Siana Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Stanley Kubrick är en gud bland män, och bilden av den där haggan i badkaret kommer hindra mig från att få erektion i ett år. Friska upp mitt minne, ge oss en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Friska upp mitt minne, ge oss en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag fattar inte slutet på filmen. Han pappan som blir galen, varför är han med på bilden i det rummet ? Är han ett spöke som fått barn och är gift eller vad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag fattar inte slutet på filmen. Han pappan som blir galen, varför är han med på bilden i det rummet ? Är han ett spöke som fått barn och är gift eller vad ? Nä, Kubrick vill bara sätta griller i skallen på tittarna. Ingen vet svaret på denna fråga. Personligen har jag en teori om att Jack sållas till spökena efter att han sålt sin själ till hotellet [han gjorde det i baren, "for a glass of beer"]... Detta är förmodligen helt fel; du får tolka det precis som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Okej. Jag har inte så stor koll på filmen alls. Varför är det massa spöken överallt och massa blod ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 (redigerad) . Där for min sats all världens väg... Redigerad 11 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Okej. Jag har inte så stor koll på filmen alls. Varför är det massa spöken överallt och massa blod ? Blodet antar jag kommer från familje-mordet. Sen ska det ju ha hänt en hel del på det där hotellet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Kollade i slutet Jag skrattade när pappan hade frysit ihjäl och bara satt där och såg dum ut Fast de e så jävla dumt att ha reklam när de e 10 minuter kvar på filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Kollade i slutet Jag skrattade när pappan hade frysit ihjäl och bara satt där och såg dum ut Fast de e så jävla dumt att ha reklam när de e 10 minuter kvar på filmen Ganska rimligt att någon stackare suttit och hållit sig. Vem vill missa slutet på en film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ganska rimligt att någon stackare suttit och hållit sig. Vem vill missa slutet på en film? hmm... du kanske har rätt Föresten så föredrar jag hellre simpsons parodin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Den skummaste scenen är ju den när någon åldrig gentleman blir avsugen av en tjock jävel i björndräkt (?!). Allvarligt talat, jag kommer inte kunna tänka rätt i ett år framöver. so fucking w0rd. Jag vek mig dubbel av skratt när jag såg den, kunde inte sluta! För er som inte kommer ihåg filmen : http://www.angryalien.com/0504/shiningbunnies.html Redigerad 13 juni, 2006 av Mr.White Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 http://www.angryalien.com/0504/shiningbunnies.html Fan vad bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Parodin med kaninerna är svinrolig, filmen är löjlig och dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Simpsons parodin e endå bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Daddy Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Simpsons parodin e endå bäst o den ja! den är det BÄSTA simpsons nånsin gjort "HERE`S JOHNNY! D´oh!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) o den ja! den är det BÄSTA simpsons nånsin gjort "HERE`S JOHNNY! D´oh!" Haha xD Han säjer massa olika namn men de blir fel hela tin Säsong 6 Treehouse Of Horror V Redigerad 12 juli, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts