Coach Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Jag vill inte ens börja prata om vår lokala affär. De är otrevliga, de har gamla varor och deras sortiment är så jävla dåligt. Redigerad 9 juni, 2006 av Coach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Hihi. Jag bor ganska nära både foxtrot och maimstream. I Fornåsa finns det en Ica. Nåt mer ni vill veta? Grr, vart var du under Stockholmsresan? Jag ståd ju på på Cosmonova och skrek med förvivlan i min röst "Kebaaaaaaaaaaaab!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Jag sprang och gömde mig Fan har lite träliga minnen från cosmonova. Käkar penicilin, och det kan ju ha vissa bieffekter. Så jag och en tjejkompis sökte upp toaletterna och bestämde självklart att vi skulle vänta på varandra utanför. Och när jag står där och kissar för fullt så känner jag naturen trycka på, (från ett håll till, alltså). Så en kvart senare kommer man ut, helt svettig och utpumpad. Och ser till min fasa att hon fortfarande står och väntar . Jaja, jag tror faktiskt att hon trodde att jag bara kissade (brukar kunna ha ganska grova problem med det också). Som ni förstår så är jag lite feminin av mig, ur den synpunkten att jag inte gärna snackar om bajs, släpper väder eller gör nåt annat liknande när folk är i närheten (speciellt inte tjejer). Så det blev lite jobbigt läge. Edit: hmm.. ja. det här blev både lite småpinsamt och offtopic.. Redigerad 9 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Finns tre livsmedels affärer där jag bor. Två Tempo butiker (en bit ifrån varandra) och en annan livsmedelsbutik som inte tillhör någon kedja som ingen handlar (ägs av araber) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 ICA Malmborgs finns rätt så nära mitt hus. Rätt hyfsat stor affär. Bra affär är det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag sprang och gömde mig Fan har lite träliga minnen från cosmonova. Käkar penicilin, och det kan ju ha vissa bieffekter. Så jag och en tjejkompis sökte upp toaletterna och bestämde självklart att vi skulle vänta på varandra utanför. Och när jag står där och kissar för fullt så känner jag naturen trycka på, (från ett håll till, alltså). Så en kvart senare kommer man ut, helt svettig och utpumpad. Och ser till min fasa att hon fortfarande står och väntar . Jaja, jag tror faktiskt att hon trodde att jag bara kissade (brukar kunna ha ganska grova problem med det också). Som ni förstår så är jag lite feminin av mig, ur den synpunkten att jag inte gärna snackar om bajs, släpper väder eller gör nåt annat liknande när folk är i närheten (speciellt inte tjejer). Så det blev lite jobbigt läge. Edit: hmm.. ja. det här blev både lite småpinsamt och offtopic.. Hahahaha, gick också in på toaletten en gång, dock för att spotta ut chips som hade smaken av ättika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts