Jump to content

Festa

darkjak
 Share

Recommended Posts

Bland mina vänner och folk som jag spelar innebandy med så ska det vara så jävla macho med vad man dricker... Dom enda accepterade dryckerna bland dem är öl och kanske vodka... Om man dricker cider, martini, eller någon drink är man bög :ermm:

Själv tycker jag inte så mycket om öl... Tycker inte det är gott och tar bara långt tid att komma igång med... Om man då bara är ute efter ett lätt berusningssyfte så suger det ganska hårt när man lika gärna kan dra i sig små mängder av något starkare utan större problem och bli sådär lagom full...

Iallafall är det en kille som försöker göra revolt mot det här men han får ju ganska hårt motstånd mot sig... Folk förklarar hur homosexuell han är t.ex.

Detta problem gäller ju dock främst hemmafester eftersom man är 18 så är det fortfarande inte lätt att få tag i sprit... Medan på krogen kan ju folk smyga i sig allt möjligt utan att folk bryr sig... Konstigt men så är det...

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Studenten igår, behöver jag säga nått mer. :wub:

Nej, oh nej.

Kom precis hem från studenfirandet. Vart alkoholpoverkad sen igår morse i princip. Iofs så tog jag inte själv studenten men alla i min årgång gjorde, så jag tog studenten med dom.

Fick alltså inte springa ut med hatt, men det är inte äns i närheten av hur natten va. Helt jävla underbar. Går fan inte beskriva en studentnatt. :(

;) säger allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, oh nej.

Kom precis hem från studenfirandet. Vart alkoholpoverkad sen igår morse i princip. Iofs så tog jag inte själv studenten men alla i min årgång gjorde, så jag tog studenten med dom.

Fick alltså inte springa ut med hatt, men det är inte äns i närheten av hur natten va. Helt jävla underbar. Går fan inte beskriva en studentnatt. :wub:

:( säger allt.

Ja precis; Studenten, behöver VI säga nått mer. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor