darkjak Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Det här är den officiella tråden tillägnad fester/förfester/efterfester. Hur brukar NI göra vid ovan nämnda tillfällen? Om ni själva ordnar fester, vilka "aktiviteter" brukar du arrangera? Vad för sprit känns extra festlig, har ni några speciella minnen från någon fest. Helt enkellt: snacka om allt som har med fester att göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Det ända riktigt starka minnet från en fest var när jag fyllde 18 och däckade utanför ett 16-års disco. Sen kom röda korset och tog mig till akuten där de konstaterade alkoholförgiftning. Det värsta var när jag skulle åka hem dagen efter. Kliver på en fullpackad buss totalt nerspyad. Guuud vad jag skämdes... Redigerad 9 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Fiskdamm och varmkorv är givet på fester. Vill vi vara riktigt våghalsiga leker vi ryska posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Umm. Vodka brukar sitta fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Fiskdamm och varmkorv är givet på fester. Vill vi vara riktigt våghalsiga leker vi ryska posten. Damn, living on the wildside! Hmm fest ikväll, Vodka och corona på menyn. Ska nog bli pirr i magen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Fiskdamm och varmkorv är givet på fester. Vill vi vara riktigt våghalsiga leker vi ryska posten. Själv tillhör man det coola gänget som kör Sanning eller konsekvens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) 'Tequila Race' är skoj och smaskens! Populärt bland kompisarna. Rekomenderas absolut till framtida fester. Redigerad 9 juni, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Blir bara öl för min del, har någon gång druckit alldeles för mycket vodka så kan inte komma i närheten utav det utan att få kväljningar. Blir annat ibland men öl är lättast att få tag på här när man är under 18. Redigerad 9 juni, 2006 av Roller_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 'Tequila Race' är skoj och smaskens! Populärt bland kompisarna. Rekomenderas absolut till framtida fester. Min bror och hans kompisar körde tequila-race, hans kompis låg på sjukhus ett tag efter att ha dragit 19 shots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vi kör en mysko kortlek, eller tja... TVÅ mysko kortlekar. Det finn en kortlek i mitten på golvet, och alla sitter i en ring omkring den. En person ska ta ett kort, och varje siffra betyder någonting. Exempelvis: ta en shot, ge en shot, hångla med någon, lägg till en regel (då jag körde det var det tjejer som bestämde regeln: man ska alltid ta i glaset med vänsterhanden). Bryter man mot någon regel är det en extrashot som gäller. Så går man varvet runt! Sen finns det en där vi ska sitta i en ring, varannan tjej, varannan kille. Man ska, bara genom att använda munnen, ta ett kort från en person, och ge vidare till nästa. Det har slutat i diverse hångel... Sen finns den så kallade "frågeleken". Man ska ställa en fråga till någon, så ska den personen ställa en annan fråga till någon annan. Om man svarar med ett svar, tvekar, eller skickar vidare samma fråga får man ta en shot. Låter ju lätt, men då man gjort ett fel blir man full och börjar göra fler och fler fel. En blev så packad att han svarade tre gånger i rad. Min klass brukar ha Smirnoff och Xider på våra fester! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Damn, living on the wildside! Hmm fest ikväll, Vodka och corona på menyn. Ska nog bli pirr i magen! Corona är bra skit. Vill festa ikväll, det är ju bara en vecka kvar till studenten. Men jag ska jobba imorgon, börjar kl 7.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Nu för tiden är förfest oundvikligt då allt på krogen är för dyrt för att vara värt det. Dock köper man alltid nått när man är ute, så ja.. Förfest är samma sak som frukost. Frukost är det viktigaste målet på dagen, och förfest är det viktigaste om du ska gå ut helt enkelt. Ska förövrigt ut idag, fira alla mina polare som tar studenten idag, och det svåra kommer bli att ha förfest då först alla är hemma och blir firade av sina familjer, och sen går alla ut. Men eftersom inte jag tar studenten så är det inget "kalas" här hemma, och kan inte precis sitta och dricka själv här hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 När jag har fest så brukar jag å nån polare sitta å supa oss fulla framför datorn å sen kommer allt folk å då drar vi på musik å dansar som helvete Några sitter i köket å snackar. Några är ute å rökar Och några är å dansar. Några leker brukar vi aldrig köra. Möjligen öl spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag sitter och dricker vin. Vin är väldigt underskattat, man blir efter bara några glas ganska myslullig. Man slipper jobbig hangover och det är väldigt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Damn, living on the wildside! Hmm fest ikväll, Vodka och corona på menyn. Ska nog bli pirr i magen! Kahlua, du glömde Kahlua! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Kahlua, du glömde Kahlua! Jag har Kahlua här, jag är ensam ikväll. Kom hit och ha kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Slutade skolan idag, första året på gymnasiet, och vart ska alla denna afton i ära? Till slottskogen.. Kuuul.. men med rätt mängd alkohol å några cigaretter samt skönt folk ska det nog lösa sig.. Redigerad 9 juni, 2006 av Roller_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag har Kahlua här, jag är ensam ikväll. Kom hit och ha kul Om någon hämtar mig. Efter formateringen, that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Gillar inte att festa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Nu drar jag o festar på Madison's! See ya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts