jimsom Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Hej! Laddade ner en mod som sedan visade sig vara rysk och innehöll ryska bokstäver. Så jag skulle uppskatta om någon skickade mig filen som finns här: models/fonts.txd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 jimsom skrev: Hej! Laddade ner en mod som sedan visade sig vara rysk och innehöll ryska bokstäver. Så jag skulle uppskatta om någon skickade mig filen som finns här: models/fonts.txd Hej! 1. Välkommen hit! 2. Gör en backup nästa gång! 3. Är det San Andreas du menar? Isåfall: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimsom Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Hej! 1. Välkommen hit! 2. Gör en backup nästa gång! 3. Är det San Andreas du menar? Isåfall: Hehe, jo jag brukar alltid göra en backup. Ibland glömmer man, även jag Tack för filen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts