kalle.b Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Eftersom det har varit så mycket snack om piratkopiering på den senaste tiden, så tänkte jag fråga om vad du är? Pirat eller Antipirat? Vote: Pirat:D Redigerad 8 juni, 2006 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Matros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Pirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Anitpirat.. Alla fildelare kan brinna i helvetet! Eller oj, menar, jag är en pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Antipirat. Fuck mainstream. Redigerad 8 juni, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Yarr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Vote: Pirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Antipirat. Fuck mainstream. Han är ärlig.. Klagar som fan i skolan när nån pratar om att dom har tankat.. Skit ner dig fittmongo Redigerad 8 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Han är ärlig.. Klagar som fan i skolan när nån pratar om att dom har tankat.. Skit ner dig fittmongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Pirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Jag är pirat. Jag stöder egentligen inte fildelning av upphovsrättsgrejs fullt ut, men när alternativet är Antipiratbyrån och liknande idioter så är valet enkelt. Skivbolagen får gärna utveckla bättre musikköpssystem hellre än att lägga pengar på kopieringsskydd som bara straffar dom som är lagliga och köper det och som ändå alltid knäcks. Köper man på iTunes eller liknande får man filerna i otroligt dålig kvalitet, sinnessjuk DRM och i ett format som dom flesta mp3-spelare inte klarar. Se bara på Allofmp3.com. Dom är helt lagliga enligt rysk lag, otroligt smidig sida, skitbra priser, smidig betalning via sms för oss som inte vill betala med kreditkort på internet, man väljer själv kvalitet (som är högre än den skiten som iTunes säljer) och format (mp3, ogg eller aac om jag inte minns fel). Finns också en hel del andra (till exempel FLAC som behåller kvaliteten) för dom som betalar med kort. När ska skivbolagen förstå att man inte vill ha deras skit? Se bara på England, där är Allofmp3 näst störst efter iTunes, men inte ens där är skivbolagen smarta nog att se ett samband. Eller så bryr som sig inte, försöker bara stänga sidorna och rövslicka politiker till att göra överdrivna razzior och liknande för att skydda deras monopol. Sen får man skämmas för den "it-kunnige" åklagaren Roswall som tyckte sig smart och antydde att anakata ska ha kört TPB på en annan kunds burk bara för att :Det fanns torrentfiler på den (fint samband där, kör anakata TPB på min dator då också?)Den hade Daemon Tools (eeh?)Anakata hade konto där (smart eftersom han är tekniker på serverhallen och gärna vill fixa till strulande burkar)Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Antipontén (notera att jag är medveten om att bara för att man ogillar pontén så betyder det inte att man är en pirat, röstar iallafall på det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Harr, harr harr. Jag delar filmjölk med flertalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Harr, harr harr. Jag delar filmjölk med flertalet. Fuck you. Du snor filmöjlk, därför min var slut idag. T: Pirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Arrrrr Maytee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Bryr mig inte så mycket, tankar inte själv men har inget emot dom som gör det så Vote:Pirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts