Zack Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Om någon hämtar mig. Efter formateringen, that is. Om du inte förstod så är jag ensam och lite ur stånd att köra... Men jag kan försöka om du verkligen vill åka med mig på motorcykel när jag är lite off. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Alltid öl-spelet, det rockar. Och ett annat kortspel men det går bara att spela om man har stora mängder sprit. Edit: Och när man väl är full blir det alltid viking vi lirar. Redigerad 10 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Erhm,.. kan någon förklara öl spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Går inte det är ett köp spel som typ monopol fast mand dricker öl och skit som straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Bland mina vänner och folk som jag spelar innebandy med så ska det vara så jävla macho med vad man dricker... Dom enda accepterade dryckerna bland dem är öl och kanske vodka... Om man dricker cider, martini, eller någon drink är man bög Själv tycker jag inte så mycket om öl... Tycker inte det är gott och tar bara långt tid att komma igång med... Om man då bara är ute efter ett lätt berusningssyfte så suger det ganska hårt när man lika gärna kan dra i sig små mängder av något starkare utan större problem och bli sådär lagom full... Iallafall är det en kille som försöker göra revolt mot det här men han får ju ganska hårt motstånd mot sig... Folk förklarar hur homosexuell han är t.ex. Detta problem gäller ju dock främst hemmafester eftersom man är 18 så är det fortfarande inte lätt att få tag i sprit... Medan på krogen kan ju folk smyga i sig allt möjligt utan att folk bryr sig... Konstigt men så är det... Redigerad 10 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Erhm,.. kan någon förklara öl spelet? Man kan se det som monopol men med en massa öl istället för pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Studenten igår, behöver jag säga nått mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Studenten igår, behöver jag säga nått mer. Nej, oh nej. Kom precis hem från studenfirandet. Vart alkoholpoverkad sen igår morse i princip. Iofs så tog jag inte själv studenten men alla i min årgång gjorde, så jag tog studenten med dom. Fick alltså inte springa ut med hatt, men det är inte äns i närheten av hur natten va. Helt jävla underbar. Går fan inte beskriva en studentnatt. säger allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Nej, oh nej. Kom precis hem från studenfirandet. Vart alkoholpoverkad sen igår morse i princip. Iofs så tog jag inte själv studenten men alla i min årgång gjorde, så jag tog studenten med dom. Fick alltså inte springa ut med hatt, men det är inte äns i närheten av hur natten va. Helt jävla underbar. Går fan inte beskriva en studentnatt. säger allt. Ja precis; Studenten, behöver VI säga nått mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jag super mig jättefull, knullar alla jag ser, testar lite drugz. Sen så.. njäe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Jag åkte flak i förrgår, det var jääävligt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts