Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ha en animation, så får du uppmärksamheten. Sedan är det bättre att inte skriva rätt ut vad du länkar till, utan istället en liten hint, och catchig text. Fräscha upp den lite också, så den ser lite friskare och tydligare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ska sätta upp en fet jävla spamserver som letar epostadresser. Ska testa att göra en banner, dock inte animerad för det kan jag ej. Lägger upp den här för betyg när den är klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Hehe den ser så tråkig ut Gör lite roligare. Själv skulle jag mer fastna för en sånhär: Edit: värst vad mörk den vart, så va den inte i programet Redigerad 8 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Denna skulle jag lätt ha klickat på, någar andra idér? Redigerad 8 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Denna skulle jag lätt ha klickat på, någar andra idér?Ska ta mig en funderare, återkommer eventuellt med idéer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Denna skulle jag lätt ha klickat på, någar andra idér? Nja, "psst, klicka här". Låter som det ska locka till någon trojan eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Nja, "psst, klicka här". Låter som det ska locka till någon trojan eller något. Sant. Jag hade aldrig klickat på något som uppmanar mig till att göra det. Eller, jo det hade jag gjort. Jag är för nyfiken för att låta bli, men jag ångrar mig alltid efteråt. Redigerad 8 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Sant. Jag hade aldrig klickat på något som uppmanar mig till att göra det. Eller, jo det hade jag gjort. Jag är för nyfiken för att låta bli, men jag ångrar mig alltid efteråt. Du kan ju alltid kolla på egenskaper vart länken leder först. Det skulle jag ha gjort. Och om den leder till något som förstör datorn kan du ju alltid stämma Beffo på jättemycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Du kan ju alltid kolla på egenskaper vart länken leder först. Det skulle jag ha gjort. Och om den leder till något som förstör datorn kan du ju alltid stämma Beffo på jättemycket pengar. Har jag inte tänlt på. Smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Sant. Jag hade aldrig klickat på något som uppmanar mig till att göra det. Eller, jo det hade jag gjort. Jag är för nyfiken för att låta bli, men jag ångrar mig alltid efteråt. Exakt. Många är lika nyfikna som du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Om du vill att bannern ska vara mer lockande så gör en gif animation! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Najs "maskot" eller vad man ska kalla det ni har fått till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Humm.. Bra banner, men "maskoten" tyckte jag verkade lite.. löjlig.. vet inte rikigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Glansen på mskoten ser ut att ha kommit lite fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) Humm.. Bra banner, men "maskoten" tyckte jag verkade lite.. löjlig.. vet inte rikigt Kan sätta på ett militärpannband samt skärsår i ansiktet ^^ Redigerad 10 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts