Wu Zi Mu Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 KÖLA LANDKRABBORNA!!! argh! *hugger med min sabel i luften* Argh! Pirat! >;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ännu mer skatter? Isåfall om detta nu skulle införas säger vi.... hur mycket skulle den skatten ligga på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Hade du skrivit det förut hade jag nog sagt Pirat, men nu är jag på väg över till Antipirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vote: Antipirat Jag stödjer folks rätt till att äga det de en gång skapat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Pirat ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Kapten! Vote:pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Pirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Som de flesta andra är även jag pirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Gangster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Har inte själv "piratierat" något (har ju inte bredband än, som ni kanske vet). Rååkar dock ha en sisådär 4 Gigabyte olagliga guldmynt i min skattkista .. ...vilket också gör mig till pirat, I guess. Redigerad 8 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Sålänge jag kan tanka spel, filmer och musik gratis utan problem är jag pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Som de flesta andra är även jag pirat.*pekar på avatar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag vill vara pirat men är för dum för det. Fattar inte hur man packar upp filer och har sig. Och lyckas jag bränna så blir det utan text. Så jag har nog gett upp för tillfället. Vote: Null Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag vill vara pirat men är för dum för det. Fattar inte hur man packar upp filer och har sig. Och lyckas jag bränna så blir det utan text. Så jag har nog gett upp för tillfället. Vote: Null Hiarr, du duger bara till hajmat, eller till att skrubba däck, harr harr harrr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vote: Antipirat Jag stödjer folks rätt till att äga det de en gång skapat! Jo, om du har tur kanske de offentliga biblioteken läggs ned och TV- kanalerna slutar sända film och serier. Har du någonsin betalat för att få se en film som visas på TV? Kanske indirekt i form av att du köpt en produkt som visas på reklamen, som sedan företaget använder för mer reklam på kanelen. Men det motsvrar ungefär bredbandskostanderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Pirat flottan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Inte Pirat, Inte Anti-Pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Vote: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts