-NightHawk- Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) http://img81.imageshack.us/img81/6867/untitled19gh.jpg Tema: Flygplans-bild. Helst i luften. Deadline: Bidragen ska vara inne 17 juni. 18 juni p.g.a. ledaren som glömt tävlingen. Deltagare: Max 15, för det är max i en poll. För att det ska bli något så ska det va minst 5 stycken som är med. Regler:10x distance modden e tillåten, är det någon annan mod som många vill ha så tillåts den också.Att ta en bild på skärmen/TV:n med en kamera är tillåtet.Bilden får inte vara tagen ur en filmsekvens.Bilden måste ha blivit tagen av DIG.Ställning: 1. BigBear (6p) 2. VaXXoR (3p) -. Martin-123 (3p) 3. Kebab (2p) -. Jazz (2p) 4. Umberto (1p) -. Memphis (1p) Deltagare: (9/15) -NightHawk- VaXXoR Kebab Jazz Umberto Joe Dirt ALER700 VickeX Ice Cube Alla era bidrag ska laddas upp på en bild host t.ex. http://upl.silentwhisper.net eller http://imageschack.us Sådär, nu e det bara att köra igång och fota. -------------------- Säsong 1: Foto-tävling 1 (POLLEN) Foto-tävling 2 (POLLEN) Foto-tävling 3 (POLLEN) Foto-tävling 4 (POLLEN) Foto-tävling 5 (POLLEN) Säsong 2: Foto-tävling 6 (POLLEN) Foto-tävling 7 (POLLEN) Foto-tävling 8 (POLLEN) Foto-tävling 9 (POLLEN) Tipstråden Vinnare av Säsong 1 : Memphis och Kebab (5p) Säsong 2: - (0p) Redigerad 25 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag är meeeeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Behöver väl knappt anmäla mig. ..men jag gör det iallafall Får hoppas att datorn inte strejkar när jag installerar SA. av nån läskig anledning har den börjat göra det när jag ska spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Skulle varit med ... om inte mitt kort (som fungerar till alla spel utom GTA) strejkar. Ûber :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Skulle varit med ... om inte mitt kort (som fungerar till alla spel utom GTA) strejkar. Ûber :'( Bra att du är med!!! Edit: REKLAM Redigerad 8 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Men kebab också! () Min kompis lånar mitt san andreas och jag har inte SA installerat! Så blev det min idé också. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Men kebab också! () Min kompis lånar mitt san andreas och jag har inte SA installerat! Så blev det min idé också. :'( Aehh! Du är också med! REKLAM Edit: Med mig känner du tre peroner med IQ över 50 000! Redigerad 8 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Aehh! Du är också med! REKLAM Edit: Med mig känner du tre peroner med IQ över 50 000! Jag har inte... jag är xstreemt sikrokad ju! :'( Men jag fick vara med endån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Jag har inte... jag är xstreemt sikrokad ju! :'( Men jag fick vara med endån! Jag menade mig! Men du är en klok skåning du med! Så du är inräknad du med. 4 pers!!! (Jag fick idén från din signatur)! Redigerad 8 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 I'm in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Först som vanligt http://img340.imageshack.us/img340/2914/gtasa20060609204136879hs.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) IM FUCKING IN! Redigerad 9 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 IM FUCKING IN! Yaaaay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Ja varför inte... Men tyvärr kan jag inte... Mit sa Hackar mer än nånsin.. Nånting är fel och väntar fortfarande efter hjälp! Redigerad 9 juni, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Ja varför inte... Men tyvärr kan jag inte... Mit sa Hackar mer än nånsin.. Nånting är fel och väntar fortfarande efter hjälp! Va med ändå... Även om det hackar. Man ska inte filma eller så, bara ta en bild! Edit: REKLAM Redigerad 9 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Okey skriv upp mig då... Ska man skicka bilderna via pm eller via tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Här har vi en bild! http://img341.imageshack.us/img341/8472/gallery365we.jpg Redigerad 9 juni, 2006 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Min ... möjligt att jag ändrar ... Edit: Ändrar. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...e=post&id=18860 Redigerad 11 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Har ni glömt tråden eller? Dubbelpost: SÅ går det när man klickar fel. Redigerad 13 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag har feta tanka på att Joina... Jag har alltid älskat flygplanen i Gta.. Och att modda dom... Är mods tilåtna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts