Crice Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Varför har denna eminenta TV-serie ingen tråd? Den är ju snart slut och över; goddamnit. För att få igång ruljangsen kan jag ju nämna att mitt favoritoffer [eller intervjuobjekt] hittills är Tommy Körberg. Tala, or forever hold your silence. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Aldrig sett nått Ett herrans liv-program, är dom bra eller? Roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Åh nej, favoriten är Runar Sögaard (visserligen för jag var där och såg den live). Men det avsnittet var också fantastiskt. Berghagen-avsnittet idag fick en också att kikna av skratt. Speciellt när de ringde Nicko McBrain och sjöng "Run to the Hills". Detvar även kul när han gick i vapenaffären och hälsade på mannen i kassen och sa "hello my nigga". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Aldrig sett nått Ett herrans liv-program, är dom bra eller? Roliga? Fredrik och Filip ffs. Jävligt kul med gangsta-Lasse Berghagen idag, fan vad jag skrattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 De kom inte gode Lars särskilt långt inpå livet, men Berghagen visade att teddybjörnen har KLOR! *fjantig klösrörelse* Sedan var han förbannat rolig när han sjöng om knark och Vietnam med ena halvan av ABBA:s flicksida. Sheesh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Fredrik och Filip ffs. Jävligt kul med gangsta-Lasse Berghagen idag, fan vad jag skrattade. Verkar ju iaf bra, får nog ta och titta på nått nån gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Filip och Fredrik är och kommer alltid att vara mina idoler, "Ett Herrans Liv" är en i mängden av alla dessa underbara serier dom gör. Btw, det var faktiskt min morbror som sköt "hunden" i startscenen av kvällens program. Fredrik sköt visserligen också, men min morbror stod bakom och sköt skottet som träffade hunden. Det bästa i dagens program måste vara scenen i vapenaffären. Det var längesen jag skrattade så mycket som när jag såge den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Hehe, såg det för första gången idag. Riktigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Måste faktiskt säga att Dr Alban avsnittet också var riktigt roligt. Speciellt när han sa till Felix Herngren att han var rasist och frågade honom om han hade några svarta kompisar, och Felix svarade skrajt att han var kompis med Henke Larsson, hahaha. Eller när Runar förklarade för Fredrik och Filip hur ett Dr Alban-sms är, också förbannat roligt. @Tackleberry: Kanske liten pinsam fråga, men sköt dom verkligen en hund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag älskar den filmen Så roolig. De bästa måste va steningen Lr förresten, när romarna söker igenom huset Lr förresten, när han får hjälp med stavningen när han ska klottra Lr förresten, när han blir tvingad att pruta för kallebassen eller va de nu va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag älskar den filmen Så roolig. De bästa måste va steningen Lr förresten, när romarna söker igenom huset Lr förresten, när han får hjälp med stavningen när han ska klottra Lr förresten, när han blir tvingad att pruta för kallebassen eller va de nu va Coolio, min tråd kan användas både till att diskutera Monty Pythons bästa verk och Filip & Fredriks mästerliga talkshow. He's a bad mutha'... Shut yo' mouth! I'm talkin' ' bout Crice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ursäkta Röran är fortfarande mitt favoritprogram! , men Ett herrans liv duger det med. Tyckte det var kul när Ingvar Oldsberg fick göra en video till "Känn ingen sorg för mig Göteborg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag har inte sett det, så jag har ingen aning. Jag har bonnteve. Men filmen är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Dom bästa avsnitten är med Dr Alban och Runar Sögaard När Runar säger på badhuset/gymet Sa jag Hej hej hemst mycket hej, hahaha, Jag har aldrig skrattat så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 När går dessa avsnitten på TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 När går dessa avsnitten på TV? Har för mig att det går på torsdagar klcokan 21:00 Det är skit roligt Har bara set några avssnit de med dr Alban var bland annat me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 @Tackleberry: Kanske liten pinsam fråga, men sköt dom verkligen en hund? Mmm, en riktig låtsashund... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag har sett några klipp. T.ex. när de sjunger sånger för gamlingar tillsammans med Lill-Babs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Nån som kan länka till några klipp så man får se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Klockrent när Runar står i sitt fönster med gevär och skjuter på Fredrik och Filip. Eller när dom visar en bild på Runar och hans son och han frågar vart dom fått den ifrån, - du skickade den ju till oss. - Öhm, jo just det! - Haha nej vi skojade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts