Jazz Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Har äntligen köpt nytt grafikkort. Det är helt suveränt på mina andra spel med just GTA San Andreas ska sätta sig på tvären. När jag startar upp spelet får jag en svart skärm där det sedan står "Cannot Display This Video Mode" Vad ska jag göra? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Har äntligen köpt nytt grafikkort. Det är helt suveränt på mina andra spel med just GTA San Andreas ska sätta sig på tvären. När jag startar upp spelet får jag en svart skärm där det sedan står "Cannot Display This Video Mode" Vad ska jag göra? :/ Upplösningen eller grafikdetaljnivån är antagligen för hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Upplösningen eller grafikdetaljnivån är antagligen för hög. I spelet eller "kontrollpanelen" .. ? Spelet tydligen ... hur fixar jag detta? :/ Redigerad 8 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag är inte säker då jag inte har spelat SA på PC på ganska länge. Men leta upp Options och sen Video eller Visual eller nått. Sen tar du Advanced tror jag. Jag är inte alls säker men testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag är inte säker då jag inte har spelat SA på PC på ganska länge. Men leta upp Options och sen Video eller Visual eller nått. Sen tar du Advanced tror jag. Jag är inte alls säker men testa. Det är precis det jag tänkte men jag kan inte se något alls. Jag hör bara att filmen spelas ... kan du ge mig en typ guide? typ ... 2 steg ner. Enter. 5 steg ner. Enter osv osv ... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Du, det hände mig en gång också.. Försök med att ta bort Gta.set i "Mina Dokument".. Då raderar du alla inställningar som du gjort på GTA Sa.. BTW: Blir lite Orolig nu.. Har nyss installerat Gta Sa på en av mina släktingars data.. Som hade samma graffe kort.. Ett Nivida GeForce 6200 LE Hoppas det funkar!!! Redigerad 9 juni, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Jag hoppas att de inte kommer som en chock .. men just nu älskar jag dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 Jag hoppas att de inte kommer som en chock .. men just nu älskar jag dig. Gick det?? För det var samma problem för mig... Sen tog jag bort Gta.set och det funkade.. Det negativa är att jag måsta ställa in alla tangenter igen.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts