboypulvret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Blanda vitt vin med fanta gröna äpplen (tyvärr utgående ur sortimentet) ca 50/50, så går det svepa som om det vorre avslagen läsk, drog en vinare på lite mer än en halvtimme i fredags. Men ska man drinka så är det white russian som gäller, alla gånger. Måste prova det med vinet helt klart White Russian FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 3teskedar svart kaffe. 1tesked Äpple Té 5teskedar vaniljpulver Mycket socker. Tjoho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jordgubbsmilkshake. Till 2 personer 2 dl jordgubbar 2 dl vaniljglass 3 dl mjölk 1 - 2 msk socker, Rekomenderar 2. Så det inte blir surt. 1. Dela jordgubbarna och glassen i mindre bitar. Lägg dem i en skål. 2. Tillsätt mjölk och socker. 3. Vispa blandningen pösig med elvisp eller stavmixer. 4. Häll drycken i något lämpligt glas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Är inte så mycket för drinkar men Pina Colada går hem på varma dagar, men är jag sugen på drinkar köper jag dom där färdiga på systemet, baccardi, smirnoff, jack daniels osv. Men en stor Coca Cola slår ALLT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag gillar mest mjölksaft på varma dagar och för er som inte testat det. GÖR DET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) På gamla goda tiden fanns det oboypulver med en liten touch av banansmak Stämmer, kommer ihåg det. Fick det någon gång då jag var liten tyckte dock att det smakade illa. Redigerad 12 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jordgubbsmilkshake. Till 2 personer 2 dl jordgubbar 2 dl vaniljglass 3 dl mjölk 1 - 2 msk socker, Rekomenderar 2. Så det inte blir surt. 1. Dela jordgubbarna och glassen i mindre bitar. Lägg dem i en skål. 2. Tillsätt mjölk och socker. 3. Vispa blandningen pösig med elvisp eller stavmixer. 4. Häll drycken i något lämpligt glas. Mm, det där lät gott och lagom enkelt. Ska jag prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Mm, det där lät gott och lagom enkelt. Ska jag prova! Wörd Nörd. Ska prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nån som har recept på en svalkande drink som är enkel att fixa? Sitter på DH och vill ha lite omväxling från Jolten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Nån som har recept på en svalkande drink som är enkel att fixa? Sitter på DH och vill ha lite omväxling från Jolten. Du har ju nära till en mack, dra dit och välj själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ja, men far din jobbar inte där. Willys, där inte mor din jobbar, har större sortiment. Ska dra dit snart och handla, 0mgplz?????????!!!!!!!1tgdf :QQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Ja, men far din jobbar inte där. Willys, där inte mor din jobbar, har större sortiment. Ska dra dit snart och handla, 0mgplz??????!!!!!!!1tgdf :QQ Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts