Cyper Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jo faktist så är det det. annars kan jag en annan väldigt bra drink 1. ta fram ett glas 2. gå till kranen 3. vrid igång kranen 4. ur kranen kommer en genomsynlig vätska som går att dricka. 5. drick och njut Vill inte kalla det ''hett'' tippps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Vodka och fanta vildabär är gott...fast jag håller mig till öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 1+4 Martini + Sprite Isbitar i och den är svåröverträffad Alltså 20% martini, 80% sprite, kanske mindre martini. (man ska inte ha mycket sprit i drinkar för då smakar det skit, max 30% sprit typ.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Pisang Ambon Tonic Pisang Ambon (http://www.bibacity.co.uk/shop/files/MalcolmProv/t_16486.jpg) Grape Tonic Krossad is 25% Pisang, 70% Grape Tonic och 5% krossad is. Ni kommer bli förvånade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Patrik's TIPS 1. Häll massa mjölk i nåt. 2. Häll i massa glass. 3. Blanda med mixer. Drick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Patrik's TIPS 1. Häll massa mjölk i nåt. 2. Häll i massa glass. 3. Blanda med mixer. Drick. Mjölk och glass är ingen stor hitt, eftersom det nästan är samma sak =P Men Fanta, grape eller min favorit HallonLemonad :-) Ska nog göra något slag av drink nu ^^ Tänkte mig. 1. Saft. 2. Mjölk. 3. Hallonsylt/Jordgubssylt. 4. Blanda. 5. Is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Blev en ny idé och ett nytt recept idag. Receptet är inte riktigt klart. Gott var det i allafall. ''Irish Icecream'' - Lägg glass i en skål. - Blanda Cappucino Irish Cream med kallmjölk (styrka efter behag) - Mixa Cappucinon med mjölken. Skaka går också bra, men gör det rejält då! - Häll den mjölk blandade Cappucinon över glassen. Se till att mjölken täcker ungefär två fjärdedelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Blev en ny idé och ett nytt recept idag. Receptet är inte riktigt klart. Gott var det i allafall. ''Irish Icecream'' - Lägg glass i en skål. - Blanda Cappucino Irish Cream med kallmjölk (styrka efter behag) - Mixa Cappucinon med mjölken. Skaka går också bra, men gör det rejält då! - Häll den mjölk blandade Cappucinon över glassen. Se till att mjölken täcker ungefär två fjärdedelar. Jefla Irländare Du gör mig törstig, det värsta e att vi inte har nå Cappucino för tillfället och ingen Irish Cream heller. Men vad passligt! Att det började spela Whiskey in the jar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jefla Irländare Du gör mig törstig, det värsta e att vi inte har nå Cappucino för tillfället och ingen Irish Cream heller. Men vad passligt! Att det började spela Whiskey in the jar nu Mer recept kommer du att räkna med! Btw, alla seriösa recept edierar jag på första inlägget! Jag älskar Irish Cream. Irish Cream likör, Irish Cream cappucino,Irish Icecream och Irish Cream té. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Drinkar? Nejtack, tar en öl istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Mer recept kommer du att räkna med! Btw, alla seriösa recept edierar jag på första inlägget! Jag älskar Irish Cream. Irish Cream likör, Irish Cream cappucino,Irish Icecream och Irish Cream té. Hjälp! Ändra Mardröm till Dröm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Mjölk och glass är ingen stor hitt, eftersom det nästan är samma sak =P Men Fanta, grape eller min favorit HallonLemonad :-) Blä. Men man kan blanda i bananer/oboy massa annat. Blir mums. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 2/5 Sprit 1/5 Mjölk 2/5 Vaniljglass Kör i mixer. Mumsh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) Någon som har smakat Mormors Fräna Blåbärssoppa? Jeje, kom hälst med recept som ni gjort själv. Ett krav är att ni måste ha prövat dom! Blir härligt att gå igenom första sidan. Edit: Ge gärna bra namn, eller ska jag göra det? Redigerad 11 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) 1+4 Martini + Sprite Isbitar i och den är svåröverträffad Alltså 20% martini, 80% sprite, kanske mindre martini. (man ska inte ha mycket sprit i drinkar för då smakar det skit, max 30% sprit typ.) Martini är vin bara så du vet. Brukar väl ligga på en 15% alkohol har jag för mig. --- Bra grogg för er som har dålig sprit och inte vill känna smak. Den dåliga spriten (1/4 av glaset typ) Lättdryck (en skvätt) Sockerdricka (fyll upp) Citron (låt det dra åt sig en stund och sen pressa ut) Is Redigerad 11 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Blanda vitt vin med fanta gröna äpplen (tyvärr utgående ur sortimentet) ca 50/50, så går det svepa som om det vorre avslagen läsk, drog en vinare på lite mer än en halvtimme i fredags. Men ska man drinka så är det white russian som gäller, alla gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Mer recept kommer du att räkna med! Btw, alla seriösa recept edierar jag på första inlägget! Jag älskar Irish Cream. Irish Cream likör, Irish Cream cappucino,Irish Icecream och Irish Cream té. Mitt recept är inte med . Annars kommer ett här. Mjölk unt Oboy/kakao unt BANAN ( ) mixer. Smaskigt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 På gamla goda tiden fanns det oboypulver med en liten touch av banansmak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 På gamla goda tiden fanns det oboypulver med en liten touch av banansmak PÅ den gammla goda tiden fanns det bananmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Ta cola + juice och häll i glas tillsätt sedan socker och drick! Blanddricka: Häll i all läsk du kan hitta i ett glas och du får en smakupplevelse som inget annat! Häll upp sockerdricka + juice i glas. Drick sedan. Asgott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts