_Ricky_ Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Som ni redan vet har ju Amerika/England annat system när det gäller skomått än vad vi har. Någon som kan det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Kan det inte men efter 2 sekunders sökning på google hittade jag detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 När det gäller skostorlek så tror jag inch (tum) gäller och vid längd är det feet (fot). 1 inch = 2,54 cm 1 feet = 30,48 cm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Kan det inte men efter 2 sekunders sökning på google hittade jag detta Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Qouad : Tack så mycket , skulle sökt innan jag ställde frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts